آیا خبر خوبی برای شیبا اینو (SHIB) دارید؟ پشتیبانی برنامه افزودنی اکسچنج اصلی

آیا خبر خوبی برای شیبا اینو (SHIB) دارید؟ پشتیبانی برنامه افزودنی اکسچنج اصلی

Bijie.com گزارش داد:

TL; Ph.D.

    Kraken جفت‌های حاشیه یورویی جدید از جمله SHIB/EUR را اضافه کرده است که به کاربران اروپایی گزینه‌های معاملاتی بیشتری می‌دهد. SHIB در حال به دست آوردن حمایت گسترده تر است و جامعه memecoin قصد دارد تا پایان سال 2024 کنترل را به دست بگیرد.

پشتیبانی بیشتر از SHIB و سایر آلتکوین ها

Kraken، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، فهرست جفت‌های حاشیه موجود در پلتفرم خود را گسترش داده است. اخیراً SHIB/EUR، NEAR/EUR، SEI/EUR و PEPE/EUR اضافه شده است.

یورو (EUR) واحد پول رسمی منطقه یورو است که از 20 کشور از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، اتریش، هلند و سایر اقتصادهای قدرتمند تشکیل شده است. آخرین پیشنهاد Kraken به کاربران اروپایی گزینه های بیشتری می دهد، به ویژه آنهایی که عمدتاً از ارزهای فیات ذکر شده استفاده می کنند.

معاملات حاشیه به مشتریان امکان می دهد از وجوه وام در معاملات اهرمی استفاده کنند. برای انجام این کار، آنها باید وثیقه در قالب ارز دیجیتال ارائه کنند. این گزینه پتانسیل بازدهی بالاتر را ارائه می دهد، اما با افزایش ریسک انحلال نیز همراه است.

جفت‌های حاشیه جدید اضافه شده در Kraken مشخصات متفاوتی دارند. به عنوان مثال، جفت ارز SHIB/EUR تا 3 برابر اهرم و محدودیت 2 میلیارد دلاری برای باز کردن موقعیت های خرید و فروش ارائه می دهد.

این صرافی یادآور شد که SHIB در سال 2020 توسط یک توسعه دهنده ناشناس با نام مستعار “ریوشی” راه اندازی شد

کراکن در پاسخ به این سوال که “آنها اظهار داشتند که این پروژه برای پاسخ به این سوال ایجاد شده است: اگر یک پروژه ارز دیجیتال 100٪ توسط جامعه آن اداره شود چه اتفاقی می افتد.”

شایان ذکر است که تیم پشت میم کوین محبوب قصد دارد تا پایان سال 2024 کنترل را به جامعه واگذار کند و بدین ترتیب مسیری را برای تمرکززدایی کامل آغاز کند.

چه کسی دیگری SHIB را در آغوش کشید؟

فهرست صرافی‌های ارزهای دیجیتال که امکان تجارت با میم کوین‌های محبوب را فراهم می‌کنند، گسترده است. کراکن ابتدا در نوامبر 2021 در SHIB فهرست شد، در حالی که غول های دیگری که به این رده ها پیوستند عبارتند از Binance، Coinbase، Crypto.com و دیگران.

در اوایل سال جاری، شرکت خدمات مالی مستقر در ایالات متحده رابینهود خدمات معاملاتی به ساکنان ایالت نیویورک را با استفاده از سکه‌های میم ارائه کرد.

کمی بعد، کوین بیس 1000 قرارداد آتی دائمی SHIB-PERP اضافه کرد. این نوع محصولات مشتقه به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا در مورد حرکت‌های آتی قیمت ارزهای دیجیتال خاص بدون داشتن آن‌ها گمانه‌زنی کنند. قراردادهای آتی دائمی دارای برخی مشخصات مهم مانند اهرم بالا و بدون تاریخ انقضا هستند. آنها همچنین از کاربران می خواهند که سطح حاشیه مشخصی را برای باز نگه داشتن موقعیت ها حفظ کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل