Dogecoin Bulls Break Resistance: یک ساختار قیمت جدید در کار؟

Dogecoin Bulls Break Resistance: یک ساختار قیمت جدید در کار؟

Bijie.com گزارش داد:

    گاوهای دوج کوین مجبور شدند از ساختار بازار صعودی فاصله بگیرند. احساسات بازه زمانی پایین‌تر می‌تواند DOGE را به سطوح فیبوناچی نزدیک‌تر کند.

Dogecoin [DOGE] اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی داشته است. قیمت طلا در روز جمعه 23 آگوست 7.3 درصد افزایش یافت که نشانه ای از قصد صعودی است و به این معنی است که به زودی افزایش 8 تا 18 درصدی دیگر ممکن است به دنبال داشته باشد.

کیف‌پول‌های Dogecoin بیشتر و بیشتر دارای پول هستند. روند بازار از ماه می نزولی بوده است که نشان می‌دهد فعالیت‌های سودآوری ممکن است در حال افزایش باشد و مانع رشد Dogecoin شود.

دوج کوین ناحیه مقاومت محلی را به عنوان پشتیبانی دوباره به دست می آورد

ساختار بازار در نمودار روزانه پس از بسته شدن روزانه بالای 0.111 دلار در 23 آگوست صعودی است. با این حال، روند بلندمدت نزولی است و ساختارهای صعودی گهگاه ظاهر می شوند، همانطور که در تحولات اخیر اتفاق افتاده است.

اصلاحات فیبوناچی بر اساس کاهش قیمت در ماه گذشته، سطوح 0.1196 دلار و 0.13 دلار را به عنوان مناطق مقاومت بعدی برجسته کرده است. با توجه به ساختار صعودی، Dogecoin می تواند به یک یا هر دو از این سطوح برسد.

RSI روزانه بالای 50 خنثی است که نشان دهنده صعودی بودن است. با این حال، OBV نمی تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. بنابراین، در حالی که شتاب در حال تغییر است، کمبود تقاضا به این معنی است که دستاوردهای DOGE می تواند به راحتی معکوس شود.

در کوتاه مدت صعودی، در بلند مدت کمتر خوش بینانه

نرخ بودجه در پشت DOGE طی چند روز گذشته کاهش یافته است، اما همچنان مثبت است. با وجود کاهش اندک در 24 ساعت گذشته، بهره باز همراه با قیمت افزایش یافته است که نشان دهنده حرکت صعودی است.

در این دوره، Dogecoin از 0.1149 دلار به 0.11 دلار سقوط کرد که کمی بیش از 4 درصد کاهش داشت.


پیش‌بینی قیمت Dogecoin’s [DOGE] 2024-25 را بخوانید


در حالی که داده‌های معاملات آتی نشان می‌دهد که سفته‌بازان مایل به حرکت طولانی هستند، CVD نقطه‌ای دوباره روند نزولی خود را آغاز کرده است.

این به فعالیت خرید ضعیف در بازار نقدی اشاره می‌کند و این ایده را تقویت می‌کند که سودهای Dogecoin می‌تواند به راحتی از بین برود در صورت تمایل نزولی.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل