از مدیرعامل سوان درباره اخراج، زمان واگذاری و IPO لغو شده سوال کردیم

از مدیرعامل سوان درباره اخراج، زمان واگذاری و IPO لغو شده سوال کردیم

Bijie.com گزارش داد:

چند ماه پیش، سوان بیت کوین در رتبه بندی بزرگترین شرکت های بیت کوین در جهان رشد کرد. این شرکت بیش از 220 میلیون دلار درآمد سالانه دارد، در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه سهام نزدک است، 1.7 درصد از کل شبکه بیت کوین (11.3 Ahash در ثانیه) را استخراج می کند و قصد دارد سومین کنفرانس سالانه خود و همچنین یک رویداد تجاری اضافی را برگزار کند.

نه تنها این، در 7 می، سوان شایعاتی را که از ژانویه منتشر شده بود مبنی بر همکاری با Tether برای راه اندازی یک عملیات استخراج مدیریت شده تایید کرد.

از 12 ژانویه، شرکت تقریباً 25 میلیون دلار در 30 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل برای تأمین مالی سری C تضمین کرده بود. همانطور که وال استریت می داند، زمانی که یک شرکت بودجه سری C یا سری D را افزایش می دهد، ممکن است یک IPO قریب الوقوع باشد.

چند روز پیش، با این حال، سوان دوری از اخراج های گسترده، لغو جلسات و تعلیق برنامه های IPO را اعلام کرد. مدیر عامل شرکت کوری کلیپستن گفت که برنامه‌های عرضه اولیه سهام به حالت تعلیق درآمده است زیرا سوان “شریک مالی بزرگی برای عملیات معدنکاری مدیریت شده ما ارائه نکرده است”

پروتوس از مدیرعامل سوان خواست تا دلیل لغو را توضیح دهد.

مدیر عامل سوان کوری کلیپستن درباره عرضه اولیه سهام و اخراج کارکنان صحبت می کند

طبق گفته کلیپستن، برنامه‌های عرضه اولیه سهام به درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری مشترک معدنی بستگی دارد که سوان از زمان آغاز به کار خود مدیریت کرده است. او به پروتوس گفت: «اختلاف اخیر با یک شریک اصلی سرمایه به این معنی است که ما دیگر راهی برای عرضه اولیه اولیه سهام در کوتاه مدت نداریم، و همچنین انتظار جریان نقدی کوتاه مدت قابل توجهی از استخراج نداریم.

کلیپستن همچنین وجود دلیل پنهانی برای لغو را رد کرد و توضیح داد که چهار محصول اصلی سوان عملکرد خوبی داشتند. او گفت: «در نیمه اول سال 2024، درآمد خدمات مالی 132 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و چهار محصول اصلی ما: Swan App، Swan Private، Swan IRA و Swan Vault همگی به رشد قابل توجهی دست یافتند.

در حالی که سوان هزینه های بازاریابی را افزایش داده و عمداً کارمندان بیشتری را به منظور ارائه تاییدیه اسناد IPO به کمیسیون SEC استخدام کرده است، کلیپستن نتیجه گرفت: “با از بین رفتن دلایل هزینه های تهاجمی و پول نقد، ما نباید از کاهش در بازاریابی و کارکنان خودداری کنیم. ”

بیشتر بخوانید: برخی از مشتریان سوان بیت کوین دسترسی بانکی خود را از دست می دهند

سوان به زمان‌های پردازش برداشت پاسخ می‌دهد

بعد از عرضه اولیه اولیه سهام ناامید کننده و اخبار اخراج، منتقدان سریعاً زنگ خطر را در مورد مشتریانی که بیت کوین خود را برداشت می کنند به صدا درآوردند. تاریخچه ارزهای دیجیتال مملو از نمونه‌های بی‌شماری از مشکلات مالی کوچک است که به فاجعه‌های بزرگ برای شرکت‌هایی مانند Vault، Celius، Voyager، FTX یا تعداد بیشماری دیگر تبدیل شده‌اند، بنابراین نگرانی‌های آنها قابل درک است.

سوان تاکنون به درخواست‌های برداشت رسیدگی کرده است و قصد دارد به مشتریان اطمینان دهد که این درخواست برخلاف مواردی است که شکست خورده‌اند. یان پریتزکر، یکی از بنیانگذاران Swan، مستقیماً به شدیدترین انتقادات پاسخ داد و تصریح کرد که علیرغم تمدید زمان‌های برداشت اخیراً، Swan به همه درخواست‌های برداشت معتبر احترام می‌گذارد.

کارمزد تراکنش بیت کوین

سایر منتقدان عدم تطابق احتمالی بین شیوه‌های خود حضانت را که سوان تشویق می‌کند و هزینه‌های گران بیت کوین برای برداشت‌های زنجیره‌ای برجسته کرده‌اند. در واقع، سوان یکی از طرفداران قوی خود پلیسی است و مشتریان را تشویق می کند که خریدهای خود را پس بگیرند. با این حال، پردازش مقادیر کمی از بیت کوین به دلیل ادامه پیشنهادات بالا برای فضای بلاک گران است.

به طور خاص، قیمت پیشنهادی برای یک تراکنش بیت کوین در حال حاضر 0.56 دلار است و گاهی اوقات به بالای 100 دلار می رسد. با برداشت‌های متفاوت از هرکدام فقط چند دلار، منتقدان حدس می‌زنند که کارمزد بیت‌کوین می‌تواند به کاهش سودآوری سوان ادامه دهد.

کلیپستن در نظرات خود به Protos به این حدس و گمان پاسخ داد. «سوان برداشت‌های خودکار را در آستانه‌های مشخصی ارائه می‌دهد که می‌توانند UTXOهایی با اندازه معقول ایجاد کنند تا بر اساس مقدار، ما گزینه برداشت هفتگی را به مشتریان ارائه می‌کنیم در آستانه، برداشت بیت کوین آنها کارمزدهای آینده را کاهش می دهد و حریم خصوصی را بهبود می بخشد، این هیچ تاثیری بر امور مالی سوان ندارد، زیرا به هر حال آنها را به صورت دسته ای برداشت خواهیم کرد.»

اسکرین شات انتخاب آستانه برداشت برنامه Swan.
از مدیرعامل سوان درباره اخراج، زمان واگذاری و IPO لغو شده سوال کردیم 1

بیشتر بخوانید: سوان بیت کوین در مورد سرمایه گذاران ناشناس، صندوق مبادله جدید مورد سوال قرار گرفت

نظرات درباره بیت کوین، Vault و Force اقیانوس آرام

Protos همچنین از Klippsten خواست تا دلایل لغو سومین کنفرانس سالانه بیت کوین اقیانوس آرام را توضیح دهد. او توضیح داد: «ما اکنون کاملاً روی کسب‌وکار اصلی سوان متمرکز شده‌ایم و به دنبال اخراج‌های ماه گذشته، زمان مناسبی برای میزبانی جشنواره به نظر نمی‌رسد. “در طول تاریخ های برنامه ریزی شده کنفرانس، ما میزبان یک رویداد یک روزه کوچکتر برای مشتریان و شرکا هستیم که امیدواریم بیت کوین را در سال 2025 به اقیانوس آرام بازگردانیم.”

کلیپستن همچنین به پروتوس تأیید کرد که Swan Vault و Swan Force با وجود آخرین دور اخراج‌ها همچنان در حال فعالیت هستند.

او گفت: «ما Swan Vault را ساخته و راه‌اندازی کرده‌ایم تا به مشتریان کنترل کامل بر وجوه خود را بدون نیاز به انجام آن به تنهایی بدهیم.

“ریشه Swan Vault در خرید سال 2022 ما از Spectre Solutions و تیم آن نهفته است، که به توسعه پروژه Spectre Desktop منبع باز کمک کرد.”

Clipsten همچنین تکرار کرد که “برنامه ارجاع ما Swan Power پابرجاست.”

خبری دارید؟ برای ما ایمیل یا ProtonMail ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر، ما را در X، Instagram، Bluesky و Google News دنبال کنید یا در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل