روایت اصلی این بازار گاوی چیست؟ |پرسش و پاسخ

روایت اصلی این بازار گاوی چیست؟ |پرسش و پاسخ

Bijie.com گزارش داد:

1 من هنوز روایت اصلی این بازار گاو نر را ندیده ام.

زمانی که اکوسیستم بیت کوین در سال گذشته شروع به شکوفایی کرد، فکر کردم موضوع بزرگ بعدی که بازار صعودی را هدایت می کند، اکوسیستم بیت کوین خواهد بود.

اما واقعیت این است که پس از آن دوره محبوبیت، هیچ برنامه مخربی در اکوسیستم بیت کوین وجود نداشت برنامه های کاربردی می توانند مستقیماً رشد اکوسیستم بیت کوین را هدایت کنند، چه رسد به اینکه به روایت اصلی بازار صعودی بعدی تبدیل شوند.

ناگفته نماند اتریوم، به جز تعداد زیادی افزونه لایه دوم جدید، هیچ نوآوری در برنامه ها نیز وجود ندارد.

چه ظهور بی‌پایان سکه‌های MEME یا DeFi، بازی‌ها یا شبکه‌های اجتماعی که در گسترش سطح دوم ظاهر می‌شوند، اساساً ادامه‌ای از روایت بازار گاوی قبلی است، اگرچه برخی نوآوری‌های جزئی در محتوا و گیم پلی، تفاوت اساسی در صحنه وجود ندارد. برخی از اپلیکیشن هایی که امید زیادی داشتند تاکنون به رشد خود ادامه نداده اند و نتوانسته اند کاربران جدید را به تعداد زیاد جذب کنند.

اگر سناریوهای کاربردی جدیدی وجود داشته باشد، به سختی می توان به اصطلاح “AI + blockchain” و “DePIN” در نظر گرفت. اما من قبلاً نظرات خود را در مورد این دو آهنگ به اشتراک گذاشته ام: اکثر پروژه های آنها اساساً پروژه های سنتی در یک پوسته هستند، بسیاری از آنها در اوایل ICO در سال 2017 ظاهر شدند، اما بعداً تقریباً همه ناموفق بودند.

تا کنون، نمی‌توانم ببینم کدام جهت یا بوم‌شناسی به روایت اصلی بازار گاوی بعدی تبدیل خواهد شد.

این چیزی است که اخیراً عمیقاً متأسفم ——- اگر این وضعیت ادامه یابد، حتی اگر وارد یک بازار صعودی شویم، این یک بازار صعودی خواهد بود که روایت اصلی خود را ندارد و فقط هدایت می شود توسط وجوه خارجی

این بازار صعودی نه دور خواهد رفت و نه قوی خواهد شد.

2 این دور از کپی‌برداری‌ها بسیار افت کرده است، آیا هنوز فصلی از کپی‌برداری وجود دارد؟

من فکر می‌کنم اگر بعداً وارد بازار صعودی شویم، ممکن است اکثر آلت‌کوین‌ها نتوانند بالاترین سطح قبلی را بشکنند، تنها آلت‌کوین‌هایی که دارای فاندامنتال قوی یا روایت‌های خوب هستند می‌توانند روند را دنبال کنند و حتی از بالاترین قیمت قبلی عبور کنند من می ترسم ارز هرگز نور روز را نبیند.

3 آیا اقتصاد ایالات متحده در رکود است؟ تحلیل انتخابات آمریکا؟

من شخصا نمی توانم تحلیل کنم که آیا اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شده است یا خیر.

اما من فکر می‌کنم حتی اگر اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شود، در بلندمدت تأثیر زیادی بر سرمایه‌گذاران در سهام و دارایی‌های کریپتو ایالات متحده نخواهد داشت.

به اصطلاح رکود اقتصادی در ایالات متحده در واقع یک چرخه اقتصادی عادی سرمایه داری است، درست مانند قوانین طبیعت. از آنجایی که رکود طبیعی است، هیچ ترسی در مورد رکود وجود ندارد و مهمتر از آن، قطعاً در آینده دوباره رونق را به همراه خواهد داشت.

بنابراین حتی اگر وجود داشته باشد، من نسبت به آن بدبین نخواهم بود.

این من را به یاد برخی از احساسات من هنگام خواندن کتاب بافت در این دوره می اندازد: این به من درک عمیق تری از دلایل اساسی داد که چرا پیرمرد به مدت 70 سال به بازار سهام ایالات متحده افتخار کرده است، از گاو نر گذشته است و تحمل می کند و از چرخه ها عبور می کند و همیشه لایه ای از درک را شکست ناپذیر می ماند.

در این کتابها (نامه بافت به سهامداران و پرسش و پاسخ بافت در جلسه سهامداران)، پیرمرد همیشه می گفت که معتقد است:

– قیمت سهام شرکت های خوب آمریکایی روزی منعکس کننده ارزش ذاتی سهام خواهد بود، بنابراین نیازی به ترس از کاهش شدید قیمت سهام نیست.

– ارزش ذاتی شرکت‌های خوب آمریکایی مطمئناً طی چرخه‌ای به افزایش خود ادامه خواهد داد.

پیرمرد به وضوح دوبار اشاره کرد که چرا همیشه به دو نکته فوق اعتقاد دارد.

سیستم حقوقی و اقتصاد بازار

با این دو رکن، او قاطعانه بر این باور است که سرنوشت ملی درازمدت ایالات متحده همیشه صعودی بوده است.

بنابراین او به هیچ وجه از رکود و رکود در اقتصاد ایالات متحده نمی ترسد و نه به رونق و حباب بازارهای مالی وسواس دارد.

به همین دلیل، او همیشه انرژی اصلی خود را بر روی بازار سهام ایالات متحده متمرکز خواهد کرد و عمیقاً سرزمین مادری را دوست دارد که در طول زندگی اش ثروت زیادی برای او به ارمغان آورده است.

آقای پیر یکبار دو قسمت گفت:

او گفت که اگر در برخی کشورها مانند بنگلادش به دنیا می آمد، شانس او ​​چندان خوب نبود؛

او همچنین گفت که بیشترین نگرانی او را هنگام سرمایه‌گذاری در پتروچاینا این بود که کشوری که قوانین آن می‌تواند در هر زمان تغییر کند، خطراتی را برای او به همراه خواهد داشت که کنترل آن دشوار است.

بنابراین، وقتی نوبت به بازارهای خارج از ایالات متحده می‌رسد، او مانند یک رهگذر در سفر است، تنها زمانی که یک معامله بسیار ارزان را ببیند، در آن شرکت می‌کند و به محض اینکه آن را خوب می‌کند، می‌رود هرگز آن را از دست ندهید، چه رسد به اینکه عمیقاً درگیر شوید.

بنابراین من فکر می کنم که از منظر سرمایه گذاری صرفاً مالی، رکود اقتصادی در ایالات متحده وحشتناک نیست، برعکس، این فرصت خوبی برای افرادی مانند بافت است تا از این فرصت استفاده کنند.

انتخابات ایالات متحده نیز موضوع بسیار جالبی است.

وقتی ترامپ قبلاً با بایدن روبرو شد، فکر می‌کردم ترامپ شانس بسیار خوبی برای برنده شدن دارد. اما اکنون ترامپ در مقابل هریس، نتیجه نهایی هنوز سخت است.

به نظر من یک عنصر کلیدی در اینجا این است که آیا سیاست های هریس بیش از حد چپ خواهد بود یا خیر. اگر او خیلی به سمت چپ برود، شانس او ​​برای برنده شدن ممکن است کمتر شود، اگر کمی در موضع خود تجدید نظر کند، سعی کند در میانه راه بماند و مردم آمریکا را متقاعد کند که بازنگری های او برای اهداف انتخاباتی نیست، پس شانس او. پیروزی ممکن است بهتر از ترامپ باشد.

بیایید تا پایان سال صبر کنیم تا ببینیم مردم آمریکا در مورد چهار سال آینده خود چگونه تصمیم می گیرند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل