بیت کوین در یک دوراهی قرار دارد: نقد نهنگ در مقابل برداشت صعودی!

بیت کوین در یک دوراهی قرار دارد: نقد نهنگ در مقابل برداشت صعودی!

Bijie.com گزارش داد:

    دارندگان بیت کوین بلندمدت به سودهای کلان 92.7 میلیون دلاری دست یافتند. شاخص ها و شاخص ها به اصلاحات احتمالی کوتاه مدت قیمت اشاره می کنند.

در زمان انتشار، بیت کوین [BTC] تقریباً 58185 دلار معامله می شود. در زمان انتشار، پادشاه رمزارز در حال آزمایش سطح پشتیبانی کلیدی در 56427 دلار است. این سطح بسیار مهم مربوط به خط روند مهمی است که در گذشته به عنوان پشتیبان قوی عمل کرده است.

منبع: Tradingview

نهنگ ها پول در می آورند، مراقب باشید؟

بر اساس داده‌های سود محقق شده نهنگ، سود بلندمدت نهنگ در چندی پیش از 92.7 میلیون دلار فراتر رفت. چنین سود هنگفتی نشان دهنده احتیاط این بازیکنان است و می تواند نشانه روند نزولی در آینده باشد.

از لحاظ تاریخی، زمانی که بازیگران بزرگ بازار شروع به گرفتن پول نقد به خانه می کنند، ممکن است فشار فروش کوتاه مدتی وجود داشته باشد. افزایش فشار ناشی از آن می تواند به نوبه خود باعث ایجاد عدم اطمینان در بازار برای بیت کوین شود.

منبع: CryptoQuant

جریان های خروجی FX به احساسات صعودی اشاره دارد

در مقابل، داده‌های خروجی صرافی نشان می‌دهد که مقدار زیادی بیت‌کوین از صرافی‌ها سرازیر شده است و در حدود 9 آگوست به بیش از 50000 بیت‌کوین رسیده است.

به طور کلی، این مثبت است زیرا به این معنی است که سرمایه گذاران سکه ها را به انبار سرد منتقل می کنند و احتمال فروش فوری را کاهش می دهند.

معمولاً کاهش BTC در صرافی‌های مختلف منجر به کاهش فشار فروش می‌شود که قیمت‌ها را حفظ می‌کند یا حتی باعث افزایش قیمت می‌شود.

خطر انحلال بیت کوین قریب الوقوع است

با این حال، یک خطر جدی وجود دارد. اگر قیمت بیش از 60000 دلار باشد، نقشه حرارتی انحلال نشان می دهد که بیش از 100 میلیون دلار بیت کوین به زودی فروخته خواهد شد.

در نتیجه، هر افزایشی منجر به انحلال‌های گسترده و در نتیجه نوسانات قیمتی بزرگ می‌شود.

نوسانات آتی بیت کوین

در نهایت، اقدام اخیر قیمت بیت کوین به این معنی است که بازار ممکن است نوسانات بیشتری را تجربه کند.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده ماشین حساب سود BTC


سطح حمایت در 56,427 دلار همچنان بالاست.

به طور کلی، رفتار نهنگ ها، خروجی های FX و برخی از جنبه های فنی به شرایط خوب بازار اشاره دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل