وزیرX در حالی که رقیب به دنبال بازیابی حدود 10 میلیون دلار از وجوه گیر افتاده است، مهلت قانونی 30 روزه را آغاز می کند.

وزیرX در حالی که رقیب به دنبال بازیابی حدود 10 میلیون دلار از وجوه گیر افتاده است، مهلت قانونی 30 روزه را آغاز می کند.

پلتفرم رمزنگاری جنگ زده وزیر ایکس بعد از هک 234 میلیون دلاری وارد یک توقف اولیه 30 روزه شده است. طبق بیانیه 28 آگوست، در ماه ژوئیه، در انتظار تصمیم دادگاه عالی سنگاپور در مورد اعطای تمدید یا خیر.

این توسعه زمانی ایجاد شد که پلتفرم رقیب CoinSwitch قصد خود را برای پیگیری اقدامات قانونی برای بازیابی حدود 9.6 دلار اعلام کرد. میلیون ها دارایی دیجیتالی که در صرافی وزیرX به دام افتاده است.

مهلت قانونی

وزیرX نشان داد که Zettai Pte، شرکتی که در سنگاپور فعالیت می کند، در 27 آگوست درخواست توقف داد. این پرونده باعث توقف 30 روزه خودکار شد و به شرکت فرصت داد تا یک طرح بازسازی را پیش نویس کند.< /p>

با این حال، وزیر ایکس تخمین می زند که حداقل به شش ماه برای نهایی کردن طرح و همکاری با سهامداران نیاز خواهد داشت.

این شرکت تاکید کرد که مهلت قانونی اتاق تنفسی حیاتی برای رسیدگی به موجودی ارزهای رمزنگاری شده و کاربران فراهم می کند. برای بازیابی وجوه کار کنید.

وزیر ایکس توضیح داد که تحت بازسازی برنامه ریزی شده، تأثیر هک بین کاربران توزیع می شود، که سهمی از دارایی های رمز موجود را متناسب با مانده حساب خود دریافت می کنند.

<از بنیانگذاران و مدیرعامل WazirX نیشال شتی خاطرنشان کرد که جدول زمانی تجدید ساختار بستگی به سرعت شرکت و طلبکاران آن دارد. توافق بر سر راه رو به جلو وی افزود:

“یکی از عوامل کلیدی در جدول زمانی ما برای بازسازی این است که چقدر سریع می توانیم همه با هم جمع شویم و در مسیری رو به جلو به توافق برسیم. ما باید در این تلاش متحد باشیم. حمایت و همکاری شما برای تحقق این امر بسیار مهم است.”

تهدید قانونی

در یک موضوع 28 اوت در پلتفرم رسانه اجتماعی X، CoinSwitch بیان کرد که دارایی های قابل توجهی دارد – از جمله ارز فیات، ERC20 توکن‌ها و سایر دارایی‌های دیجیتال — در پلتفرم وزیرX گیر کرده است به دنبال هک اخیر.

CoinSwitch توضیح داد که علیرغم تلاش های متعدد برای حل این مشکل، نتوانسته است وجوه را بازیابی کند. این شرکت همچنین نسبت به عدم شفافیت WazirX در مورد طرح بازیابی کامل ابراز ناامیدی کرد.

به این دلیل، شرکت اعلام کرد که “راهی جز پیگیری قانونی برای بازیابی وجوه” ندارد.

>

در همین حال، CoinSwitch به کاربران خود اطمینان داد که وجوه تحت تأثیر کمتر از 1٪ از کل دارایی های آن است. از ذخایر خزانه‌داری خود برای حفظ نسبت 1:1 برای دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند.

با این حال، شتی از شکایت احتمالی ناراضی است و می‌گوید که با همه کاربران صرف نظر از اندازه ادعاهایشان منصفانه رفتار خواهد شد. . او افزود:

“اگر اقدامات قانونی لازم باشد، بنابراین باشد.”

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل