مرجع صبحگاهی Blockchain News در 21 آگوست 2024

مرجع صبحگاهی Blockchain News در 21 آگوست 2024

Bijie.com گزارش داد:

00:00-08:00

کلمات کلیدی: کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه صدور مجوز موقت ارز دیجیتال را رد کرد

1 طبق گزارش‌ها، گوگل اعلام کرد که از 20 سپتامبر، تبلیغ‌کنندگانی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را در سوئیس ارائه می‌کنند، می‌توانند در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند و گواهینامه را از Google دریافت کنند.

2 بر اساس گزارش ها، طبق نظارت Whale Alert، حدود دو دقیقه پیش، Tether Treasury 1,000,000,000 USDT ضرب کرد. پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، گفت که 1 میلیارد USDT مکمل موجودی اتریوم است، این یک تراکنش مجاز اما صادر نشده است، به این معنی که این صدور اضافی برای درخواست صدور بعدی و موجودی رد و بدل شده در زنجیره ها استفاده خواهد شد.

3 بر اساس گزارش‌ها، استارت‌آپ کریپتوکارنسی Sorella Labs یک دور اولیه سرمایه گذاری 7.5 میلیون دلاری به رهبری پارادایم را با مشارکت Uniswap Ventures، Bankless Ventures، Robot Ventures و Nascent به پایان رساند. یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این استارتاپ، لودویگ توونین، گفت که این شرکت در حال ساخت ابزارهایی برای حل مشکل MEV اتریوم در لایه برنامه است، که به تأیید سود از طریق سفارش مجدد، درج یا سانسور تراکنش ها در یک بلوک یا ربات اشاره دارد. برای کمک به جلوگیری از این نوع از دست دادن MEV، آزمایشگاه Sorella در حال توسعه دو ابزار است: Brontes و Angstrom، که اولی امروز منتشر شد. Thouvenin قصد دارد با استخدام محققان MEV، توسعه دهندگان Rust و مهندسان سیستم، تیم را گسترش دهد.

4 بر اساس گزارش‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM) دومین صندوق قابل معامله در بورس سولانا (ETF) را تأیید کرده است. این آژانس در پایگاه داده مرکزی خود افشا شده است. طبق گزارش CVM، ETF جدید Solana (SOL) در مرحله پیش عملیاتی است و توسط Hashdex برزیل، یک مدیر دارایی مستقر در برزیل با بیش از 962 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت، با مشارکت بانک سرمایه گذاری محلی BTG Pactual راه اندازی خواهد شد. پایگاه داده. Hashdex یک بازیکن باتجربه در فضای ETF بورس B3 برزیل است که محصولاتی مانند Nasdaq Crypto Index و ETF های مبتنی بر بیت کوین و اتریوم را راه اندازی کرده است. در 8 آگوست، CVM اولین ETF Solana کشور را که توسط مدیر دارایی برزیل QR Asset صادر شده بود، تأیید کرد.

< /p>

5 طبق گزارش ها، بیت کوین ETF IBIT نقطه ای BlackRock اکنون بیش از 350500 بیت کوین دارد.

براساس گزارش ها، HODL15Capital فاش کرد که دیروز (20 اوت) حجم معاملات بیت کوین ETF BlackRock IBIT به ترتیب به 728 میلیون دلار و GBTC آمریکا رسید 72 میلیون دلار BITB 58 میلیون دلار است.

7 بر اساس گزارش‌ها، طبق نظارت Farside Investors، تا زمان انتشار، داده‌های ETF بیت‌کوین و اسپات اتریوم (20 اوت) به شرح زیر است: ETF بیت‌کوین نقطه‌ای: خروج خالص GBTC 12.8 میلیون دلار؛ خروجی خالص BITB 6.5 میلیون دلار آمریکا BTC و EZBC هیچ ورودی یا خروجی وجهی ندارند. نقطه ای اتریوم ETF: ETHW جریان خالص خروجی 3.7 میلیون دلاری داشت و ETH هیچ ورودی یا خروجی نداشت.

8 گزارش شده است که مدیر کل کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه، Emomotimi Agama، از طریق پیامک به نشریه Techcabal گفت که برخلاف برخی گزارش‌ها، هیچ مجوزی برای ارزهای دیجیتال صادر نکرده است. SEC در نظر دارد در آگوست 2024 صدور مجوز برای خدمات دیجیتال و دارایی های توکن شده را آغاز کند، اقدامی که در بحبوحه بررسی دقیق مبادلات ارزهای دیجیتال و فشار برای تنظیم این صنعت، از جمله الزاماتی که Exchange، naira را از معاملات همتا به همتا برای جلوگیری از ارز حذف می کند، انجام می شود. دستکاری “تأییدیه هنوز برای کسی صادر نشده است.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل