Morning Post |. ماسک و بسیاری دیگر از بنیانگذار تلگرام DOGS: ما از پاول دوروف حمایت می کنیم

Morning Post |. ماسک و بسیاری دیگر از بنیانگذار تلگرام DOGS: ما از پاول دوروف حمایت می کنیم

عناوین

▌ماسک و بسیاری از افراد مشهور دیگر از بنیانگذار تلگرام حمایت کردند

سلبریتی ها از پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر اجرایی تلگرام، از جمله تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی و مالک پلتفرم ایکس، ماسک، حمایت کرده اند.
علاوه بر این، فرانکلین بی، شریک عمومی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر Pantera Capital نیز پیام کوتاهی با عنوان «#FreePavel» منتشر کرد.

▌DOGS: ما از پاول دوروف حمایت می کنیم

جامعه DOGS در تلگرام پست کرده است: “ما از پاول دوروف، حریم خصوصی و حقیقت حمایت می کنیم، که به ویژه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اکنون.
بر اساس اخباری که اوایل امروز منتشر شد، TON با صدور بیانیه ای در خصوص «دستگیری بنیانگذار تلگرام» اعلام کرد که به طور کامل و قاطعانه از پاول دوروف به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


منظور

بر اساس داده‌های Coingecko تا زمان انتشار:

قیمت معامله اخیر BTC 64,176.26 دلار آمریکا بود. افزایش یا کاهش درون روزی+0.3%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2759.59 یوان بود، با افزایش یا کاهش درون روزی– 0.1%؛

قیمت معامله اخیر BNB 579.47 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه 2.0%< /strong>;

SOL آخرین قیمت معامله 159.20 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه +3.7٪؛< /p>

قیمت معامله اخیر DOGE 0.1117 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه-1.4%؛

قیمت معامله اخیر XPR 0.61 دلار آمریکا، با افزایش یا کاهش روزانه +0.1٪.


سیاست

▌طرح سازماندهی مجدد FTX با مخالفت متولی ایالات متحده و برخی طلبکاران مواجه شد

آخرین اسناد در مورد FTX پرونده ورشکستگی نشان می دهد که متولی ایالات متحده و برخی از طلبکاران به طرح تجدید سازماندهی مجدد FTX اعتراض کرده اند. اندرو آر. وارا، متولی ایالات متحده، ده نقص را در این طرح شناسایی کرد که در درجه اول شامل معافیت های قانونی بیش از حد گسترده، غرامت نابرابر برای طلبکاران و امتناع از پوشش هزینه های مرتبط با نقض داده ها است. وارا به طور خاص تأکید کرد که مشتریان در رده “راحتی” درصد کمتری از غرامت دریافت خواهند کرد، زیرا مبلغ ادعای آنها کمتر است.
در همان زمان، سونیل کاوری، نماینده بزرگترین گروه بستانکاران FTX نیز شکایتی را ارائه کرد که مفاد معافیت این طرح را بسیار گسترده است و خواستار ایجاد مکانیزم بازپرداخت غیر نقدی برای جلوگیری از حوادث مشمول مالیات برای طلبکاران شد.
در حال حاضر، جلسه تایید برای 7 اکتبر به وقت پکن برنامه ریزی شده است و انتظار نمی رود اعتراض دیگری مطرح شود. این مخالفت ها می تواند تأثیر قابل توجهی بر روند بازسازی FTX داشته باشد.


برنامه بلاک چین

▌Curvance، یک پروتکل مدولار که مدیریت نقدینگی را بهینه می‌کند، در شبکه آزمایشی عمومی راه‌اندازی شده است

< Curvance، یک پروتکل مدولار طراحی شده برای بهینه سازی مدیریت نقدینگی، شبکه آزمایشی عمومی خود را بر روی Sepolia اتریوم، Sepolia Arbitrum و bArtio V2 Berachain راه اندازی کرده است. این تیم گفت: "شبکه آزمایشی عمومی آخرین فرصت برای ارسال بازخورد است و مهمتر از همه، شرکت کنندگان می توانند مقداری بایت کسب کنند. آزمایش کنندگان عمومی در شبکه آزمایشی Curvance می توانند تا 300 بایت جمع آوری کنند."


Cryptocurrency

▌TON به زیر 6 دلار آمریکا سقوط کرد، افت 24 ساعته 12.3٪

بازار نشان داد که TON به زیر 6 دلار آمریکا سقوط کرد. در حال حاضر با قیمت 5.88 دلار آمریکا در 24 ساعت افت 12.3 درصدی داشته است.

▌TON در مورد دستگیری مدیر عامل تلگرام بیانیه صادر کرد: TON به طور کامل عملیاتی خواهد شد

TON در مورد بازداشت مدیر عامل تلگرام بیانیه صادر کرد. ، “با اطمینان به همه که جامعه TON قوی و کاملاً عملیاتی باقی می ماند.”
به عنوان جامعه ای متعهد به آزادی بیان و تمرکززدایی، ما در این دوران چالش برانگیز محکم در کنار پاول ایستاده ایم. پاول مدافع وفادار این ارزش‌ها بوده است، و ما معتقدیم تلاش‌های او برای ترویج اینترنت باز و غیرمتمرکز الهام‌بخش میلیون‌ها نفر خواهد بود. جامعه TON همچنان بر ماموریت ما متمرکز است و ما به سختی کار برای حفظ این اصول در سطح جهانی ادامه خواهیم داد. ما همه را تشویق می‌کنیم که آرام، متحد و متحد بمانند و به ساختن خود ادامه دهند تا با هم این وضعیت را طی کنیم. از حمایت مستمر شما متشکرم.

بیش از ۳۵ میلیون دلار ETH از یک کیف پول ناشناخته به Coinbase منتقل شد

طبق داده‌های زنجیره‌ای سرویس ردیابی Whale Alert طبق نظارت، حدود ساعت 1:46 بامداد امروز به وقت پکن، 12573 ETH از یک کیف پول ناشناخته به Coinbase به ارزش 35،292،726 دلار آمریکا منتقل شد.

    شبکه TON در حال حاضر نزدیک به 650 میلیون تن تعهد دارد که 25.69 درصد از عرضه در گردش را تشکیل می دهد. < /strong>

    طبق داده های tonscan، در حال حاضر در مجموع 649.4 میلیون تن در شبکه TON تعهد داده شده است که 25.69٪ از عرضه در گردش (2.527 میلیارد) را تشکیل می دهد. علاوه بر این، APY تعهد شده فعلی 4.4٪ است و شبکه در مجموع دارای 391 گره تأیید است.

    کل ارزش بازار استیبل کوین ها در هفته گذشته 0.98 درصد کاهش یافت

    داده های DefiLlama نشان می دهد که کل بازار ارزش استیبل کوین ها در هفته گذشته 0.98 درصد کاهش یافت و اکنون 169.699 میلیارد دلار گزارش شده است. ارزش کل بازار USDT 69.82٪ است، با سهم بازار 69.82٪.

    WETH، SD، و ETHFI در بالای فهرست ورودی ۲۴ ساعته Smart Money قرار دارند

    داده‌های نانسن نشان می‌دهد. که Smart Money لیست ردیابی ورود سرمایه 24 ساعته در شبکه اتریوم به شرح زیر است:
    WETH: تقریباً 798,000 دلار آمریکا، در حال حاضر با قیمت 2,753.01 دلار آمریکا معامله می شود که در 24 ساعت 0.4 درصد کاهش یافته است.
    SD: حدود 164,000 دلار آمریکا، در حال حاضر با 0.5471 دلار آمریکا معامله می شود، با افزایش 24 ساعته 2.6٪.
    ETHFI: حدود 160000 دلار آمریکا، در حال حاضر با قیمت 1.71 دلار آمریکا معامله می شود که در 24 ساعت 3 درصد افزایش یافته است.


      روندهای اقتصادی مهم

      ▌گزارش نشست سالانه جکسون هول: تورم ممکن است پس از نرخ بهره افزایش یابد افزایش تاثیر بیشتری بر بازار دارد

      طبق گزارش ده طلایی، گزارشی که توسط مایکل بائر، کارولین فلوگر و آدی ساندرام در نشست سالانه جکسون هول منتشر شد، بیان کرد که فدرال رزرو این سیاست در سال 2022 راه اندازی خواهد شد. تنها پس از چرخه افزایش نرخ بهره است که بازار اوراق قرضه نسبت به داده های تورم حساس تر می شود. این بدان معنی است که مردم استراتژی FOMC (سیاست پولی) را قبل از افزایش نرخ بهره درک نمی کنند. مطابق با تغییرات در واکنش‌های سیاستی درک‌شده، مطالعات رویداد نشان می‌دهد که نرخ‌های بهره به طور قابل‌توجهی نسبت به غافلگیری داده‌های تورمی پس از افزایش نرخ حساس‌تر هستند. افزایش واکنش‌های تورمی درک شده ممکن است به انتقال سیاست پولی به اقتصاد واقعی کمک کند. مبادله تورم و بیکاری فدرال رزرو، “

      ▌CICC: تمرکز فدرال رزرو از قیمت ها به اشتغال تغییر کرده است و اساساً پیروزی در مبارزه با تورم را اعلام می کند

      داده های Gold Ten نشان می دهد که CICC درباره سخنرانی پاول جکسون هول، رئیس فدرال رزرو اظهار نظر کرده است:
      1. اساساً واضح است که کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر مطابق با انتظارات قطعی است. معاملات آتی نرخ بهره CME شامل احتمال 76 درصد کاهش 25 واحدی نرخ در سپتامبر و احتمال 24 درصد کاهش 50 واحدی نرخ بهره است.
      2. فدرال رزرو تمرکز خود را از قیمت ها به سمت اشتغال تغییر داد، اساساً پیروزی در مبارزه با تورم را اعلام کرد (با بیان اینکه انتظارات تورمی به خوبی تثبیت شده است)، و بازار کار را به عنوان بازار کار بیش از حد گرم، متعادل و با خطرات فزاینده ارزیابی کرد.
      3. هیچ اشاره ای به میزان کاهش نرخ بهره در آینده وجود ندارد. پاول همچنین معتقد نبود که افزایش بیکاری به دلیل وخامت بازار کار است، و معتقد بود که این امر عمدتاً به دلیل ورود بیشتر افراد به بازار کار و کاهش سرعت استخدام است.
      نگرش نسبت به بازار کار: مراقب باشید و هوشیار باشید.


      دایره المعارف

      اثبات واگذار شده (DPoS) چیست؟

      DPoS تکامل مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) است که برای ارائه مقیاس پذیری، کارایی و حکومت دموکراتیک پیشرفته طراحی شده است. دانیل لاریمر در سال 2014 مفهوم DPoS را به عنوان بهبود مکانیسم سنتی اجماع PoS با هدف بهبود کارایی و مقیاس پذیری پیشنهاد کرد. Larimer ابتدا دیدگاه خود را در یک پست انجمن Bitcointalk به اشتراک گذاشت که منجر به اجرای واقعی DPoS و راه اندازی BitShare در سال 2015 شد. این شروع DPoS در فناوری بلاک چین بود و پایه و اساس پذیرش آن را در پروژه های دیگری مانند Steem و Eos گذاشت. Eos، به‌ویژه، از مکانیسم‌های اجماع برای اجرای یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه سکه (ICO) در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2017 استفاده کرد و توجه قابل توجهی را به DPoS جلب کرد و پتانسیل آن را برای دستیابی به عملکرد بالا و حاکمیت غیرمتمرکز برجسته کرد.

      سلب مسئولیت: به عنوان یک پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

      مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

      خروج از نسخه موبایل