Dogecoin: اگر DOGE سطوح پشتیبانی فعلی را داشته باشد چگونه می تواند اوج بگیرد

Dogecoin: اگر DOGE سطوح پشتیبانی فعلی را داشته باشد چگونه می تواند اوج بگیرد

Bijie.com گزارش داد:

علیرغم یک آگوست دشوار که شاهد کاهش شدید دوج کوین تقریباً 25 درصد بودیم، دوج کوین در این هفته بازگشته است. DOGE دوباره به بالای مقاومت 0.100 دلار در برابر دلار آمریکا صعود کرده است. از آنجایی که دارایی در این هفته بالاتر می رود، ماندن در بالای 10 سنت برای مدت کافی می تواند منجر به سودهای مثبت شود و انعطاف پذیری آن را نشان دهد.

چند هفته گذشته با DOGE مهربان نبوده است. بر اساس داده های CoinMarketCap، این سکه در 30 روز گذشته بیش از 20 درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این حال، ممکن است یک تغییر قبلاً رخ داده باشد. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته و به سطح فعلی 0.10 دلار رسیده است.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، بازار آلتکوین نیز امیدوار به بهبودی قوی است. بیشتر شرط‌های صعودی روی Ripple (XRP) و Dogecoin قرار می‌گیرند. در حال حاضر، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که یک خط روند صعودی کلیدی در نمودار ساعتی جفت DOGE/USD، حمایت نزدیک به 0.1050 دلار را تشکیل می‌دهد. سکه در 48 ساعت گذشته در اطراف این نقطه قیمت در حال حرکت بوده است، اما همچنان به طور پیوسته از آن فراتر رفته است. این خبر خوبی برای Dogecoin در کوتاه مدت است، زیرا سرمایه گذاران امیدوارند این پایین ترین قیمتی باشد که Dogecoin در مدتی اخیر دیده است.

همچنین بخوانید: Cardano: آیا ADA می‌تواند TRX و DOGE را تغییر دهد؟

پیش بینی قیمت Dogecoin تا سپتامبر

طبق گفته Changelly، سپتامبر یک ماه نزولی برای Doge خواهد بود. این پلتفرم اضافه کرد که این توکن احتمالاً شاهد کاهش بیشتر قیمت خواهد بود و در نتیجه memecoin در 0.0892 دلار معامله می شود. با این حال، اگر تغییرات جدید بازار وارد عمل شود، Doge می‌تواند دید بهتری به دست آورد و با ایجاد یک مسیر صعودی، قیمت آینده خود را شکل دهد. علاوه بر این، اگر نهنگ سگ در نهایت دوباره فعال شود، DOGE می تواند پمپ بزرگی را ببیند.

تحرک تنها زمانی در حال رشد است که بازار شروع به تغییر احساسات می کند. از این رو، به این ایده که سکه می تواند به یک شکست عظیم دست یابد، اعتبار بیشتری می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل