Convenience God حق ثبت اختراع را برای سیستم مدیریت اقلام مبتنی بر بلاک چین و روشی برای کاهش هزینه‌های نیروی کار و بهبود به‌موقع بودن دوباره‌سازی به دست آورد.

Convenience God حق ثبت اختراع را برای سیستم مدیریت اقلام مبتنی بر بلاک چین و روشی برای کاهش هزینه‌های نیروی کار و بهبود به‌موقع بودن دوباره‌سازی به دست آورد.

اخبار صنعت مالی در 19 اوت 2024، اطلاعات مالکیت معنوی Tianyancha نشان داد که Guangdong Convenience Technology Co., Ltd. پروژه ای به نام “سیستم و روش مدیریت آیتم مبتنی بر بلاک چین” را به دست آورده است. شماره اعلامیه مجوز CN115423369B، تاریخ درخواست اکتبر 2022 است.

خلاصه ثبت اختراع نشان می دهد که اختراع حاضر یک سیستم مدیریت آیتم و روش مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد که در آن سیستم شامل: یک ماژول نظارت برای نظارت بر چندین آیتم درجه یک در شهر است. رویدادهای خارج از انبار تولید شده توسط دستگاه های فروش خودکار برای به دست آوردن توزیع انبارهای عرضه اقلام در شهر از زنجیره بلوکی از پیش تعیین شده استفاده می شود اقلام خارج از انبار ماژول صدور مجدد، مورد استفاده برای صدور وظایف پر کردن. سیستم مدیریت اقلام مبتنی بر بلاک چین و روش این اختراع به طور خودکار بررسی می کند که آیا دستگاه فروش خودکار موجود نیست یا خیر، به طور خودکار یک کار تکمیلی برای پر کردن اقلام موجود در دستگاه فروش خودکار ایجاد می کند و کار را کاهش می دهد. هزینه ها، که به موقع بودن درک وضعیت کمبود دستگاه های فروش خودکار را بهبود می بخشد و همچنین زمان تکمیل مجدد را بهبود می بخشد.

این مقاله برگرفته از: صنعت مالی

نویسنده: Intelligencer

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل