۴.۵ همت مطالبات دارو و شیرخشک به حساب ذی‌نفعان نهایی پرداخت شد

۴.۵ همت مطالبات دارو و شیرخشک به حساب ذی‌نفعان نهایی پرداخت شد

به گزارش برنا، در اجرای جزء ۲ بند (الف) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه اعتبارات یارانه دارو و شیرخشک بابت طرح دارویار را طبق اعلام سازمان‌های بیمه‌گر شامل بیمه سلامت، تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح به حساب ذی‌نفعان نهایی (داروخانه‌ها) واریز کرد.

پرداخت اعتبارات طرح دارویار به سازمان بیمه سلامت توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در مجموع یک هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان بوده که بالغ بر یک هزار و ۵ میلیارد تومان از این مبلغ، سهم پرداختی به داروخانه‌ها بوده که این مبالغ بر اساس اسناد وصولی تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ محاسبه و به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

همچنین مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان بابت مطالبات شیرخشک مربوط به خرداد و تیر ماه ۱۴۰۳ بر اساس اسناد رسیده محاسبه و پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، اعتبارات طرح دارویار پرداختی به سازمان تأمین اجتماعی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در مجموع ۲ هزار و ۴۶ میلیارد تومان بوده که بالغ بر ۲ هزار ۱۴۰ میلیارد تومان از این مبلغ، سهم پرداختی به داروخانه‌ها بوده است. این پرداخت بر اساس اسناد رسیده به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها محاسبه و از سوی این سازمان به حساب داروخانه‌ها واریز شده است.

مبلغ ۲ هزار و نهصد میلیارد تومان بابت پرداخت اعتبارات طرح دارویار به مراکز تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح پرداخت شده است. مابقی مطالبات بر اساس منابع محقق شده، ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه و اسناد ارسالی از طرف سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: برنا

خروج از نسخه موبایل