تحقیقات Coingecko نشان می دهد که از هر پنج بازیکن کریپتو، چهار نفر در X، تلگرام و یوتیوب وقت می گذرانند

تحقیقات Coingecko نشان می دهد که از هر پنج بازیکن کریپتو، چهار نفر در X، تلگرام و یوتیوب وقت می گذرانند

تحقیقات Coingecko نشان می دهد که از هر پنج بازیکن کریپتو، چهار نفر در X، تلگرام و یوتیوب وقت می گذرانند

Bijie.com گزارش داد:

نظرسنجی اخیر CoinGecko نشان داد که از هر پنج کاربر ارزهای دیجیتال، چهار نفر در X، تلگرام و یوتیوب وقت می گذرانند. این نظرسنجی به طور ناشناس 2558 شرکت کننده رمزارز را بین 25 ژوئن تا 8 ژوئیه 2024 ارزیابی کرد. نتایج نشان می دهد که کاربران ترجیح می دهند اخبار را از رسانه های اجتماعی به جای وب سایت های خبری دریافت کنند.

یک نظرسنجی پس از نصف شدن که توسط CoinGecko بین ۲۵ ژوئن تا ۸ ژوئیه ۲۰۲۴ انجام شد، نشان داد که از هر پنج شرکت‌کننده رمزارز، چهار نفر در X، Telegram و بیشترین زمان در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند YouTube صرف می‌شوند. این نظرسنجی شامل شرکت‌کنندگانی بود که به‌عنوان سرمایه‌گذاران، معامله‌گران، سازندگان و بینندگان ارزهای دیجیتال شناسایی شدند. 90 درصد شرکت کنندگان از اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و آفریقا هستند و تنها 10 درصد از اقیانوسیه یا آمریکای جنوبی هستند.

نظرسنجی Coingecko پر استفاده ترین پلت فرم های رسانه های اجتماعی را نشان می دهد

نتایج نشان می‌دهد که ۸۴ درصد از شرکت‌کنندگان عمدتاً از X، تلگرام و یوتیوب استفاده می‌کنند. X به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در میان شرکت‌کنندگان شناسایی شد و 41.7 درصد از پاسخ‌دهندگان آن را به‌عنوان پلتفرم اصلی که وقت خود را بر آن سپری می‌کنند، ذکر کردند. تلگرام و یوتیوب به طور مشابه محبوب هستند و 21.5٪ و 20.8٪ از کاربران عمدتاً وقت خود را صرف آنها می کنند.

15% از پاسخ‌دهندگان به Discord، Reddit یا دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی به عنوان رایج‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود اشاره کردند. در این مورد، 6.8٪ از شرکت کنندگان عمدتا از Discord استفاده می کردند، در حالی که 4.5٪ عمدتا از Reddit استفاده می کردند. این گزارش بیان می‌کند که این دو پلتفرم به‌عنوان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مکمل از سوی پاسخ‌دهندگان در نظر گرفته می‌شوند. 1.3 درصد از پاسخ دهندگان عمدتاً از پلتفرم رسانه های اجتماعی غیرمتمرکز Farcaster استفاده می کنند. 2.4 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که عمدتاً از WhatsApp، 4chan، TikTok، Odysee و GitHub استفاده می کنند.

بازیکنان رمزارز منابع خبری ارزهای دیجیتال خود را فاش می‌کنند

CoinGecko پاسخ دهندگان را در مورد منابع خبری ارزهای دیجیتال مورد نظرسنجی قرار داد. منبع: CoinGecko

این گزارش نشان می‌دهد که بیشتر پاسخ‌دهندگان ترجیح می‌دهند اخبار را از رسانه‌های اجتماعی به جای وب‌سایت‌های خبری دریافت کنند. 73.8 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که اخبار خود را از X، تلگرام و یوتیوب دریافت می کنند. 34.4 درصد از پاسخ دهندگان X را به عنوان منبع خبری ذکر کردند و 710 نفر از 1065 شرکت کننده نیز آن را به عنوان منبع اصلی اطلاعات خود ذکر کردند.

یوتیوب و تلگرام به ترتیب 23.4% و 16.0% را دنبال می کنند. این گزارش همچنین بیان می‌کند که نیمی از پاسخ‌دهندگان در سه پلتفرم اصلی ترجیح می‌دهند اطلاعات را از پلتفرمی که بیشتر اوقات استفاده می‌کنند، دریافت کنند.

وب‌سایت‌های خبری تنها 6.5 درصد از کل سهم را به خود اختصاص دادند و از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها و پادکست‌های کمتر محبوب پیشی گرفتند. Discord منبع اصلی اطلاعات رمزگذاری شده برای 5.3٪ از پاسخ دهندگان است، در حالی که Reddit، Farcaster و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به ترتیب 3.3٪، 0.08٪ و 4.6٪ هستند.

خبرنامه ها منبع اصلی اطلاعات رمزگذاری شده برای 3.85٪ از پاسخ دهندگان هستند و پس از آن پادکست ها، 1.6٪ از کل را تشکیل می دهند. 0.4 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اطلاعاتی از منابع ذکر شده به دست نیاوردند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل