آخرین به روز رسانی های شبکه Pi

آخرین به روز رسانی های شبکه Pi

Bijie.com گزارش داد:

TL; Ph.D.

    شبکه Pi در حال حرکت به سمت استقرار شبکه اصلی است و میلیون ها کاربر در حال مهاجرت هستند، اما تاریخ دقیق راه اندازی هنوز مشخص نیست. کاربران باید KYC را تا 30 سپتامبر 2024 تکمیل کنند و جزئیات بیشتر در برنامه گفتگوی آینده انتظار می رود.

چه خبر؟

شبکه Pi یک پروژه رمزنگاری است که به کاربران امکان می دهد تا دارایی های دیجیتال را در دستگاه های تلفن همراه استخراج کنند و به دست آورند. این برنامه که در سال 2019 راه اندازی شد، هدف آن بهبود بهره وری انرژی با استفاده از یک الگوریتم اجماع به نام پروتکل اجماع ستاره ای (SCP) است. این طرح که توسط بنیاد توسعه استلار توسعه یافته است، جایگزینی برای اثبات کار (PoW) است که با مصرف بالای برق همراه است.

با این حال، شبکه Pi همچنان یکی از بحث برانگیزترین پروژه‌ها در فضای ارزهای دیجیتال است، زیرا هیچ نشانه روشنی از زمان راه‌اندازی یک توکن بومی و یک شبکه اصلی باز وجود ندارد.

هفته گذشته، تیم بیانیه مهمی در مورد این موضوع ارائه کرد و ادعا کرد که بیش از 13 میلیون نفر از فرآیند شناخت مشتری (KYC) عبور کرده‌اند، در حالی که بیش از 6 میلیون نفر به شبکه اصلی مهاجرت کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: “ما با تلاش جمعی خود به سمت هدف یک وب باز حرکت می کنیم. به یاد داشته باشید که این پیشرفت خطی نیست و از لحاظ تاریخی سرعت گرفته است.”

بلافاصله پس از آن، تیم شبکه Pi 30 سپتامبر 2024 را به عنوان آخرین مهلت برای تکمیل تأیید KYC و انتقال به شبکه اصلی برای کاربران تعیین کرد.

این گروه کاری توصیه می کند: «مطمئن شوید که مهلت ارسال KYC یا مهاجرت Pi را از دست ندهید، از حلقه امنیتی و تیم ارجاع خود بخواهید تا قبل از پایان دوره مهلت اقدام کنند.

آیا امسال خواهد آمد؟

در حالی که شبکه Pi در حال حرکت به سمت راه اندازی شبکه اصلی است، تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. در اوایل این هفته، PiBridge، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز که به عنوان پلی بین شبکه Pi و سایر شبکه‌های بلاک چین عمل می‌کند، اعلام کرد که میزبان یک برنامه گفتگو در 30 آگوست خواهد بود که در آن موضوع مورد بحث قرار خواهد گرفت.

PiBridge میزبان پادکست خواهد بود، با سخنرانانی از جمله ویکتور نگوین (مدیر عامل PiBridge)، وودی لایت یر (بنیانگذار Pi Revolution)، وسلی روچا (مدیر بازاریابی در Teltlk International) و Vindicate Chidi (یکی از شرکت کنندگان مکرر در شبکه Pi) اجتماع) مهمانی افراد مشهور).

نمایش گفتگو در کانال YouTube PiBridge برگزار می‌شود، زیرا مشترکین واجد شرایط توزیع توکن ویژه‌ای دریافت خواهند کرد:

در کانال YouTube PiBridge مشترک شوید و برای پیوستن به این برنامه گفتگوی ویژه یادآوری کنید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل