آیا SOL جرقه خود را از دست می دهد؟ شبکه سولانا ممکن است پاسخ این سوال را داشته باشد، زیرا …

آیا SOL جرقه خود را از دست می دهد؟ شبکه سولانا ممکن است پاسخ این سوال را داشته باشد، زیرا …

Bijie.com گزارش داد:

    SOL یکی از بی ثبات ترین ارزهای رمزنگاری شده در سال جاری بوده است و اخیراً به صورت غیر مستقیم معامله می شود. ارزش این را دارد که ببینیم آیا کاهش سرعت شبکه سولانا به وضعیت فعلی SOL کمک کرده است یا خیر

ارز رمزنگاری بومی Solana SOL یکی از فعال‌ترین ارزهای رمزنگاری شده امسال از نظر نوسانات و تقاضا بوده است. با این حال، طی پنج روز گذشته، نوسانات کاملاً ناپدید شده است.

قیمت SOL در هفت روز گذشته در حدود 143 دلار در نوسان بوده است. این باعث می شود که SOL کم نوسان ترین هفته سال باشد.

عملکرد قیمت با نوسانات پایین یک چرخش شگفت‌انگیز از وقایع است، به ویژه با توجه به بهبود قوی اخیر SOL از پایین‌ترین سطح 4 هفته اخیر. RSI آن در ابتدا به شدت افزایش یافت اما به زیر 50 درصد رسید. این تایید می‌کند که گاوها با قیمت 143.65 دلار معامله می‌شوند.

آیا SOL بازیابی می‌شود و نوسانات را دوباره به دست می‌آورد؟ این چیزی است که سرمایه گذاران و معامله گران SOL می خواهند بدانند. واقعیت این است که کاهش سرعت SOL یک مشاهده مجزا نیست. در واقع بیت کوین نیز طی چند روز گذشته کند شده است.

در همین حال، این هفته شاهد تقاضای بالایی برای برخی آلتکوین ها بودیم که منجر به عملکرد صعودی شد. این بدان معناست که نقدینگی از ارزهای رمزپایه اصلی مانند سولانا و بیت کوین به سایر آلتکوین ها سرازیر شده است. به طور خلاصه، نوسانات باید در نهایت بازگردد.

ارزیابی وضعیت اکوسیستم سولانا

عملکرد SOL، به ویژه توانایی آن در بازگشت پس از افت، معیار خوبی برای تقاضا در چند ماه گذشته بوده است. بنابراین، اقدام جانبی قیمت نشان دهنده کاهش تقاضا برای SOL از اکوسیستم سولانا است.

همانطور که انتظار می‌رفت، داده‌های زنجیره‌ای تأیید می‌کند که تراکنش‌های سولانا طی چهار هفته گذشته به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. برای روشن کردن اوضاع، تا 25 جولای، این شبکه 46.83 میلیون تراکنش را ثبت کرده است. در 5 آگوست این تعداد به 30.41 میلیون تراکنش کاهش یافت.

در حالی که تراکنش ها در دو هفته گذشته تا حدودی بهبود یافته اند، تعداد تراکنش ها هنوز بسیار زیر 40 میلیون است. در واقع، این اعداد از اواسط ماه اوت در حال کاهش بوده است. این تایید می کند که شبکه سولانا در حال گذراندن مرحله کاهش تقاضای شبکه بوده است.

علیرغم کاهش تعداد تراکنش‌ها، TVL سولانا نسبتاً پایدار است و نشان‌دهنده اعتماد به شبکه است. با این حال، این مورد برای حجم تراکنش های زنجیره ای نیست. اوج حجم معاملات سولانا در اوج سقوط در 5 آگوست به 3.3 میلیارد دلار رسید.

حجم تراکنش های شبکه از آن زمان به پایین ترین سطح خود در 3 ماه گذشته بازگشته است. علاوه بر این، حجم تراکنش های زنجیره ای روزانه سولانا در 24 ساعت گذشته به طور متوسط ​​646.78 میلیون دلار بوده است.

این نشان‌دهنده کندی در فعالیت زنجیره‌ای Solana است که بر SOL تأثیر می‌گذارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل