Grayscale پیشنهادات بیت کوین و اتریوم را با Avalanche Trust جدید اضافه می کند

Grayscale پیشنهادات بیت کوین و اتریوم را با Avalanche Trust جدید اضافه می کند

Bijie.com گزارش داد:

مدیر دارایی دیجیتال Grayscale صندوقی را راه اندازی کرده است تا سرمایه گذاران را در معرض بهمن (AVAX) قرار دهد.

Grayscale Avalanche Trust اکنون برای سرمایه‌گذاران معتبر واجد شرایط باز است و مانند سایر صندوق‌های ارز دیجیتالی که ارائه می‌کند فعالیت خواهد کرد.

Grayscale یکی از 10 مدیر دارایی بود که در ماه ژانویه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) مجوز دریافت کرد. این شرکت قبلا صندوقی به نام GBTC داشت که بیشترین میزان مواجهه با ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران فراهم می کرد، اما مانند یک صندوق سرمایه گذاری بسته عمل می کرد. با این حال، امسال به یک ETF تبدیل شد و در بین سرمایه گذاران بسیار موفق بوده است.

بعد از اینکه ایالات متحده یک ETF نقطه ای اتریوم را تایید کرد، این شرکت همین کار را با صندوق Ethereum Grayscale خود انجام داد. چنین ETFهایی در ماه جولای شروع به معامله کردند. Grayscale همچنین از آن زمان نسخه‌های کوچکی از بیت‌کوین و اتریوم ETF خود را راه‌اندازی کرده است و به سرمایه‌گذاران کارمزد نسبی کمتری ارائه می‌دهد.

اما علاوه بر ETF برای این دو دارایی، Grayscale همچنین به سرمایه گذاران امکان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و از طریق اعتماد در بیت کوین کش، Filecoin، Chainlink، Litecoin و سایر دارایی ها را می دهد. دنیای به سرعت در حال تکامل و اغلب پیچیده توکن ها.

ریحانه شریف عسکری، رئیس بخش محصولات و تحقیقات Grayscale، گفت: “بهمن از طریق مشارکت های استراتژیک کلیدی و ساختار چند زنجیره ای منحصر به فرد خود، توکن سازی دنیای واقعی را هدایت می کند. دارایی ها نقش کلیدی ایفا می کند.

AVAX به گفته CoinGecko چهاردهمین ارز مجازی بزرگ از نظر ارزش بازار است. شبکه رمزنگاری که روی آن اجرا می‌شود به گونه‌ای طراحی شده است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) بسازند، با هدف بهبود پلتفرم فعلی با حذف واسطه‌ها و منصفانه‌تر بودن با کاربران و سازندگان.

سازندگان همچنین از شبکه Avalanche برای توکن کردن دارایی ها استفاده می کنند. قرار دادن دارایی های دنیای واقعی بر روی بلاک چین به طوری که سرمایه گذاران بتوانند از آنها سود ببرند، چیزی است که غول های مالی سنتی مانند لری فینک، مدیرعامل بلک راک درباره آن صحبت می کنند.

بهمن علاقه وال استریت را برانگیخته است. اوایل پنجشنبه، شرکت سرمایه گذاری فرانکلین تمپلتون، صندوق ارزی دولت ایالات متحده در فهرست Nasdaq را در شبکه بهمن ارائه کرد.

AVAX در روز گذشته 4.2 درصد رشد داشته است و در حال حاضر با قیمت 24.44 دلار معامله می شود و از نظر سود روزانه از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است و در این هفته 18 درصد افزایش یافته است.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل