پمپ در حال طوفان BSC است آیا Meme یک روند جدید در سراسر زنجیره است؟

پمپ در حال طوفان BSC است آیا Meme یک روند جدید در سراسر زنجیره است؟

Bijie.com گزارش داد:

سگ طلایی دوباره اواخر شب ظاهر می شود چه کسی می تواند پول دربیاورد؟

به محض اینکه امروز صبح چشمانم را باز کردم، در گروه شارژ زنجیره‌ای، در مورد “binancedog” و “binancecat” غرق شدم. به محض اینکه به نام نگاه می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که باد پمپ امروز به BNBChain برخورد کرده است.
برتر اطلاعات بیشتر نشان داد که یک سگ طلایی در Four.Meme، پلتفرم پمپ BNBChain ظاهر شد و شور و شوق بازیکنان را برای هجوم به BNBChain برانگیخت.

البته، اگرچه افزایش سرسام آور “binancedog” باعث شده است که مردم به FOMO و BNB وارد شوند، اما به دلیل طبیعت انسانی، اکثر مردم مایل به خرید Longyi نیستند که قبلاً تمام شده است، اما به دنبال فرصت های خط دوم هستند. با امید به تکرار روند Longyi، سهام بالقوه افزایش یافته است.

با این حال، نه تنها سرمایه گذاران خرد به این فکر کرده اند، بلکه داسی ها نیز به آن فکر کرده اند. همه نوع فوق العاده ماهر
DEV به محض اینکه آن را بو کرد به BNBChain آمد و برای شروع طرح به راحتی وارد Four.Meme شد. در 24 ساعت، Four.Meme
تعداد انتشار دارایی های جدید چندین برابر تعداد کل دوره های قبلی است. تا زمانی که خورشید در بخش هشتم شرقی طلوع کند، مشخص نیست که آیا بازیکنان مشتاق پول درآورند یا خیر، اما اکثر DEV
باید به اندازه کافی خورده و نوشیده باشید و برای شروع یک روز خوب آماده باشید.

/p>

از محبوبیت داده ها و بحث به راحتی می توان دریافت که سرعت تغییر در روند بازار تقریباً مستقیماً با سرعت تکامل PvP متناسب است. نه تنها کاربران شارژ در خط مقدم زنجیره سریع هستند، بلکه داس ها نیز بسیار فعال هستند. به قول معروف: ترسناک این است که داس بیشتر از تره کار می کند.

باد نقاط داغ را در همه جا می وزد

تره فرنگی و داس هر دو بسیار انعطاف پذیر هستند. به عنوان مثال، “میم
انتقال “پمپ هات” از سولانا به ترون جدایی ناپذیر از تبلیغ شخصی برادر سان بود
Memecoin به شدت فعالیت های یارانه گاز را راه اندازی کرده است. در روزی که Wukong Black راه اندازی شد، Brother Sun به طور فعال از این روند محبوب استفاده کرد و بازی ها را به نمایش گذاشت و آواتار Wukong را تغییر داد.
Sunpump تعدادی سکه مفهومی Wukong را روانه بازار کرد که به طور همزمان موجی از بازار گاو نر ساخته دست بشر را در اکوسیستم خود به راه انداخت. با قضاوت از نتایج بازاریابی، کمپین Brother Sun واقعاً موفق بود.

به همین ترتیب، امروز
شوق BNBChain همچنین ممکن است از طرح‌بندی فعال اخیر بایننس در بازار جدا نباشد. در روزهای اخیر، بایننس
راه‌اندازی مداوم قراردادهای ارزهای کوچک با ارزش بازار، موجی از بازارهای گاوی تقلید مصنوعی کوچک را به راه انداخته است و باعث ایجاد غوغای طولانی مدت در بازار ثانویه شده است و در عین حال فرصت‌هایی را برای کل بایننس فراهم کرده است.
اکولوژی توجه بازار را به خود جلب کرده است. همراه با نزدیک شدن به تاریخ انتشار CZ، انتظارات بازار برای مفاهیم مرتبط و محیط زیست مرتبط به تدریج در حال افزایش است.

از این منظر، با کمک “شوب پمپ Meme” خارجی و “طرح‌بندی عیب‌یابی اکولوژیکی شخصی” داخلی، به نظر می‌رسد که “شوق BNBChain” امروزی سرنخ‌هایی برای دنبال کردن دارد.

فرصت های بالقوه

در کنار این دیدگاه که «توجه همه چیز است» که در بازار به شدت مورد بحث قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که روش هدایت نقدینگی از طریق کشش بازار و بازاریابی دیر یا زود در زنجیره‌ها یا بخش‌های دیگر محقق خواهد شد. بنابراین، ایجاد موجی از نقاط داغ ممکن است تکرار برای طرف های مختلف پروژه دشوار نباشد.

تا آنجا که به مدل فعلی بازار مربوط می شود، ما برخی از پلتفرم های پمپ را گردآوری کرده ایم که ارزش توجه دارند و امیدواریم برای شما مفید باشند.

BNBChain: Flap

یکی دیگر از پلتفرم‌های پمپ مبتنی بر BNBChain، ماهیت مشابهی با Four.Meme دارد، که امروزه بسیار محبوب است.

زنجیره پایه: We.rich، Momentum، Rug fun، Ape.Stor

توانایی Base برای تسلط بر نقاط داغ قبلاً قابل توجه بود روشی برای مشارکت با احتیاط و حفظ توجه.

Solana: Pump.fun&Moonshot

به‌عنوان زنجیره مبدا مدل پمپ، پس از تقسیم نقاط داغ و توجه بین زنجیره‌های مختلف، تا آن زمان، نه تنها Pump.fun، بلکه Moonshot ایجاد شده توسط «برنامه OG» نیز امکان‌پذیر است روی زنجیر” Dex Screener ممکن است نیز آیا شما فعالانه این تکه کیک را به دست می آورید و برای انجام برخی حرکات جدید به صفحه کشش تکیه می کنید؟

نتیجه گیری

دلیل اینکه شاهان ترافیک می توانند به کجا اشاره کنند ممکن است بار دیگر به وضعیت فعلی اشاره کند که نقدینگی بازار هنوز تمام شده است. نقدینگی اندک در بازار توسط میم داغ تقسیم شده است و چیزی که بازیکنان را به خود جذب می کند دیگر روحیه فرهنگی منصفانه و آزاد نیست.

پول درآوردن و به دست آوردن پول زیاد، ممکن است اولین اصل برای اکثر بازیکنان امروزه باشد که دائماً بین زنجیر شارژ می کنند. توجه و نقدینگی نسبتاً متمرکز، هدایت و دستکاری نقاط داغ کوتاه مدت را کمتر دشوار می کند.

با این حال، ایجاد حرکت خیریه نیست. چه مقامات مختلف پمپ اقدام به انتشار سکه های خود کنند، چه با خوشحالی هزینه های حمل و نقل را دریافت می کنند، بیشتر منبع درآمد هنوز همان سرمایه از دست رفته توسط سرمایه گذاران خرده فروشی است که متعصب و شارژ هستند.

به‌عنوان یک عشایر در زنجیره، نه تنها باید به داستان‌های مختلف ثروتمند شدن و انتقال موضوعات داغ توجه کنید، بلکه فراموش نکنید که هنگام کنترل جهت باد از رئیس خود محافظت کنید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل