سلسیوس 2.53 میلیارد دلار توزیع می کند، برخی از طلبکاران وجوه را بی ادعا می گذارند

سلسیوس 2.53 میلیارد دلار توزیع می کند، برخی از طلبکاران وجوه را بی ادعا می گذارند

طبق گزارش،

قرض دهنده رمزنگاری ورشکسته سلسیوس تقریباً 2.53 میلیارد دلار به 251000 طلبکار بازپرداخت کرده است. یک پرونده در دادگاه 26 اوت.

این بازپرداخت نشان دهنده حدود دو سوم از اعتباردهندگان واجد شرایط از نظر تعداد و حدود 93٪ از کل ارزش واجد شرایط.

تجزیه پرداخت نشان داد که سلسیوس 1.43 میلیارد دلار ارز دیجیتال از طریق PayPal/Venmo، 917 میلیون دلار ارز دیجیتال از طریق Coinbase، و 178 میلیون دلار انتقال نقدی .

Celsius Bankruptcy
درجه سانتیگراد ورشکستگی درجه سانتیگراد

برنامه ورشکستگی سلسیوس شامل توزیع بیش از 3 میلیارد دلار به بیش از 375000 طلبکار در 165 کشور بود. این بدان معناست که مقدار قابل توجهی از طلبکاران شرکت منحل شده هنوز هنوز دارایی های خود را مطالبه نکرده اند.

توزیعات بدون ادعا

قرض دهنده شکست خورده اظهار داشت که 121000 طلبکار واجد شرایط هنوز باید توزیع خود را مطالبه کنند – هر کدام. با توزیع متوسط ​​تقریباً 1500 دلار.

حدود 64000 توزیع کمتر از 100 دلار دارند، در حالی که 41000 دارای مقادیری بین 100 تا 1000 دلار هستند. با توجه به سلسیوس، مبالغ اندک ممکن است انگیزه بسیاری از طلبکاران را برای تکمیل مراحل مورد نیاز برای مطالبه توزیع خود نداشته باشد.

مدیر ورشکستگی قصد دارد هر دو هفته یکبار توزیع‌ها را از طریق Coinbase دوباره امتحان کند در حالی که کدهای ادعای PayPal همیشه قابل بازخرید باقی می‌مانند. . علاوه بر این، بیان کرد که توزیع نقدی
تقریباً یک بار در هفته انجام می‌شود

اما، مدیر طرح انتظار ندارد همه طلبکاران وجوه خود را مطالبه کنند. مبالغ مطالبه نشده در نهایت همانگونه که در طرح سازماندهی مجدد مشخص شده است بین سایر طلبکاران توزیع می شود.

Ionic digital

بر اساس طرح سازماندهی مجدد Celsius، وجوه برای ایجاد Ionic Digital، یک سرمایه گذاری جدید استخراج بیت کوین.

اوایل امروز، شرکت استخراج بیت کوین اعلام شد که ساختمان 1 در تأسیسات سداروال، تگزاس فعال است. این سازه جدید، اولین مورد از چهار مرکز پیشرفته استخراج بیت کوین 50 مگاواتی است که برای این مکان برنامه ریزی شده است.

این سازه دارای 15552 دستگاه استخراج بیت کوین است که تجهیزات جدید و جابجا شده را برای حداکثر کارایی ترکیب می کند.

سایت Cedarvale میزبان تقریباً 66000 ماینر است که با 215 مگاوات برق تغذیه می‌شوند. پس از راه اندازی کامل، این سایت ظرفیت کل شرکت را افزایش می دهد که تا 31 ژوئیه 2024 حدود هفت اگزاهش بود.

Ionic Digital گفت که کل دارایی بیت کوین آن تا پایان جولای به 1891.68 رسیده است.< /p>

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل