Terraform Labs 62.81 میلیون دلار را در بیت کوین در میان مراحل نهایی کاهش می دهد

Terraform Labs 62.81 میلیون دلار را در بیت کوین در میان مراحل نهایی کاهش می دهد

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که یک کیف پول ارز دیجیتال به آزمایشگاه‌های Terraform ورشکسته مرتبط شده است. 1075 بیت کوین به ارزش تقریبی 62.81 میلیون دلار را در 2 سپتامبر به آدرسی جدید (bc1q5) منتقل کرد.

در حالی که شرکت هنوز به صورت عمومی در مورد این انتقال اظهار نظر نکرده است، تحلیلگران بازار خاطرنشان می کنند که با آزمایشگاه Terraform همخوانی دارد. پس از تسویه رکورد خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قصد دارد عملیات را متوقف کند.

پس از انتقال، آزمایشگاه Terraform حدود 2 میلیون دلار آلتکوین مختلف در کیف پول باقی مانده بود. طبق Arkham Intelligence، دارایی‌های کیف پول عمدتاً شامل توکن Convex Finance CVX، به ارزش 986000 دلار، و توکن Governance OHM (GOHM) به ارزش 790،000 دلار.

در پایان آزمایشگاه های Terraform

در 27 آگوست، آزمایشگاه Terraform ورشکست شد برنامه خود را برای آغاز طرح پیشنهادی 4818 اعلام کرد که نشان‌دهنده ارتقاء زنجیره نهایی برای بلاک چین Terra است. این ارتقاء تغییرات مهمی را در زمانی که شرکت برای پایان دادن به عملیات خود و پشتیبانی از شبکه بلاک چین آماده می شود، اعمال خواهد کرد.

طبق گفته شرکت:

“As TFL. شروع به پایان عملیات خود می کند، پیشنهاد 4818 آخرین ارتقاء زنجیره ای خواهد بود که ما اجرا می کنیم. با توجه به توافق TFL با SEC و اجرای طرح فصل 11 پیشنهادی آن، TFL دیگر توانایی پشتیبانی از ارتقاهای زنجیره ای آینده را نخواهد داشت.”

در ادامه، Terra blockchain به ابتکارات تحت رهبری جامعه، مانند دستورالعمل فونیکس.

در همین حال، انتقال از آزمایشگاه های Terraform به مدیریت جامعه می تواند به طور قابل توجهی بر اکوسیستم Terra تأثیر بگذارد، زیرا شبکه بلاک چین در پی فروپاشی شوک استیبل کوین الگوریتمی UST برای رسیدن به ارتفاعات قبلی تلاش کرده است. در سال 2022. از آن زمان، Terra به تقریباً به یک زنجیره ارواح تبدیل شده است. ، با چندین پروژه روی پلتفرم که برای نقدینگی مشکل دارند.

علاوه بر این، Terraform Labs دارایی‌های دیگری از جمله پلتفرم‌هایی مانند Pulsar Finance و Station را نیز به فروش می‌رساند تا به تعهدات مالی مربوط به تسویه حساب خود با این شرکت عمل کند. تنظیم کننده ایالات متحده.

Terraform Labs با SEC در ماه مه با یک تسویه حساب 4.5 میلیارد دلاری موافقت کرد، که شامل نزدیک به 3.6 میلیارد دلار انصراف، 420 میلیون دلار جریمه مدنی و حدود 467 میلیون دلار سود پیش داوری بود.

به علاوه، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Terraform، Do Kwon نیز با پرداخت 110 میلیون دلار به عنوان رد و 14.3 میلیون دلار به عنوان سود پیش داوری موافقت کرد. و 80 میلیون دلار جریمه مدنی.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل