انتظار می رود که این 3 آلتکوین 10 تا 100 برابر رشد کنند و ارزش خرید را دارند.

انتظار می رود که این 3 آلتکوین 10 تا 100 برابر رشد کنند و ارزش خرید را دارند.

Bijie.com گزارش داد:

فقط در مورد محتوای مهم اصلی صحبت کنید:

چندین گره زمانی و رویدادهای کلیدی برای مرجع شما آورده شده است.اول،Floki را می توان پس از انتشار ایردراپ در تاریخ 30 ام به فروش رساند روز مناظره عمومی انتخابات در 10 سپتامبر، قیمت سهام بالا بود. دوم،انویدیا گزارش مالی خود را هفته آینده اعلام خواهد کرد و احتمالاً بخش هوش مصنوعی به طور جمعی رشد خواهد کرد. سوم، آزادی ژائو چانگ‌پنگ از زندان برای بخش پسر Binance خوب است. موج دوم گمانه‌زنی‌ها ممکن است 3 تا 4 هفته قبل انجام شود صبر کنید تا بازگشت وارد شود چهارم،TRX با موفقیت پلتفرم میم را راه اندازی کرد و سایر زنجیره های عمومی مانند matic، ftm و avax نیز می توانند بر روی اصلاح تمرکز کنند. پنجم،V God دیروز توئیت کرد که او شکوه Ethereum را مجدداً ارائه خواهد کرد.

قبل از سخنرانی پاول، از نظر روندهای فعلی بازار، بازار به طور کلی در محدوده 59500-61500 کار می کند و اتر در محدوده 2570-2680 نوسان می کند.
همچنان در محدوده باریکی به نوسانات خود ادامه می دهد و قیمت کلی در محدوده 140-146 حرکت می کند. در حال حاضر، روند کلی بازار نسبتاً ثابت است.
ما همگی منتظر سخنرانی امشب پاول هستیم.

> /p>

بازار گاو نر در راه است.

1.FLOKI

FLOKI علیرغم معامله در زیر میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) در بازه زمانی روزانه صعودی باقی می ماند. در بازه زمانی روزانه، FLOKI از الگوی اقدام قیمت دوگانه صعودی خارج شده و در حال حاضر در حال آزمایش مجدد سطح شکست است.

پس از شکست، FLOKI به احتمال زیاد 50٪ افزایش می یابد و به $0.000209 می رسد. با این حال، در میان حرکت صعودی، ممکن است با مقاومت نزدیک به 0.0001611 دلار مواجه شود.

علاوه بر آنچه بر اساس عمل قیمت و تحلیل تکنیکال ارائه شده است
فراتر از چشم انداز صعودی FLOKI، یکی دیگر از عوامل محرک حرکت آن، اعلام مشارکت در 21 اوت 2024 است. به گفته X
طبق یک پست در Floki با SimonsCatMeme برای پاداش دادن به کاربرانی که توکن‌های CAT را از طریق ربات تجاری FLOKI معامله می‌کنند، همکاری کرده است.

علاوه بر این، در این پست آمده است که “1.5٪ از عرضه CAT به این کمپین اختصاص داده شده است، و به کاربرانی که توکن های Simon’s Cat را از طریق Floki Trading Bot معامله می کنند، اجازه می دهد تا کارمزد معاملات خود را بازگردانند و حتی بیشتر از آن سود ببرند.” /p>

/p>

2.AVAX

با این آخرین اعلامیه، بزرگترین مدیر دارایی های رمزنگاری جهان اکنون بیش از دوجین محصول سرمایه گذاری رمزنگاری را ارائه می دهد. با اعلام، این اعتماد به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در بهمن (AVAX) سرمایه گذاری کنند.

در پی این اعلامیه، ریحانه شریف عسکری، رئیس بخش محصولات و تحقیقات Grayscale، گفت: «راه اندازی Grayscale Avalanche Trust نشان دهنده تعهد مستمر Grayscale به ارائه فرصت های نوآورانه به سرمایه گذاران برای مشارکت در تحولات هیجان انگیز در اکوسیستم کریپتو است. . “

با این حال، این شرکت در گزارشی اشاره کرد که اعتماد اکنون برای اشتراک روزانه برای سرمایه گذاران معتبر واجد شرایط باز است. علاوه بر این، تراست مانند یک سرمایه گذاری تک دارایی عمل می کند و بر بهمن (AVAX) تمرکز می کند.

AVAX با وجود اینکه زیر میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) در نمودار روزانه معامله می‌شود، روند صعودی را نشان می‌دهد. با این حال، با مقاومت قوی نزدیک به 24.70 دلار مواجه است.

اگر AVAX روزانه بالاتر از سطح مقاومت در 25.50 دلار بسته شود، شانس خوبی برای افزایش 23 درصدی به 31 دلار خواهد داشت. علاوه بر این، بر اساس اطلاعیه های اخیر، قیمت AVAX نیز به احتمال زیاد در روزهای آینده به 50 دلار افزایش خواهد یافت.

3.IMX

در 24 ساعت گذشته، قیمت IMX با 34.24 میلیون دلار حجم معاملات 5.39 درصد افزایش یافت. شایان ذکر است که قیمت ImmutableX در آستانه عبور از سطح مقاومت الگوی گوه نزولی خود است و نتیجه آن نامشخص است.

نشانگر SMA همگرایی صعودی را در بازه زمانی 1 بعدی نشان می دهد. علاوه بر این، MACD روند صعودی پایداری را ثبت کرده است که میانگین آن روند مثبتی را نشان می دهد. این نشان می دهد که قیمت ImmutableX در دوره آینده به افزایش خود ادامه خواهد داد.

اگر گاوها از روند مقاومت خارج شوند، قیمت IMX آماده آزمایش مقاومت سربار خود در 1.925 دلار خواهد بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل