همه آنچه جروم پاول امروز در جکسون هول می گفت

همه آنچه جروم پاول امروز در جکسون هول می گفت

Bijie.com گزارش داد:

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، امروز به سمپوزیوم جکسون هول بازگشت تا یک برنامه بازی برای نرخ‌های بهره بعدی ارائه دهد، و خبر بزرگ این است که کاهش نرخ در دستور کار است.

پاول به ما می گوید که دوران افزایش بی رحمانه نرخ بهره در حال پایان است. وی گفت: راه رو به جلو روشن است. اما او همچنین افزود: “زمان و سرعت کاهش نرخ ها به داده های دریافتی، چشم انداز در حال تغییر و تعادل ریسک ها بستگی دارد.”

بنابراین، اساساً، همه چیز هنوز در هوا است.

سخنرانی پاول تنها چند هفته قبل از نشست بعدی فدرال رزرو در 17 تا 18 سپتامبر است، زمانی که آنها ممکن است در نهایت اولین کاهش نرخ بهره خود را از زمان شروع همه گیری اعلام کنند.

بر کسی پوشیده نیست که فدرال رزرو از ایده خنک سازی بیشتر در بازار کار هیجان زده نیست. گزارش مشاغل ژوئیه نیز کمک چندانی به تقویت احساسات نکرد.

فقط 114000 شغل جدید در ماه گذشته اضافه شد و نرخ بیکاری به 4.3 درصد رسید، بالاترین سطح از اکتبر 2021.

فراموش نکنید، داده‌ها نشان می‌دهد که تا مارس، تعداد مشاغل ایالات متحده 818000 شغل کاهش یافته است، که نشان می‌دهد بازار کار آنطور که برخی افراد فکر می‌کنند قوی نیست.

اکنون، بیایید به کار خود بپردازیم. پاول از این فرصت استفاده کرد و کم و بیش در مبارزه با تورم پیروز شد.

او مطمئن است که تورم در حال بازگشت به هدف جادویی ۲ درصدی است که فدرال رزرو به دنبال آن بوده است. وی گفت: تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اعداد نیز پشتیبان او هستند.

تورم با استفاده از معیار مورد علاقه فدرال رزرو به 2.5 درصد و بر اساس شاخص قیمت مصرف کننده به 2.9 درصد کاهش یافت. پاول هنوز بطری شامپاین را نزده است، اما مطمئناً نسبت به گذشته خوشبین تر است.

به گفته او، “بدترین انحرافات اقتصادی مربوط به همه گیری در حال فروکش است، اما همه اینها خبر خوبی نیست.” پاول اذعان کرد که آنها شاهد تکرار این نوع هرج و مرج تورمی در سال 2021 نیستند.

آنها فکر کردند که این فقط یک ضربه، یک سنبله موقت است. آنها حتی از کلمه “موقت” استفاده کردند که در دنیای مالی به یک شوخی تبدیل شده است. او اساسا اعتراف کرد که این یک اشتباه بوده است و گفت که استفاده از “موقت” چیزی است که آنها از آن پشیمان هستند.

به نظر می رسد که تورم چیزی بیش از یک مرحله گذار است و فدرال رزرو باید برای جبران آن تلاش کند. این منجر به 11 افزایش نرخ در سال های 2022 و 2023 می شود. این خیلی است. اما به نظر می رسد که این افزایش نرخ ها موثر است.

در حال حاضر، به هر حال.

پاول فقط در مورد تورم و کاهش نرخ بهره صحبت نکرد. او همچنین در مورد منحنی یادگیری فدرال رزرو در طول همه گیری همه گیر صحبت کرد. او اعتراف کرد که حتی کارشناسان هم غافلگیر شدند. اقتصاد همه گیر مانند آنچه قبلا دیده ایم نیست.

رئیس فدرال رزرو خواستار فروتنی شد و گفت که هنوز چیزهای زیادی برای آموختن از این دوره وجود دارد. وی افزود که فدرال رزرو آماده شنیدن ایده ها و حتی انتقادات جدید است که در اواخر امسال وارد فرآیند بررسی پنج ساله خود شود.

او گفت: “ما به روحیه تحقیقی نیاز داریم که بر یادگیری از تجربیات گذشته متمرکز باشد.” وی همچنین خاطرنشان کرد که محدودیت های عرضه کاهش یافته است که به بهبود وضعیت کمک می کند.

بازار کار به اندازه قبل از همه‌گیری دیوانه‌کننده نیست، اما پاول هنوز کوفته‌ها را دور نمی‌اندازد. هنوز مقداری تنش وجود دارد، مقداری فشار.

پاول با تاکید بر نیاز به انعطاف به پایان رسید. وی از به کارگیری درس های گذشته اما به گونه ای که متناسب با چالش های کنونی باشد صحبت کرد.

این یک اقدام متعادل کننده است و او آن را می داند. او فقط به این دلیل که اوضاع بهتر به نظر می رسد، مراقب خود را ناامید نمی کند. او گفت: «ما در راستای اهدافمان پیشرفت زیادی داشته ایم، اما کار هنوز تمام نشده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل