قیمت بیت کوین ممکن است تا 80500 دلار افزایش یابد، اما در اینجا چه باید کرد

قیمت بیت کوین ممکن است تا 80500 دلار افزایش یابد، اما در اینجا چه باید کرد

Bijie.com گزارش داد:

به گفته یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال در پلتفرم X، قیمت بیت کوین ممکن است شاهد افزایشی جدید فراتر از بالاترین رکورد فعلی خود باشد. با این حال، تحلیلگران یک سطح مقاومت کلیدی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند سرنوشت این ارز دیجیتال پرچم‌دار را در کوتاه‌مدت تعیین کند.

67,300 دلار می‌تواند برای قیمت BTC بسیار مهم باشد – در اینجا دلیل است

در یک پست جدید در این پیش‌بینی صعودی مبتنی بر محدوده قیمت‌گذاری MVRV (ارزش بازار تا ارزش واقعی) است که به کاربران اجازه می‌دهد سطوح قیمتی را که در آن بازار در سودهای غیرواقعی شدید (ارزش‌های بالا) یا زیان‌های محقق نشده (مقادیر پایین) قرار دارد، تخمین بزنند.

این سطوح قیمتی مرتبط هستند زیرا نشان می‌دهند که رفتارهای سرمایه‌گذار خاص، مانند سودجویی، ریسک‌پذیری یا تسلیم شدن، به احتمال زیاد در کجا ایجاد می‌شوند. در نهایت، اندیکاتور محدوده قیمت گذاری MVRV یک شاخص مفید در تجزیه و تحلیل قیمت، به ویژه برای شناسایی پایین و بالای چرخه است.

منبع: Ali_charts/X

مارتینز گفت که محدوده قیمت گذاری MVRV منطقه 67300 دلاری را به عنوان یکی از مهمترین سطوح مقاومت برای قیمت بیت کوین شناسایی کرده است. این تحلیلگر ارز دیجیتال فاش کرد که معکوس کردن این مقاومت بزرگ می تواند شرایطی را برای افزایش قیمت ارز دیجیتال اصلی به بالای 80500 دلار ایجاد کند.

به طور معمول، شکست این سطح مقاومت نه تنها نشان‌دهنده حرکت صعودی قوی است، بلکه ممکن است دور جدیدی از خرید توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی را آغاز کند. در پست دیگری توسط X، مارتینز یک سیگنال کلیدی را نشان داد که می تواند نشان دهد که قیمت بیت کوین چه زمانی به منطقه صعودی باز می گردد.

طبق گفته کارشناسان رمزارز، BTC ممکن است پس از تلاقی طلایی بین نسبت MVRV و میانگین متحرک ساده 365 روزه (SMA) روند صعودی خود را از سر بگیرد. صلیب طلایی به سیگنال صعودی اشاره دارد که در تحلیل تکنیکال زمانی که میانگین متحرک کوتاه مدت از میانگین متحرک بلند مدت عبور می کند، استفاده می شود.

با این حال، شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در چند ماه گذشته برای حفظ هر حرکت صعودی تلاش کرده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت کنونی این رهبر بازار ۱۲.۶ درصد بالاتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳۷۳۷ دلار است که در اواسط مارس تعیین شده بود. حرکت به 80500 دلار، بالاترین رکورد جدید، نشان دهنده 25 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی است.

نمایش کلی قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین همچنان در حدود 64000 دلار در نوسان است که نشان دهنده افزایش تنها 0.7 درصدی در روز گذشته است.

قیمت بیت کوین هر روز حدود 64000 دلار افزایش می یابد منبع: نمودار BTCUSD در TradingView

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل