نهنگ پیچیده بیت کوین 156 میلیون دلار WBTC را جابجا می کند – “اینجا چیزی برای دیدن وجود ندارد!”

نهنگ پیچیده بیت کوین 156 میلیون دلار WBTC را جابجا می کند – “اینجا چیزی برای دیدن وجود ندارد!”

نهنگ پیچیده بیت کوین 156 میلیون دلار WBTC را جابجا می کند – “اینجا چیزی برای دیدن وجود ندارد!”

Bijie.com گزارش داد:

    در طول تغییر سرپرستی WBTC، یک نهنگ 2590 بیت کوین را به بایننس منتقل کرد. واکنش بازار با تغییر فعالیت نهنگ ها و اختیارات نظارتی تشدید شد.

BitGo اخیراً مدل نگهداری بیت کوین پیچیده (WBTC) خود را با هدف افزایش امنیت از طریق توزیع کنترل کلیدی بین BitGo Inc.، BitGo سنگاپور و BiT Global اصلاح کرده است.

در میان جنجال‌هایی که پیرامون مالکیت توکن وجود داشت، یک آدرس کیف پول ناشناس مشاهده شد که مقدار زیادی بیت‌کوین بسته‌بندی شده را جمع‌آوری می‌کرد.

نهنگ WBTC حرکت می کند

در 20 آگوست، وو بلاک چین گزارش داد که 2590 بیت کوین به ارزش 156.41 میلیون دلار از آدرس مرتبط با تیم Sun به صرافی Binance [BNB] منتقل شده است.

Wu Blockchain اضافه شد، که بینش بیشتری در مورد این موضوع ارائه می‌کند،

سپس یک آدرس جدید ایجاد شده شروع به برداشت WBTC از بایننس کرد و طبق گفته @EmberCN، 1953 WBTC (117.78 میلیون دلار) تاکنون برداشته شده است.

این توسعه تنش‌ها و تغییرات مداوم در اکوسیستم WBTC را برجسته می‌کند و همچنین سؤالاتی را در مورد مدیریت و جابجایی مقادیر زیادی از WBTC ایجاد می‌کند.

انتقال نهنگ قبلی

خب، این اولین بار نیست که چنین انتقال نهنگی اتفاق می افتد. در 19 آگوست، Lookonchain گزارش داد که یک نهنگ 347 WBTC از بایننس به ارزش 16 میلیون دلار دریافت کرده است.

این انباشت بخشی از یک روند بزرگتر است، به طوری که همان نهنگ در هفته گذشته در مجموع 1953 WBTC به ارزش 118 میلیون دلار جمع آوری کرد.

این معاملات با قیمت متوسط ​​58853 دلار به ازای هر WBTC انجام شد، که نشان دهنده حرکت قابل توجهی در دارایی در بحبوحه تغییرات مداوم در مدل نگهداری WBTC است.

کاربر X (توئیتر سابق) SolBlock AI در نظرات اشاره کرد،

“اینجا چیزی برای دیدن وجود ندارد، فقط نهنگ های کریپتو در حال بازی هستند.”

RyuzakiSOL گفت:

این به بحث دامن زده است.

“در حالی که افراد جدید در حال فروش هستند، آنها در حال خرید هستند.”

با انتقال گسترده و تغییر قراردادهای حضانت، چشم انداز WBTC به سرعت در حال تغییر است. این سؤالات کلیدی را در مورد ثبات بازار و مدیریت دارایی ایجاد می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل