بیت کوین دوباره به مرز 60000 رسید.

بیت کوین دوباره به مرز 60000 رسید.

بیت کوین دوباره به مرز 60000 رسید.

Bijie.com گزارش داد:

بعد از اینکه بیت کوین در ساعت 6 شب گذشته به 57,600 دلار سقوط کرد، با شوک شروع به افزایش کرد و در حدود ساعت 9 قبل از آن به حداکثر 60,920 دلار رسید و دوباره از مرز 60,000 عبور کرد.

در زمان نگارش این مقاله، در حال حاضر 60,403 دلار آمریکا معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 4.19 درصد رشد داشت، به نظر می‌رسد که هیچ پیشرفت کاذبی از کاهش سریع وجود نداشته است. آلت‌کوین‌ها نیز موجی از سودهای عمومی را تجربه کرده‌اند که معمولاً بیش از ۵ درصد سود داشته‌اند.

در مورد کپی‌ها، TON، APT، ORDI و SATS هر کدام ویژگی‌ها و پتانسیل خاص خود را دارند

به دلیل همکاری با گروه HashKey، TON چشم انداز صعودی دارد و برنامه های تتر برای راه اندازی محصولات بازنگری شده است، اما هنوز هم قیمت SATS نسبتاً پایدار است.

در بازار ارزهای دیجیتال، هر بازار صعودی مسیر داغی خواهد داشت.

نیازی به خرید سکه های زیادی ندارید، آن را بگیرید
در 1-2 فرصت می توان بیش از 100 برابر درآمد کسب کرد.

در این صنعت، زمان تنها عامل موفقیت نیست، اطلاعات نیز بسیار مهم است. ICO در سال 2017، Defi در 19 و 21
گیمفی
و شور و شوق کتیبه های امسال سرمایه گذاران نسبتاً موفق بسیاری را ایجاد کرده است.

دوستانی که به تازگی وارد این صنعت شده اند فکر می کنند که احتکار سکه ها نمی تواند به ثروت کوتاه مدت دست یابد، زیرا آنها فرصت های آلفا را در مسیرهای تقسیم بندی شده درک نمی کنند.

در حال حاضر، کل Web3
اکوسیستم بزرگ در مراحل اولیه خود است و فناوری های پیشرفته و گیم پلی نوآورانه می توانند به راحتی علاقه سرمایه گذاران را برانگیزند. Defi نشان دهنده ظهور تجارت غیرمتمرکز Gamefi است
این تولد یک مدل بازی جدید است و محبوبیت کتیبه ها به معنای دستیابی به موفقیت در تمرکززدایی قدرت ضرب است.

همه اینها بر اساس Web3 هستند
فرصت‌هایی برای مسیرهای تقسیم‌بندی شده در اکوسیستم بزرگ در این بازار، درک آخرین اطلاعات و پیگیری روندها بسیار مهم است.

ULTI به مدت دو روز آن را تماشا نکرد و این افزایش به 21٪ رسید

/p>

سه احمق وجود دارد که از بازار ضعیف حمایت می کنند، به شما نشان می دهند که چرا SATS ارزش توجه به آن ها را دارد:

در میان سه کتیبه RATS، ORDI، و SATS، دو کتیبه اول ضعیف هستند، در حالی که SATS اخیراً نشانه‌هایی از پایین فعال نشان داده است، با سرمایه‌های زیادی در بازار مداخله آشکار است.

با مقایسه این سه سکه، می توان به وضوح مشاهده کرد که SATS در طول این دور از اصلاحات، سطوح پایینی خود را افزایش داده است، اما، دو سکه دیگر روند نزولی را نشان داده اند.

(برای جزئیات به نمودار مراجعه کنید)

با قضاوت از سیگنال های خط K، SATS توجه بیشتری را از سوی سرمایه گذاران بزرگ به خود جلب کرده است. اگر چشم انداز بازار تقویت شود، SATS سزاوار توجه ویژه است. حمایت میان مدت و کوتاه مدت 254~239 و سرکوب میان مدت و کوتاه مدت 333~259 است.

چرا بازار نمی تواند رشد کند؟ اول: مشکلات تامین مالی، دستیابی به سرمایه را برای شرکت ها دشوار می کند، در نتیجه بر نقدشوندگی بازار تأثیر می گذارد جریان خروجی سرمایه از بازار، بر نقدینگی تأثیر می گذارد
تعداد سکه ها و سکه های VC به طور تصاعدی افزایش یافته است، وجوه پراکنده شده است، و محبوبیت زنجیره های مختلف، پول داغ را در بازار ثانویه کم کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل