Mt. Gox 700 میلیون دلار دیگر به صورت بیت کوین منتقل می کند، اولین انتقال بزرگ در سه هفته

Mt. Gox 700 میلیون دلار دیگر به صورت بیت کوین منتقل می کند، اولین انتقال بزرگ در سه هفته

Mt. Gox 700 میلیون دلار دیگر به صورت بیت کوین منتقل می کند، اولین انتقال بزرگ در سه هفته

Bijie.com گزارش داد:

نویسنده: Felix Ng, CoinTelegraph گردآورنده: Deng Tong,

ورود صرافی ارزهای دیجیتال Mt. Gox در اولین تراکنش بزرگ خود از اواخر جولای، تقریباً 12000 بیت کوین را به یک آدرس کیف پول جدید و ناشناخته منتقل کرد.

Mt.

همچنین 1265 بیت کوین به ارزش 74.8 میلیون دلار به آدرسی که با “1Jbez” شروع می‌شود، ارسال کرد که در Arkham Intelligence به عنوان کیف پول سرد Mt. Gox پرچم‌گذاری شده است. از آن زمان به این وجوه دست نخورده است.

منبع: HODL15Capital

این حرکت عمده می‌تواند به این معنی باشد که کوه Gox در حال آماده شدن برای توزیع بیت‌کوین‌های بیشتری بین طلبکاران خود است، که منتظر بودند تا پس از هک شدن صرافی و سقوط ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۴، آنها را به دست بگیرند.

اما الکس تورن، مدیر تحقیقات Galaxy، اینطور فکر نمی کند.

تورن معتقد است که تنها بخش کوچکی از وجوه منتقل شده – 74.5 میلیون دلار – برای توزیع در نظر گرفته شده است.

صرف نظر از این، این اولین انتقال بیت کوین در مقیاس بزرگ از کوه Gox از 30 جولای است، زمانی که Mt. Gox 47229 BTC را در سه ساعت به سه کیف پول ناشناخته منتقل کرد.

در آن زمان، Arkham Intelligence مشکوک بود که 33105 بیت کوین به آدرسی که متعلق به صرافی ارزهای دیجیتال BitGo است، یکی از متولیان کار با متولی کوه Gox برای بازگرداندن وجوه به طلبکاران، رفته است.

دو هفته بعد، کیف پول یک تراکنش آزمایشی ارسال کرد و سپس کل مبلغ را به آدرس کیف پول ناشناخته دیگری فرستاد، جایی که پول از آن زمان در آنجا نشسته است.

بر اساس داده‌های CryptoQuant، حدود 68٪ از وجوه Mt. Gox بین طلبکاران توزیع شده است.

منبع: Hansolar

از زمان انتشار این مقاله، کوه Gox هنوز مقدار زیادی بیت کوین دارد—46164 BTC، به ارزش تقریبی 2.7 میلیارد دلار.

جالب است، Mt Gox به نظر می رسد بیش از انتظارات بوده اند و به نظر می رسد طلبکاران بیت کوینی را که دوباره به دست آورده اند حفظ کرده اند.

Lukas Enzersdorfer-Konrad معاون مدیر عامل Bitpanda در اوایل این ماه خاطرنشان کرد که لازم به یادآوری است که Mt. Gox یکی از اولین صرافی‌ها بود، بنابراین افرادی که از آن استفاده می‌کردند «اوایل پذیرنده بودند».

“برای آنها، بیت کوین چیزی بیش از یک دارایی است، این یک فناوری و ایده ای است که آنها واقعاً به آن اعتقاد دارند. این بدان معنا نیست که آنها هرگز نمی فروشند، اما زمانی که این کار را انجام دهند و مقدار فروخته شده را تحت تاثیر قرار می دهد.”< /p>

ماریا کارولا، مدیر عامل صرافی رمزارز StealthEX، خاطرنشان کرد که این طلبکاران ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را «به امید افزایش قیمت‌ها در آینده» نگه دارند.

او افزود: انحلال فوری وجوه “می تواند به معنای مالیات بر عایدی سرمایه قابل توجهی باشد”، در حالی که نگهداری وجوه می تواند به سرمایه گذاران اجازه دهد تا “این مالیات ها را به تعویق بیندازند یا منتظر شرایط بازار مطلوب تر باشند.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل