آلمان 28 میلیون دلار حمله به دستگاه های خودپرداز رمزنگاری بدون مجوز را ضبط کرد

آلمان 28 میلیون دلار حمله به دستگاه های خودپرداز رمزنگاری بدون مجوز را ضبط کرد

مقامات آلمانی 28 میلیون دلار پول نقد و 13 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را در یک عملیات هماهنگ در سراسر کشور با هدف محدود کردن فعالیت‌های غیرمجاز مصادره کرده‌اند.

آخرین اقدام، که توسط نظارت مالی فدرال هدایت می‌شود. Authority (BaFin)، بخشی از یک ابتکار گسترده تر برای تقویت نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال کشور است که به سرعت در حال گسترش است.

این عملیات، که با همکاری مجری قانون و بانک مرکزی آلمان انجام شد، تعهد آلمان به کاهش نرخ ارز را برجسته می کند. ریسک‌های مرتبط با فعالیت‌های مالی غیرقانونی، به‌ویژه آن‌هایی که مربوط به دارایی‌های دیجیتال است.

خودپردازهای بدون مجوز

این حمله در 20 اوت انجام شد و 35 مکان را مورد هدف قرار داد که طبق گزارش‌ها، دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال بدون مجوز کار می‌کردند. مجوز لازم.

در یک بیانیه رسمی، BaFin شدت خطرات ناشی از این خودپردازهای بدون مجوز، که اغلب برای انجام کلاهبرداری، کلاهبرداری، و پولشویی استفاده می شود.

تنظیم کننده تعهد خود به حفاظت از یکپارچگی سیستم مالی آلمان را مجدداً تأیید کرد و تأکید کرد که سرکوب با تلاش‌های مستمر برای اجرای انطباق و افزایش حمایت از مصرف‌کننده در چشم‌انداز مالی دیجیتال در حال تحول مطابقت دارد.

BaFin اضافه کرد که اپراتورهایی که الزامات صدور مجوز را نقض می‌کنند با عواقب قانونی شدیدی مواجه می‌شوند، از جمله امکان تا پنج مورد. سال زندان این عملیات یک گام مهم در استراتژی گسترده تر آلمان برای تنظیم بازار رمزنگاری و جلوگیری از بهره برداری از آن برای مقاصد مجرمانه است.

بررسی دقیق نظارتی

خودپردازهای رمزنگاری، که کاربران را قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می کند. مانند بیت‌کوین با کارت‌های نقدی یا نقدی، تحت صلاحیت قانون بانکداری آلمان قرار دارند. این قانون اپراتورها را ملزم به دریافت مجوز مناسب از BaFin برای اطمینان از انطباق با مقررات می‌کند.

با این حال، فقدان دستورالعمل‌های قانونی واضح برای این ماشین‌ها نگرانی‌هایی را در مورد استفاده بالقوه آنها در فعالیت‌های غیرقانونی، از جمله پولشویی و تامین مالی ایجاد کرده است. از تروریسم.

علاوه بر نگرانی‌ها در مورد رعایت قوانین، مقامات آلمانی هشدار دادند که اگر اپراتورها پروتکل‌های کافی «مشتری را بشناسید» (KYC) را اجرا نکنند، دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری می‌توانند به کانون فعالیت‌های مجرمانه تبدیل شوند. .

اقدامات اخیر آلمان با روند گسترده تر همسو هستند. افزایش نظارت بر روی دستگاه های خودپرداز رمزنگاری، که با چالش های نظارتی در سراسر جهان مواجه شده اند. چندین دولت شروع به اجرای مقررات سخت گیرانه کرده اند. برای رسیدگی به خطرات احتمالی مرتبط با این ماشین‌ها، از جمله پولشویی و کلاهبرداری.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل