سولانا به 110 دلار؟ این الگوی 6 ماهه ممکن است کلید …

سولانا به 110 دلار؟ این الگوی 6 ماهه ممکن است کلید …

Bijie.com گزارش داد:

    SOL در هفت روز گذشته 16.17 درصد کاهش ارزش داشته است. تحلیلگران انتظار دارند که SOL به دلیل پرچم خرس قوی HTF بیشتر سقوط کند

Solana [SOL]، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در هفته گذشته متحمل ضررهای قابل توجهی شده است. در واقع، در زمان انتشار، آلتکوین با قیمت 132.11 دلار معامله می شد. این پس از کاهش 4.02 درصدی قیمت در نمودار روزانه رخ می دهد.

آلت‌کوین‌ها در هفته گذشته در مسیر نزولی قوی قرار داشته‌اند. در نمودار هفتگی، SOL پس از یک ماه کاهش طولانی مدت 16.17 درصد کاهش یافته است.

در یک ماه بسیار پرنوسان در ماه اوت، ارزش SOL بیش از 21٪ کاهش یافت. به همین ترتیب، حجم معاملات و ارزش بازار SOL به شدت تحت تأثیر شرایط فعلی بازار قرار گرفته است. این به بهترین نحو با کاهش 52.6 درصدی حجم معاملات آلتکوین به 1.08 میلیارد دلار نشان داده می شود.

این شرایط بازار باعث شده است که تحلیلگران کاهش بیشتری را پیش بینی کنند. به عنوان مثال، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال رمزنگاری Scient معتقد است که اکنون که SOL به بازار نزولی 6 ماهه خود پایان داده است، ممکن است آلت کوین ها بیشتر سقوط کنند.

احساسات بازار چه می گوید؟

ساینت در تحلیل خود به یک پرچم خرس 6 ماهه اشاره کرد. به گفته تحلیلگران، پرچم خرس یک الگوی بازه زمانی بالا است که نشان می دهد احساسات گسترده تر بازار نزولی است.

در این مورد خاص، نمودارهای هفتگی و ماهانه SOL نیز می توانند به عنوان مکمل مورد استفاده قرار گیرند.

شایان ذکر است که وقتی روند یک ارز دیجیتال به این صورت تنظیم می شود، نشانه آن است که ممکن است قیمت ها پس از یک دوره تثبیت به کاهش خود ادامه دهند.

تحلیلگران همچنان ادعا می کنند که ممکن است طی 4 تا 6 هفته آینده شاهد تثبیت SOL در محدوده محدودی باشیم. با این حال، پس از این دوره از تثبیت، شکست رخ خواهد داد.

یک شکست از این علامت به سمت نزولی منجر به ادامه روند نزولی قبلی خواهد شد. در این مورد، اندازه کاهش ارز دیجیتال به قطب پرچم در نمودار بستگی دارد.

نمودار قیمت چه می گوید؟

ارزیابی سولانا بر اساس پارامترهای دیگر به غیر از آنچه که نمودار آلت کوین ممکن است نشان دهد نیز مهم است.

ابتدا، سود آزاد سولانا در هر مبادله از 857 میلیون دلار به 646 میلیون دلار در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

این می تواند نشانه این باشد که سرمایه گذاران به جای باز کردن موقعیت های جدید، موقعیت های خود را می بندند. این احساس همچنین نشان دهنده عدم اعتماد سرمایه گذاران به جهت قیمت SOL است. به همین ترتیب، حتی ممکن است برخی برای جلوگیری از ضرر بیشتر به فروش تشویق شوند.

به‌علاوه، انحلال‌های موقعیت خرید SOL طی هفت روز گذشته بالا بوده است.

در زمان نگارش این مقاله، موقعیت‌های خرید با قیمت 2.57 میلیون دلار و موقعیت‌های فروش با قیمت 289،000 دلار نقد شدند. این بدان معناست که سرمایه‌گذارانی که روی قیمت‌های بالاتر شرط می‌بندند، مجبور به بستن موقعیت‌های خود می‌شوند.

این وضعیت به این معنی است که بازار نزولی است و دارندگان موقعیت خرید برای پرداخت حق بیمه اعتماد ندارند – یکی دیگر از علائم نزولی.

در نهایت، نرخ تامین مالی موزون OI منفی است، به خواندن -0.0031٪. این نشانه کاهش تقاضا برای موقعیت های خرید است.

در حال حاضر، SOL در یک مسیر رو به پایین پیوسته است. در صورت تداوم شرایط فعلی بازار، سولانا ممکن است در نمودارها سقوط بیشتری داشته باشد. بنابراین، طبق این تحلیل، SOL ممکن است به سطح پایین پرچم یعنی بالای 110 دلار سقوط کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل