کوتاه ترین بازار صعودی تاریخ یا رالی بزرگ بیت کوین؟ تحلیلگران وضعیت فعلی بیت کوین را مورد بحث قرار می دهند

کوتاه ترین بازار صعودی تاریخ یا رالی بزرگ بیت کوین؟ تحلیلگران وضعیت فعلی بیت کوین را مورد بحث قرار می دهند

کوتاه ترین بازار صعودی تاریخ یا رالی بزرگ بیت کوین؟ تحلیلگران وضعیت فعلی بیت کوین را مورد بحث قرار می دهند

Bijie.com گزارش داد:

شمع هفتگی بیت کوین در زیر نوار حمایت صعودی بسته شد و چهارمین هفته متوالی است که چنین اتفاقی افتاده است.

همانطور که بنجامین کوئن تحلیلگر در مقاله ای در 19 اوت X توضیح داد، بسته شدن 58748 دلاری دارایی را زیر میانگین متحرک کلیدی قرار داد.

علاوه بر این، سه هفته گذشته شمع‌ها فشرده شده‌اند، و دو تای آن‌ها الگوی بالایی را تشکیل می‌دهند، که نشان می‌دهد ممکن است به زودی یک انفجار نوسانات در راه باشد.

آنچه تحلیلگران می گویند

HODL15Capital در 19 اوت گزارش داد که “شورت های بیت کوین در صرافی های متعدد بسیار تهاجمی شده اند” و حجم معاملات کوتاه 24 ساعته 119٪ افزایش یافته است.

با این حال، طبق داده‌های CoinGlass، به نظر می‌رسد که انحلال ارزهای دیجیتال به سطوح باثبات‌تری بازگشته است و این شرکت گزارش می‌دهد که ۷۸۵۲ معامله‌گر برای مجموع انحلال ۷۶.۳۴ میلیون دلار انحلال شده‌اند.

در همین حال، استیسی مور، محقق Web3، احساسات اجتماعی و جستجوی بیت کوین را مشاهده کرد و اشاره کرد که اکنون در سطح نوامبر 2023 هستیم.

با این حال، داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که احساسات بلندمدت hodl در حال تقویت است و طبق نمودارهای hodl-Wave، تقریباً سه چهارم عرضه بیت‌کوین در شش ماه گذشته خاموش مانده است.

تحلیلگر Rekt Capital چرخه های قبلی را مطالعه کرده و خاطرنشان کرده است که بیت کوین اکنون تقریباً 125 روز تا نصف شدن فاصله دارد.

او اضافه کرد که بیت کوین حدود 160 روز پس از نصف شدن تمایل دارد وارد فاز سهموی چرخه شود.

اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است بیت کوین کمی بیش از یک ماه با شکست مواجه شود که اواخر سپتامبر خواهد بود.

نوسانات در سال منتهی به اوج بازار صعودی رایج است و در تمام چرخه های قبلی رخ داده است، بنابراین الگوی فعلی بازار چیز جدیدی نیست.

BTC بعدی کجاست؟

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده قطعاً بر بازارها تأثیر خواهد گذاشت، به خصوص اگر دونالد ترامپ پیروز شود، اما این اتفاق تا نوامبر رخ نخواهد داد.

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر تقریباً اجتناب ناپذیر است و بازار قبلاً آن را در نظر گرفته است.

در گزارشی هفته گذشته، تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kupcsikevich گفت که یک عامل اساسی مهم همچنان فروش بیت کوین در کیف پول های دولت ایالات متحده است.

وی افزود: «تأثیر روانی که باعث می‌شود خریداران منتظر پایان فروش باشند یا در مورد خطر تشدید مقررات گمانه‌زنی کنند، باید در نظر گرفته شود.»

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین پس از ناکامی در شکستن مقاومت در 60100 دلار در روز یکشنبه، 1.7 درصد کاهش یافت و به 58,454 دلار رسید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل