پایان مهلت ۶ روزه برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت محصولات ایران خودرو

پایان مهلت ۶ روزه برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت محصولات ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز یکشنبه (چهارهم شهریور ماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو در طرح اخیر اقدام کرده بودند، شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده و همچنین خودرو‌های برقی برای انتخاب روش فروش مدنظر خود از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت اقدام کنند.

بر اساس زمان شش روزه در نظر گرفته شده برای مشارکت‌کنندگان، جهت انتخاب نوع طرح فروش، این مهلت امشب (جمعه ۹ شهریور ماه) به اتمام می‌رسد.

با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان، این مهلت شش روزه را در نظر گرفته بود که ضمن آن، مشتریان، علاوه بر تعیین نوع طرح مدنظر خود می‌توانستند با ملاحظه قیمت، مشخصات فنی و کد کلاس محصولات عرضه شده در این طرح اخیر، در صورت تمایل، اولویت خودرو‌های انتخابی خود را تغییر دهند.

برای این منظور ابتدا مشتریان می‌بایست نسبت به لغو سفارش‌گذاری قبلی خود و سپس برای ثبت دیگر انتخاب خودرویی اقدام می‌کردند.

تاکید می‌شود که متقاضیان، نسبت به روش فروش انتخابی، در اولویت‌بندی شرکت داده خواهند شد، اما متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در موعد مقرر اقدام نکنند، (با توجه به تمایل اغلب متقاضیان) به صورت پیش‌فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و در آن دسته اولویت‌بندی می‌شوند.

بر اساس این بازه زمانی شش روزه، طبیعتا زمان قرعه‌کشی هم تغییر کرد؛ حال با اتمام این مهلت و انتخاب نوع طرح توسط مشتریان، قرعه‌کشی در روز‌های پیش‌رو، در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

موعد تحویل همگی محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در قرعه‌کشی اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

انتهای پیام/

منبع: برنا

خروج از نسخه موبایل