ترامپ عکس‌های تیلور سویفت با هوش مصنوعی را تکذیب کرد: من آنها را تولید نکرده‌ام

ترامپ عکس‌های تیلور سویفت با هوش مصنوعی را تکذیب کرد: من آنها را تولید نکرده‌ام

ترامپ عکس‌های تیلور سویفت با هوش مصنوعی را تکذیب کرد: من آنها را تولید نکرده‌ام

Bijie.com گزارش داد:

نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، روز چهارشنبه هرگونه اطلاع از ایجاد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را رد کرد که نشان می دهد زنان جوان پیراهن هایی با تی شرت های “برو ترامپ” بر تن دارند. و پوستری از تیلور سوئیفت که به نظر می رسد از رئیس جمهور سابق حمایت می کند.

رئیس جمهور سابق یک اسکرین شات از تصویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را در حساب Truth Social خود در روز یکشنبه به اشتراک گذاشت و “من آن را قبول دارم!” را به پست اضافه کرد. یکی از این عکس‌ها شامل دیپ‌فیک تیلور سوئیفت بود که روی آن نوشته شده بود: «تیلور از شما می‌خواهد به دونالد ترامپ رأی دهید»، عکسی از «عمو سم» از جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم، «یک بازی روی پوستر».

در مصاحبه با Grady Trimble در کانال فاکس بیزینس، ترامپ اعتراف کرد که می‌دانست اینها درست نیستند. او پرسید که آیا نگران است که سوپراستار از او شکایت کند؟

ترامپ گفت: “من چیزی در مورد آنها نمی دانم جز اینکه شخص دیگری آنها را ساخته است.” “من آنها را تولید نکردم، یک نفر بیرون آمد و آنها گفت: “اوه، این را نگاه کنید.”

ترامپ و دیگر چهره های سرشناس – از جمله جو بایدن رئیس جمهور فعلی، کامالا هریس معاون رئیس جمهور و پاپ فرانسیس – به اشیاء عمیق جعلی و انتشار این تصاویر اشاره شده است. در سخنرانی بایدن در مارس وضعیت اتحادیه.

بسیاری از توسعه دهندگان هوش مصنوعی برای استفاده از مدل های خود برای مهار اطلاعات نادرست تلاش می کنند تا از استفاده از ابزارهای مربوطه خود برای تولید محتوای مربوط به انتخابات و مقامات منتخب جلوگیری کنند. با این حال، ابزارهای هوش مصنوعی مانند xAI’s Grok تنظیمات مجاز تری دارند که ایجاد تصاویر جعلی را آسان تر می کند.

ترامپ همچنان به اظهاراتی که در مصاحبه فوریه با شبکه فاکس بیزینس گفته بود که هوش مصنوعی را “ترسناک” و “خطرناک” خواند، ادامه داد

ترامپ گفت: “هوش مصنوعی همیشه به این شکل بسیار خطرناک است.” “آنها درست می کنند، اجازه دهید من صحبت کنم. من کاملاً، کاملاً بی نقص، در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنم، و محصولات و چیزهای دیگر را تأیید می کنم. این کمی خطرناک است.”

در حالی که ترامپ هوش مصنوعی را خطرناک می‌خواند، او همچنین عکسی را در X (معروف به توییتر) قبل از کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در شیکاگو، عکسی از معاون رئیس‌جمهور هریس که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است، به اشتراک گذاشت.

ویرایش شده توسط رایان اوزاوا.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل