چرا قیمت XRP امروز در حال افزایش است؟

چرا قیمت XRP امروز در حال افزایش است؟

Bijie.com گزارش داد:

ریپل یک ارز مجازی است که توسط OpenCoin منتشر می‌شود که Ripple Credits نامیده می‌شود که با نام XRP نیز شناخته می‌شود و نام چینی آن ریپل است.

ریپل اولین شبکه پرداخت است که می توانید هر ارزی را در عرض چند ثانیه انتقال دهید به اصطلاح کارمزد پرداخت بین بانکی و بین بانکی.

XRP ریپل یکی از بهترین ارزهای رمزپایه بوده است که قیمت آن در دو هفته گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته و به 0.61 دلار رسیده است. این افزایش به دلیل چندین تحول اخیر است که چشم‌اندازی صعودی برای XRP ایجاد کرده است و علاقه و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را دوباره برانگیخته است.

قراردادهای تجاری گسترده ریپل

یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت اخیر XRP، کشف یک سند دادگاه است که معاملات تجاری گسترده ریپل با XRP را نشان می دهد. این سند که در جریان اختلاف حقوقی Ripple-SEC در سال 2023 ثبت شد، نشان داد که ریپل بیش از 1700 قرارداد تجاری XRP با موسسات و شرکت‌های مالی منعقد کرده است.

این شبکه گسترده شریک به عنوان یک شاخص صعودی قوی برای افزایش پذیرش XRP دیده می‌شود و موارد استفاده XRP را در امور مالی تقویت می‌کند.

SEC در مورد درخواست تجدیدنظر Ripple سکوت می‌کند

سکوت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد درخواست تجدیدنظر احتمالی پرونده ریپل نیز تأثیر مثبتی بر قیمت XRP داشته است. اخیراً قاضی تورس حکم داد که ریپل به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار باید ۱۲۵ میلیون دلار جریمه بپردازد.

عدم پاسخ SEC به این حکم توسط بازار، از جمله از سوی براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل Ripple، مثبت دریافت شد، که باعث تقویت احساسات صعودی نسبت به XRP شد.

علاقه فزاینده به معاملات آتی XRP

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت XRP، علاقه فزاینده به معاملات آتی XRP است. بهره باز XRP (OI) در بورس از 610.95 میلیون دلار به 693.44 میلیون دلار افزایش یافته است.

افزایش OI نشان می‌دهد که پول جدیدی وارد بازار می‌شود و فعالیت خرید تازه‌ای وجود دارد که قیمت XRP را بیشتر افزایش می‌دهد.

شاخص های فنی صعودی

دستاوردهای اخیر XRP توسط سیگنال های فنی مثبت، از جمله تشکیل “صلیب طلایی” در نمودار قیمت آن پشتیبانی شده است. این زمانی اتفاق می افتد که میانگین متحرک 50 روزه از میانگین متحرک 200 روزه عبور کند، که معمولاً نشان می دهد که روند صعودی ممکن است ادامه یابد.

با نگاهی به آینده، XRP با مقاومت بالقوه 0.64 دلار مواجه است. با این حال، اگر XRP بتواند از این مقاومت عبور کند، هدف بعدی می تواند 0.69 دلار باشد. XRP تاکنون با 6.4 درصد افزایش با 0.61 دلار معامله شده است و ارزش بازار آن 34.3 میلیارد دلار است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل