گروه سونی با شبکه جدید اتریوم Layer-2 Soneium وارد Web3 می شود

گروه سونی با شبکه جدید اتریوم Layer-2 Soneium وارد Web3 می شود

بر اساس گزارش 23 آگوست

Sony Block Solutions Labs، یکی از شرکت‌های تابعه سونی، از برنامه‌های خود برای توسعه Soneium، شبکه لایه ۲ اتریوم که برای تسریع پذیرش فناوری بلاک چین طراحی شده است، رونمایی کرده است. =”https://soneium.org/en/blog/introducing-soneium-by-sony-block-solutions-labs-for-the-future-of-web3/”>بیانیه

.

شبکه لایه 2 – نتیجه همکاری با ارائه دهنده زیرساخت بلاک چین Startale – به دنبال پل ارتباطی فناوری بلاک چین (Web3) با خدمات اینترنتی روزمره است.

این پروژه نشان دهنده گسترش مداوم سونی به دارایی دیجیتال است. فضا گروه سونی به راه‌اندازی صرافی رمزارز در ماه جولای اشاره کرد پس از خرید مبادله WhaleFin Amber ژاپن. این غول فناوری قصد دارد نام این صرافی را تغییر داده و مجدداً راه اندازی کند، اگرچه جدول زمانی هنوز مشخص نیست.

Soneium

این شبکه به عنوان یک بلاک چین همه کاره و همه منظوره با ویژگی های رقابتی و ترکیبی طراحی خواهد شد. عناصری از سرگرمی، بازی، امور مالی و سایر بخش‌ها.

Soneium از Op Stack و Superchain که توسط Optimism توسعه یافته است، استفاده خواهد کرد. بنیاد. یک شبکه آزمایشی در هفته‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد تا به توسعه‌دهندگان تجربه عملی ارائه کند.

چندین پروتکل رمزنگاری، از جمله Chainlink و شبکه Astar در حال حاضر به عنوان شرکای راه اندازی به پروژه می پیوندند. Astar گفت که راه حل zkEVM آن به Soneium تبدیل خواهد شد و توکن ASTR بومی آن نقش حیاتی در راه حل برنامه ریزی شده لایه 2 ایفا خواهد کرد.

Jun Watanabe، رئیس آزمایشگاه راه حل های بلوک سونی، فرصت Soneium را برای معرفی برجسته کرد. فناوری بلاک چین برای مخاطبان جهانی با استفاده از دسترسی گسترده سونی در زمینه سرگرمی، مالی، الکترونیک و بازی. او تاکید کرد که Soneium در نهایت با خدمات گروه سونی ادغام خواهد شد تا کاربران ناآشنا با Web3 را جذب کند.

شبکه های لایه ۲

شبکه های لایه ۲ اتریوم برای افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اصلی طراحی شده اند. اخیراً موفقیت‌های پایداری را تجربه کرده‌اند.

در طول سال گذشته، چشم‌انداز لایه ۲ مملو از شرکت‌های بزرگ رمزنگاری شده است، از جمله Coinbase، راه اندازی شبکه های خود و امتیاز پذیرش گسترده جامعه.

در نتیجه، شبکه های لایه 2 اکنون اکثر فعالیت های اتریوم را اداره می کنند. بر اساس داده‌های موجود الف>، حدود 89 درصد از تراکنش های بلاک چین در این پلتفرم ها انجام می شود.

Ethereum layer-2 networks
شبکه های لایه 2 اتریوم منبع Coinbase

با این حال، برخی از منتقدان استدلال می کنند که این گسترش می تواند در دراز مدت به اتریوم آسیب برساند. این شبکه ها قبلاً هزینه های شبکه بلاک چین را افزایش داده اند. به پایین ترین سطح سه ساله می رسد و همچنین می تواند به طور بالقوه نشان دهنده پایان روایت “پول اولتراسوند” ETH باشد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل