چگونه سولانا ارزش بازار PYUSD را به نزدیک به 1 میلیارد دلار افزایش داد

چگونه سولانا ارزش بازار PYUSD را به نزدیک به 1 میلیارد دلار افزایش داد

Bijie.com گزارش داد:

    سولانا نقشی حیاتی در وارد کردن PYUSD به جریان اصلی ایفا کرد. با 1 میلیارد دلار ارزش بازار به زودی، به رشد قوی بازار PYUSD از زمان ادغام Solana نگاهی بیاندازید.

بیش از یک سال از راه اندازی استیبل کوین PYUSD توسط پی پال می گذرد و ارزش آن نزدیک به 1 میلیارد دلار است. استیبل کوین تا کنون رشد قابل توجهی داشته است، به خصوص پس از ادغام با شبکه Solana [SOL].

سولانا تقریباً سه ماه است که با PYUSD یکپارچه شده است و PYUSD به سرعت به یکی از استیبل کوین های برتر تبدیل می شود.

ارزش بازار PYUSD در 12 ماه گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است. جالب توجه است که ارزش بازار استیبل کوین از زمان ادغام سولانا در ماه می، بیش از دو برابر شده است.

در زمان انتشار، ارزش بازار PYUSD 853 میلیون دلار است که نزدیک‌ترین ارزش‌گذاری تا کنون به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری است. با سرعت فعلی پیشرفت، می تواند ظرف چند هفته به آن هدف برسد.

نقش سولانا در موفقیت PYUSD

ادغام استیبل کوین PYUSD در اکوسیستم سولانا بدون شک عاملی است که باعث رشد و پذیرش آن می شود.

بازده بالا باعث پذیرش اکوسیستم سولانا می شود. PYUSD در پروژه‌های DeFi مانند Kamino Lend و Orca مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

DeFiLlama همچنین PYUSD را به عنوان ششمین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار در شبکه Solana رتبه بندی می کند. سقف بازار PYUSD سولانا نیز از سقف بازار اتریوم بیشتر است.

برای پیشینه، در اینجا نموداری وجود دارد که رشد ارزش بازار PYUSD را بین دو شبکه مقایسه می‌کند.

مقدار پل PYUSD در شبکه Solana در هفت روز گذشته 36.73 درصد و در چهار هفته گذشته 117 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، طبق داده‌های DeFi Llama، مقدار پل شده همان استیبل کوین در شبکه اتریوم در هفت روز گذشته 2.71 درصد و در چهار هفته گذشته 0.29 درصد افزایش یافته است. این امر اهمیت ادغام بلاک چین سولانا را برجسته می کند.

APY بالا باعث پذیرش قوی در اکوسیستم Solana می شود.

هزینه های گاز سولانا برای مدت طولانی ارزان تر از اتریوم بوده است. علاوه بر این، اکوسیستم DeFi آن تا کنون در سال جاری رشد زیادی داشته است. ادغام PYUSD نه تنها به آن اجازه می دهد تا از فرصت های بیشتری استفاده کند، بلکه می تواند یکی از مهم ترین ورودی ها در سال 2024 باشد.

Solana همچنین ممکن است استیبل کوین ها را تبلیغ کند. از زمان ادغام با Solana، پذیرش در میان سایر شبکه ها و پلتفرم های DeFi در حال افزایش بوده است.

این یافته‌ها کاربرد رو به گسترشی را که زیربنای رشد سریع استیبل کوین‌ها است و همچنین مشارکت رو به رشد PayPal در WEB3 را تأیید می‌کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل