معاون RFK جونیور پیشنهاد همکاری با دونالد ترامپ را می دهد

معاون RFK جونیور پیشنهاد همکاری با دونالد ترامپ را می دهد

Bijie.com گزارش داد:

نیکول شاناهان، معاون رابرت اف کندی جونیور در رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2024، فقط یک کارت وایلد را وارد رقابت کرد. در 20 اوت، شاناهان در مصاحبه ای در پادکست نظریه نفوذ گفت که او و کندی جونیور ممکن است به نیروهای دونالد ترامپ بپیوندند.

نامزد معاون ریاست جمهوری همچنین بلافاصله شایعاتی مبنی بر گفتگو با کامالا هریس برای سمت کابینه یا هر نوع حمایتی را رد کرد و همه آن را “اخبار جعلی” خواند

در عوض، او گفتگو را به ترامپ داد و گفت که او در واقع نگرانی های کمپین کندی-شاناهان در مورد بیماری مزمن و بیگ فارما را جدی گرفته است. او گفت:

من فکر می کنم باید بنشینیم و ببینیم که آیا واقعاً می توانیم تغییرات واقعی ایجاد کنیم یا خیر.

اما چرا آنها باید این را در نظر بگیرند؟ به گفته شاناهان، کمپین کندی با موانع جدی مواجه است.

اگرچه آنها واجد شرایط شرکت در رای گیری در تمام 50 ایالت هستند، او ادعا می کند که کنوانسیون ملی دموکرات ها علیه آنها در تلاش برای خراب کردن تلاش های آنها کار کرده است.

او هشدار داد که این می‌تواند کمپین کندی را مجبور کند در ماه نوامبر نقش “اسپویل” را بازی کند، چیزی که آنها بدیهی است که ترجیح می‌دهند از آن اجتناب کنند. کار با ترامپ ممکن است تنها راهی برای کنار گذاشتن آن باشد.

در حالی که شاناهان مشکلات سیاسی را در اینجا ایجاد می کند، RFK جونیور کاملاً روی چیز دیگری متمرکز است: بیت کوین. در مصاحبه ای در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، RFK جونیور به اشتراک گذاشت که بیت کوین در چشم انداز او برای آینده مالی کشور مرکزی است.

با این حال، همیشه اینطور نیست.

RFK Jr چند سال پیش در جریان اعتصاب کامیون داران کانادایی در مورد بیت کوین صحبت کرد. او این اعتصاب را “یک تظاهرات بسیار مسالمت آمیز” توصیف کرد که در آن مردم صرفاً تلاش می کردند از حقوق اولیه خود مانند آزادی تجمع و درخواست از دولت استفاده کنند.

اما به جای احترام به این حقوق، دولت کانادا به شدت سرکوب کرده است. آنها از فناوری تشخیص چهره برای شناسایی معترضان استفاده کردند و سپس حساب های بانکی آنها را مسدود کردند. برای RFK کوچک، این یک زنگ بیدارباش بود.

او متوجه شد که “آزادی تجارت” به اندازه آزادی بیان مهم است. در آن زمان بود که او شروع به دیدن بیت کوین به عنوان چیزی فراتر از یک ارز دیجیتال کرد – این یک ابزار برای محافظت از آزادی مالی مردم در برابر نفوذ بیش از حد دولت بود.

اکنون، RFK جونیور متقاعد شده است که بیت کوین برای ماندن آمده است. وی خاطرنشان کرد که اکنون 60 میلیون کاربر بیت کوین در ایالات متحده وجود دارد که به این معنی است که سیاست گذاران دیگر نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

از نظر او، تنها راه برای اطمینان از آینده دلار به عنوان ارز ذخیره جهان، گنجاندن بیت کوین در استراتژی مالی کشور است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل