انتظار می رود شیبا اینو 60 درصد افزایش یابد: چه زمانی این اتفاق می افتد؟

انتظار می رود شیبا اینو 60 درصد افزایش یابد: چه زمانی این اتفاق می افتد؟

Bijie.com گزارش داد:

شیبا اینو در حدود 0.000014 دلار با افزایش قیمت اندک در نمودارها معامله می شود. این توسعه صبر سرمایه گذاران را آزمایش می کند زیرا SHIB در شرف افزودن یک صفر دیگر است. بازار کلی نیز با سرعت حلزونی در حال توسعه است و بازار گاوی هنوز شروع نشده است. حتی بیت کوین با وجود دریافت میلیون ها دلار ورودی از سرمایه گذاران نهادی از طریق سرمایه گذاری های ETF، شکستن از مرز 62000 دلار را دشوار می یابد.

همچنین بخوانید: شیبا اینو چقدر پول نیاز دارد تا یک میلیارد دلار به دست آورد؟

شیبا اینو: تحلیلگر توضیح می دهد که افزایش 60 درصدی امکان پذیر است

انتظار می رود شیبا اینو 60 درصد افزایش یابد: چه زمانی این اتفاق می افتد؟ 1

با این حال، یکی از تحلیلگران برجسته در TradingView پیش بینی می کند که قیمت شیبا اینو می تواند تا 60٪ افزایش یابد. با توجه به اینکه آخرین باری که قیمت SHIB افزایش یافت در مارس 2024 بود، این یک پیش بینی جسورانه است.

پنج ماه از افزایش سرسام آور قیمت های توکن با مضمون سگ می گذرد. بیایید رمزگشایی کنیم که تحلیلگر چه چیزی را پیش‌بینی می‌کند و چرا فکر می‌کند SHIB با وجود عقب‌نشینی 60 درصد رشد خواهد کرد.

همچنین بخوانید: Shiba Inu: AI قیمت SHIB را برای 31 آگوست 2024 تعیین می کند

چگونه به افزایش 60 درصدی دست یابیم؟

تحلیلگران ارز دیجیتال TradingView پیش بینی می کنند که قیمت Shiba Inu در حال تثبیت است و ممکن است به زودی افزایش یابد. او توضیح داد که SHIB مقاومت 0.00001 دلار را حفظ کرده است و در یک ماه به زیر 0.00009 دلار نزول نکرده است.

این امر چشم انداز آن را در نمودار تقویت می کند، که می تواند منجر به بازگشت صعودی شود. خرید قوی در این قیمت وجود داشت که SHIB را در مقاومت نگه داشت.

همچنین بخوانید: شیبا اینو 3.3 سنت پیش بینی می کند: چه زمانی این اتفاق می افتد

عوامل کلیدی برای افزایش احتمالی سکه

منبع: TradingView
انتظار می رود شیبا اینو 60 درصد افزایش یابد: چه زمانی این اتفاق می افتد؟ 2

این پیش‌بینی می‌گوید: «بر اساس ساختار نمودار روزانه، شکست خط روند بالایی گوه کلید یک حرکت رو به بالا پایدار است». این تحلیلگر همچنین پیش‌بینی می‌کند که اگر SHIB به 0.000022 دلار برسد، احتمال بالا باقی می‌ماند، اما می‌تواند به 0.000029 دلار دیگر نیز برسد.

در این پیش‌بینی آمده است: «یک شکست موفقیت‌آمیز می‌تواند منادی افزایش شدید قیمت باشد، به طوری که گاوها سطح 0.000022 دلار و حتی 0.000029 دلار را در صورت تداوم حرکت در نظر می‌گیرند».

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل