“Black Myth: Wukong” در لیست جستجوهای داغ قرار دارد انتشار “Black Myth: Wukong” در اینترنت منتشر شده است و میم کوین $ Wukong 400 درصد افزایش یافته است.

“Black Myth: Wukong” در لیست جستجوهای داغ قرار دارد انتشار “Black Myth: Wukong” در اینترنت منتشر شده است و میم کوین $ Wukong 400 درصد افزایش یافته است.

“Black Myth: Wukong” در لیست جستجوهای داغ قرار دارد انتشار “Black Myth: Wukong” در اینترنت منتشر شده است و میم کوین $ Wukong 400 درصد افزایش یافته است.

Bijie.com گزارش داد:

«افسانه سیاه: ووکونگ» به طور کامل دایره را شکست و به صفحه نمایش برخورد کرد!

این بازی چقدر محبوب است؟

بیایید نگاهی به عملکرد بعد از راه اندازی رسمی امروز بیندازیم.

ساعت 10 صبح امروز، «افسانه سیاه: ووکانگ» رسما منتشر شد.

یک ساعت پس از انتشار، تعداد افراد آنلاین در همان زمان در Steam از 1.08 میلیون نفر فراتر رفت و در رتبه ششم تاریخ پلتفرم Steam قرار گرفت و از “Elden Ring” و “Cyberpunk 2077” پیشی گرفت. .

تا ظهر، 1.3 میلیون نفر به طور همزمان آنلاین بودند، به پنج نفر برتر تاریخ Steam رسیدند و رتبه اول را در تاریخ بازی‌های غیر آنلاین کسب کردند.

از ساعت 1 بعد از ظهر، سرور Steam از کار افتاد.

و باید بدانید که امروز هنوز سه‌شنبه است، من جرات نمی‌کنم فکر کنم که تعداد افراد چقدر افزایش می‌یابد و محبوبیت چقدر افزایش می‌یابد.

در حال حاضر،TikTok، Kuaishou، Xiaohongshu، Weibo و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای جریان اصلی اساساً تحت سلطه «افسانه سیاه: Wukong» هستند!

سبک هنری “Black Myth: Wukong” یکی از نکات برجسته این بازی است که عناصری از فرهنگ شرقی و طراحی بازی مدرن را با هم ترکیب می کند و برای بازیکنان دنیای فانتزی باستانی و مرموز به ارمغان می آورد. سبک هنری در بازی پر از سبک قوی چینی است و جزئیات صحنه معماری سنتی چینی و عناصر طبیعی را پوشش می دهد.

Avalokitesvara هزار مسلح و سرزمین خالص غربی کوه بائودینگ در حکاکی‌های صخره‌ای دازو در چونگ کینگ نیز برای اولین بار در دنیای بازی 3A “باز شد”.

علاوه بر این، تعداد زیادی معابد باستانی، بتکده‌های باستانی، طاق‌ها، غارها، بیست و هشت صورت فلکی معبد امپراتور جید و دیگر ساختمان‌های باستانی در شانشی وجود دارد که بسیار هیجان‌انگیز هستند! آیا ممکن است که تور ساختمان باستانی دوباره برنامه ریزی شود؟

$Wukong بیش از 400٪ افزایش یافت

با محبوبیت بالای “افسانه سیاه: ووکونگ”، بسیاری از سکه‌های میم مرتبط در دایره ارز ظاهر شدند.

در میان آنها، میم کوین با همین نام در زنجیره سولانا، $Wukong، فعال ترین حجم معاملات را دارد. حداکثر افزایش روز گذشته این ارز 441 درصد بوده و در 24 ساعت گذشته بیش از 127 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، چندین توکن Wukong با همین نام نیز وجود دارد که برخی از آنها در 24 ساعت گذشته 1003 درصد افزایش یافته اند، در حالی که برخی دیگر 33 درصد کاهش یافته اند. قیمت میم کوین ها بسیار نوسان می کند و ریسک های سرمایه گذاری بسیار زیاد است. ما به شما یادآوری می کنیم که کورکورانه روند را دنبال نکنید و با احتیاط سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر حدس زده می‌شود که این توکن‌ها هیچ ارتباط رسمی با «افسانه سیاه: Wukong» ندارند و هنوز مشخص نیست که آیا سازنده توکن‌ها با توسعه‌دهنده بازی Game Science مرتبط است یا خیر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل