مونرو [XMR] در حال بازگشت است؟ چرا تحلیلگران نگران افزایش 176 درصدی هستند

مونرو [XMR] در حال بازگشت است؟ چرا تحلیلگران نگران افزایش 176 درصدی هستند

Bijie.com گزارش داد:

    حجم معاملات XMR در نمودار روزانه 30 درصد افزایش یافت، در حالی که قیمت 11.7 درصد افزایش یافت. به نظر می رسد مونرو در حال بهبودی از مشکلات قانونی خود است و تحلیلگران پیش بینی می کنند که 176 درصد افزایش یابد.

Monero [XMR] در چند ماه گذشته چالش های قابل توجهی را تجربه کرده است. در طول سال، XMR برای گزارش کردن دستاوردهای مستمر در مورد مسائل نظارتی تلاش کرده است.

متعاقباً، XMR توسط صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال مانند Kraken و Binance حذف شد. با این حال، آلت‌کوین در هفته‌های اخیر با افزایش قیمت‌های خود در نمودار هفتگی، شاهد رشد اندکی بوده است.

تا لحظه نگارش این مقاله، XMR با قیمت 168.80 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 4.94 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته است. قبل از این افزایش ها، مونرو یک روند نزولی جدی را تجربه کرد و به پایین ترین سطح 136.08 دلار سقوط کرد.

با وجود دستاوردهای اخیر، XMR همچنان از بالاترین قیمت 176 دلاری ماه گذشته خود عقب است. علاوه بر این، XMR هنوز 68.88 درصد بالاتر از بالاترین رکورد ثبت شده در سال 2018 است.

به این ترتیب، رالی اخیر بحث جدیدی را در مورد اینکه آیا رالی فعلی زمینه را برای افزایش بلندمدت آلت کوین ها فراهم می کند به راه انداخته است.

بنابراین مراد، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، روند فعلی را کپی روند 2016-2017 می داند. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که روندها در این دوره مشابه بود و آلت کوین ها افزایش پایداری را تجربه کردند.

احساس عمومی بازار

مراد در تحلیل خود تأکید کرد که در چرخه بازار صعودی 2016-2017، یک پمپ آزمایشی در سال 2016، یک پمپ بزرگ در اواسط سال 2017 و یک پمپ غول پیکر در پایان سال 2017 وجود داشت.

مراد گفت

XMR اکنون برای یک چرخه گاوی دیگر آماده است. تجزیه و تحلیل او نشان می دهد که آلتکوین پس از دو بار آزمایش پمپ افزایش می یابد.

این روند دوباره در سال‌های 2018 و 2021 زمانی که آلتکوین به 466 دلار رسید، رخ داد. بنابراین، اگر XMR همان چرخه را تکرار کند، آلتکوین به 176.07 درصد می رسد.

نمودار قیمت XMR چه چیزی را نشان می دهد

در هفت روز گذشته، XMR 11.7٪ افزایش یافته است. علاوه بر این، در 24 ساعت قبل از انتشار، حجم معاملات آلتکوین ها 30.08 درصد افزایش یافت و به 77.3 میلیون دلار رسید.

در همین دوره، ارزش بازار XMR با 4.94 درصد افزایش به 3.1 میلیارد دلار رسید.

با نگاهی به شاخص حرکت جهت دار XMR (DMI)، روند صعودی آلت کوین ها قوی است. تا زمان انتشار، شاخص مثبت 31.24 بالاتر از شاخص منفی 20.7 است.

این نشان می‌دهد که آلتکوین در وضعیت خوبی قرار دارد و قیمت برای سودهای بیشتر در موقعیت خوبی قرار دارد.

علاوه بر این، MACD بالای خط سیگنال مثبت است، که بیشتر از حرکت مثبت آلتکوین پشتیبانی می کند. بنابراین روند صعودی ادامه یا تقویت خواهد شد.

با نگاهی بیشتر، تجزیه و تحلیل AMBCrypto از Coinglass نشان می‌دهد که انحلال‌پذیری‌های موقعیت خرید همچنان رو به کاهش است.

از زمان سقوط بازار در 5 آگوست، نقدینگی ها در سطوح بسیار پایین باقی مانده اند و به 57,000 دلار رسیده اند و در زمان انتشار به تنها 28,000 دلار رسیده اند. این نشان دهنده اعتماد مردم به جهت و چشم انداز آلت کوین ها است.


پیش‌بینی قیمت [XMR] مونرو 2024–2025 را بخوانید


در نهایت، XMR در دو هفته گذشته عمدتاً جریان خالص مثبت را تجربه کرده است. این نشان می دهد که سرمایه گذاران علاقه مند به نگهداری آلت کوین ها هستند که یک احساس صعودی است.

بنابراین، اگر احساسات فعلی بازار حفظ شود، XMR سطح مقاومت قابل توجه بعدی را در حدود 175 دلار به چالش خواهد کشید. شکستن بالاتر از این مقاومت باعث تقویت آلت کوین به سمت بالاترین سطح یک ساله 182 دلاری خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل