کریپتوکارنسی ها کجا محبوب تر هستند؟

کریپتوکارنسی ها کجا محبوب تر هستند؟

Bijie.com گزارش داد:

اخیراً، پلت فرم تجارت الکترونیک Web3 Uquid اعلام کرد که از کاربران برای استفاده از نسخه Tron USDT برای شارژ مجدد کارت SUBE کارت حمل و نقل آرژانتینی پشتیبانی می کند و به یکی دیگر از موارد استفاده از ارزهای دیجیتال در زندگی واقعی تبدیل می شود. در واقع، ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال افزایش محبوبیت در سراسر جهان هستند و به تدریج در زندگی اقتصادی روزمره مردم ادغام می شوند. در این شماره، TRON Knowledge Bureau به شما کمک می کند بفهمید که ارز دیجیتال در کدام مناطق محبوب تر است.

طبق گزارش اندازه بازار رمزگذاری منتشر شده توسط Crypto.com، صاحبان ارزهای دیجیتال جهانی از 580 میلیون نفر در دسامبر 2023 به 617 میلیون نفر در ژوئن 2024 افزایش یافتند که افزایش 6.4 درصدی را نشان می دهد. به عبارت دیگر، این برابر است با یک نفر از هر 13 نفر در جهان صاحب یک ارز دیجیتال. با این حال، تفاوت‌های قابل‌توجهی در پذیرش ارزهای دیجیتال در بین کشورها وجود دارد و گروه‌هایی که صاحب ارزهای دیجیتال هستند، از نظر توزیع جغرافیایی، وضعیت اقتصادی و سطح درآمد متفاوت هستند و ویژگی‌های منحصر به فرد هر منطقه را نشان می‌دهند.

از منظر جغرافیایی، همه قاره‌ها رشد قابل توجهی در مالکیت رمزارز نشان داده‌اند. گزارش جهانی مالکیت ارزهای دیجیتال 2024 منتشر شده توسط Triple-A نشان می دهد که آسیا دارای بزرگترین گروه صاحبان ارزهای دیجیتال است، با تعداد مالکان از 268.2 میلیون در سال 2023 به 326.8 میلیون در سال 2024، افزایش 21.8 درصدی. به دنبال آن آمریکای شمالی، تعداد مالکان با 38.6 درصد افزایش به 72.2 میلیون نفر رسید. آمریکای جنوبی و اقیانوسیه با افزایش تعداد مالکان به ترتیب 116.5 درصد و 114.3 درصد بیشترین رشد را داشتند. حتی آفریقا که رشد نسبتاً کمی را تجربه کرد، شاهد افزایش 8.5 درصدی تعداد مالکان آن بود.

در سطح ملی، امارات متحده عربی با 25.3٪ مالکیت ارزهای دیجیتال در رتبه اول جهان قرار دارد و پس از آن سنگاپور (24.4٪)، ترکیه (19.3٪)، آرژانتین (18.9٪) و تایلند (17.6٪) قرار دارند. علاوه بر این، برزیل (17.5٪)، ویتنام (17.4٪)، ایالات متحده (15.5٪)، عربستان سعودی (15.0٪) و مالزی (14.3٪) نیز از نظر مالکیت ارزهای دیجیتال در بین بالاترین رتبه های جهان قرار دارند.

محبوبیت ارزهای دیجیتال در کشورهای آمریکای لاتین بسیار برجسته است. در مورد آرژانتین، ارز دیجیتال به دلیل نوسانات اقتصادی و تورم بالا به یک ذخیره مهم ارزش تبدیل شده است. بسیاری از آرژانتینی ها شروع به استفاده از ارزهای دیجیتال برای انتقال پول، پس انداز و خرید کرده اند. نسخه Tron USDT به دلیل سرعت انتقال سریع، امنیت و پایداری بالا که با دلار آمریکا مرتبط است در آرژانتین بسیار محبوب است و حتی می توان از آن برای حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

علاوه بر تفاوت بین کشورها، جنسیت و سن کاربران نیز بر محبوبیت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. حدود 61 درصد از صاحبان ارزهای دیجیتال در جهان مرد و 39 درصد زن هستند. از نظر توزیع سنی، جوانان 25 تا 34 ساله کاربران اصلی هستند.

جالب است، اگرچه کشورهای توسعه یافته از نظر فناوری پیشرفته هستند، بسیاری از کشورهای در حال توسعه در خط مقدم پذیرش رمزگذاری هستند. شاخص جهانی پذیرش کریپتو Chainalysis اشاره کرد که مردم در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده و بریتانیا به ارزهای دیجیتال بیشتر به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری نگاه می کنند تا بخشی از زندگی روزمره خود.

به طور کلی، محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده به طور قابل توجهی در مناطق مختلف جهان متفاوت است، و درک این روندها می تواند به ما در درک بهتر چگونگی پیشرفت صنعت کمک کند. با محبوبیت سریع فناوری بلاک چین در سراسر جهان، احتمالاً در آینده نزدیک در زندگی روزمره افراد بیشتری ادغام می شود و توسعه آینده نیز پر از امکانات بی نهایت است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل