«همستر کامبت»، دیگر بازی‌های TON به دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام اعتراض کردند

«همستر کامبت»، دیگر بازی‌های TON به دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام اعتراض کردند

«همستر کامبت»، دیگر بازی‌های TON به دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام اعتراض کردند

Bijie.com گزارش داد:

توسعه دهندگان بازی های رمزنگاری معروف مبتنی بر تلگرام مانند Hamster Kombat و Notcoin پیام ها و محتوای بازی را در اعتراض به دستگیری پاول دوروف یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل تلگرام منتشر کردند. همبستگی در میان بازی ها که در مجموع صدها میلیون بازیکن را جذب می کند.

پس از انتشار خبر دستگیری دوروف در روز شنبه، بازی رمزنگاری معروف تلگرام شروع به اشتراک گذاری استیکر متحرکی با نماد برنامه تلگرام در کانال انجمن خود کرد، در برخی موارد پیام هایی متعاقباً در محکومیت این اقدام مقامات فرانسوی منتشر شد.

این میلیاردر 39 ساله شنبه شب پس از پیاده شدن از هواپیمای شخصی از جمهوری آذربایجان در فرانسه دستگیر شد.

بنا بر گزارش ها، دوروف به ظن رفتار غیرقانونی کاربر، از جمله کمک به تروریسم، فروش مواد مخدر و کالاهای دزدیده شده، و مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان بازداشت شده است.

نمایندگان تلگرام به درخواست Decrypt برای اظهار نظر در روز شنبه پاسخی ندادند و به طور عمومی در مورد دستگیری های گزارش شده اظهار نظر نکردند. این خبر به سرعت در سراسر صنعت کریپتوکارنسی پخش شد و طیف وسیعی از واکنش‌ها را از سوی سرمایه‌گذاران و سازندگان، از جمله سازندگان برخی از بزرگترین بازی‌های رمزنگاری ساخته شده در تلگرام، برانگیخت.

کانال رسمی جامعه Notcoin در مورد دستگیری نوشت: “فناوری شارژ احمقانه ترین چیز است” و افزود: “حریم خصوصی جرم نیست.”< /p>

طبق گزارش ها، همستر کامبت تا به امروز بیش از 300 میلیون بازیکن را جذب کرده است و نوید یک ایردراپ آینده را در شبکه Open (TON) متعلق به تلگرام، در بازی در روز یکشنبه اضافه کرد. کارت “#FREEDUROV”. این بیانیه Notcoin را تکرار می کند که نام کارت را “حریم خصوصی جرم نیست”

گذاشته است

حساب رسمی TON اواخر روز شنبه توییت کرد: “به عنوان جامعه ای متعهد به آزادی بیان و تمرکززدایی، در این زمان چالش برانگیز هستیم. حمایت قاطع از پاول.” “پاول همیشه مدافع قوی این ارزش‌ها بوده است و ما معتقدیم تلاش‌های او برای ترویج اینترنت باز و غیرمتمرکز الهام‌بخش میلیون‌ها نفر خواهد بود.”

کارت بازی همستر کمبت در خصوص دستگیری پاول دوروف مدیر عامل تلگرام. تصویر: رمزگشایی شده

با این حال، واکنش های منفی علیه دستگیری دوروف به توسعه دهندگان بازی های بلاک چین محدود نمی شود و به جامعه ارزهای دیجیتال محدود نمی شود. سایر چهره‌های سرشناس دیگر نیز در این حرکت نقش داشتند، از جمله ایلان ماسک، مالک توییتر و ادوارد اسنودن، افشاگر، که از امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نام برد.

اسنودن روز یکشنبه در توییتر نوشت: “دستگیری دوروف نقض حقوق اساسی بشر در بیان و اجتماع است.” من متعجب و عمیقاً متأسفم که مکرون به گروگانگیری به عنوان وسیله ای برای دستیابی به ارتباطات خصوصی خم شده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل