آیا بازار گاو نر دیوانه هنوز وجود دارد؟

آیا بازار گاو نر دیوانه هنوز وجود دارد؟

Bijie.com گزارش داد:

آیا بازار گاوی همچنان وجود دارد؟

وضعیت اخیر بازار در دایره ارز باعث شده است که بسیاری از مردم به زندگی خود شک کنند. ذهنیت همه از خوش بینی اولیه به تردیدها و وحشت فعلی تغییر کرده است.

بیایید ابتدا در مورد دلایل صحبت کنیم، نقدینگی بازار شروع به فشرده شدن کرد و جریان سرمایه موسسات بزرگ محتاطانه شد. به صراحت بگویم که پول کمتری در بازار وجود دارد و همه منتظر و تماشا هستند و حاضر نیستند به راحتی وارد بازار شوند.

در این صورت، سفارش‌های خرید کاهش می‌یابد و سفارش‌های فروش افزایش می‌یابند، بنابراین طبیعتاً نمی‌توان قیمت را سرکوب کرد. ثانیاً وضعیت اقتصاد جهانی نیز خوش بینانه نیست. اگرچه فدرال رزرو فعلاً متوقف شده است، اما شبح افزایش نرخ بهره همچنان ادامه دارد. انتظارات از افزایش نرخ بهره بازار را نامطمئن نگه داشته است و همه نگران افزایش هزینه های سرمایه هستند و تمایل به ریسک پذیری افزایش یافته است.

همراه با فشار فروش برخی از طرفین پروژه. اخیراً پروژه‌های بیشتری باز شده‌اند و بسیاری از افراد به محض دریافت سکه‌ها تصمیم می‌گیرند آن‌ها را بفروشند. این نوع فشار فروش مانند یک گلوله برفی است که بزرگ و بزرگتر می شود و مستقیماً احساسات بازار را پایین می آورد.

برخی افراد ممکن است بپرسند، آیا این وضعیت در شرف فروپاشی است؟ نظر من این است، هنوز نه. اگرچه در کوتاه مدت اخبار خوبی وجود ندارد، اما بازار بلافاصله وارد بازار نزولی بلندمدت نخواهد شد. اکنون بیشتر یک شوک و تثبیت است و بازار به دنبال نقطه تعادل جدیدی است.

با این حال، نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که در کوتاه مدت انتظارات خیلی بالایی نداشته باشید. در این محیط، فروش بالاترین سطح قابل اعتمادتر است تا خرید پایین قرار است توسط بازار آموزش داده شود.

وضعیت فعلی بازار نتیجه جامع وجوه محدود، وحشت و فروش توسط طرف‌های پروژه است. ممکن است همچنان در کوتاه مدت نوساناتی وجود داشته باشد، اما نیازی به بدبین بودن زیاد نیست. به یاد داشته باشید، به دنبال پیروزی به شیوه ای با ثبات است. فرصت های زیادی در بازار وجود دارد، اما فقط با صبر و حوصله می توانید از آن فرصت های واقعی استفاده کنید!

بسیاری از مردم در آستانه بازار گاو نر در موقعیت های بالا گیر افتادند چگونه از تله خارج شویم؟

بازگشایی، به عنوان یک اصطلاح در دایره ارز، به افزایش قیمت ارز نزدیک به قیمت خرید و فروش ارز برای بازیابی وجوه اشاره دارد. فقط زمانی که یاد بگیرید که تله درست کنید، می توانید واقعاً شکار را یاد بگیرید، تنها زمانی که باز کردن تله ها را بیاموزید، می توانید واقعاً بفهمید که چگونه در سکه ها حدس و گمان بزنید. در ادامه به معرفی روش های حل می پردازیم که به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند.

1. استراتژی بازگشایی فعال

1. انحلال

اگر متوجه شدید که خرید اشتباهی جدی است، مخصوصاً زمانی که خرید در اوج جهش اولیه صعودی است، باید عزم خود را برای قطع قدرت خود داشته باشید و موقعیت های خود را به موقع قطع کنید تا از ایمنی سرمایه خود اطمینان حاصل کنید. . فرصت های زیادی در بازار ارز وجود دارد تا زمانی که وجوه آسیب جدی ندیده باشد، همیشه می توانید آنها را بازگردانید.

2. تبادل سکه

وقتی ارز در دست شما گیر افتاده است و در موقعیت ضعیفی قرار دارد، و هنوز جای سقوط دارد، اگر دقیقاً قضاوت کنید که ارز دیگر فضای بیشتری برای رشد و روند قوی‌تری در آینده دارد، می‌توانید قاطعانه مبادله کنید. سهام و استفاده از سود ارز جدید برای جبران زیان ارز قدیمی.

3. فروش کوتاه مدت

وقتی مشخص شد که موقعیت به شدت گرفتار شده است و نمی توان آن را نقد کرد و فضا برای کاهش بیشتر در بازار یا یک ارز خاص در چشم انداز بازار وجود دارد، می توان از روش فروش کوتاه برای فروش ارز محبوس شده استفاده کرد. ابتدا آن را مجدداً در یک موقعیت پایین تر خریداری کنید، که به طور موثر هزینه ها را کاهش می دهد.

2. استراتژی بازگشایی غیرفعال

1. مسطح کردن

زمانی که قیمت خرید بالا نیست یا کاملاً به بازار آینده خوش بین هستید، می توانید از تکنیک تراز کردن استفاده کنید. با این حال، وجوه سرمایه گذاران معمولی معمولاً فقط می توانند یک یا دو تسطیح را تحمل کنند، بنابراین زمان بندی ترازسازی بسیار مهم است.

2. صاف دراز بکشید

وقتی موقعیت کامل و عمیقاً قفل شده است، و شما نه می توانید سود را کاهش دهید و نه می توانید موقعیت را پوشش دهید، فقط می توانید منفعلانه منتظر بمانید. تا زمانی که پول خودتان است، نه قرض گرفته شده یا قرض گرفته شده، می توانید صبورانه صبر کنید. شما نباید حرکات احساسی انجام دهید، کورکورانه موقعیت ها را پوشش دهید، یا به راحتی سود خود را قطع کنید و تصادفی عمل کنید. گیر افتادن وحشتناک نیست، گاهی اوقات اگر گیر نکنی، پولی به دست نمی‌آوری. بنابراین، به سادگی به عنوان یک فاجعه در نظر نگیرید، اگر به درستی مدیریت شود، تبدیل آن به یک فرصت کاملاً ممکن است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل