4 ارز دیجیتال ارزشمند با 100 برابر پتانسیل قبل از فرا رسیدن فصل آلت کوین

4 ارز دیجیتال ارزشمند با 100 برابر پتانسیل قبل از فرا رسیدن فصل آلت کوین

Bijie.com گزارش داد:

در دو روز گذشته در آخر هفته، برخی آلتکوین ها بسیار فعال بودند. امروز دوشنبه باید توجه بیشتری به عملکرد این سکه های شیطانی داشته باشیم. شوک بیت کوین فرصت ها و فضا را برای افزایش آلت کوین ها ایجاد می کند، اما در روزهای کاری، روند بیت کوین دوباره بر آلت کوین ها تاثیر می گذارد. دیروز، بخش GAMEFI در مجموع افزایش یافت، که نشانه خوبی است! در گذشته، یک ارز خاص به تنهایی عمل می کرد، اما اکنون افزایش هماهنگی در بخش ها وجود دارد. در این صورت ممکن است نوبت به بخش های دیگری مانند بخش MEME، بخش اوراکل، بخش هوش مصنوعی، بخش ذخیره سازی، بخش کتیبه، بخش Rune و غیره برسد. البته، همه اینها فرض را بر این می گذارد که بیت کوین ثابت می ماند. اگر بیت کوین پایین بیاید، آلت کوین ها مطمئناً همین روند را دنبال خواهند کرد. از آگوست سال گذشته تا اواسط اکتبر، زمان آن بود که آخرین موج ضدحملات به انتهای خود برسد، پس از آنکه اکثر کپی‌ها در آگوست سال گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیدند، موجی از بازگشت در سپتامبر رخ داد، اما نهایی شد. بازگشت مجدد در اوایل اکتبر اتفاق نیفتاده است.

به طور کلی، گرچه روندها نمی توانند دقیقاً یکسان باشند، می توانیم به آن اشاره کنیم، سپس کاری که باید انجام دهید این است که نسخه های کپی را با قیمت های پایین خریداری کنید، در کوتاه مدت در ماه سپتامبر یک جهش مجدد داشته باشید و آن را حفظ کنید. قیمت های پایین در دراز مدت و صبورانه منتظر فرا رسیدن فصل کپی.

4 ارز دیجیتال با پتانسیل 100 برابری که ارزش برنامه ریزی را قبل از فرا رسیدن فصل آلت کوین دارند!

1.BNB

Binance Coin (BNB) چیزی بیش از یک توکن معاملاتی است. BNB که در اصل برای تقویت تجارت در صرافی بایننس ایجاد شد، به یک بازیگر کلیدی در اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس (BSC) تبدیل شد.

BSC تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را در مقایسه با اتریوم ارائه می‌کند، که باعث افزایش پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شده است. همانطور که بایننس به نوآوری و اکوسیستم رو به رشد BSC ادامه می دهد، BNB آماده است تا دستاوردهای قابل توجهی به دست آورد.

2.SOL

Solana (SOL) با بلاک چین فوق العاده سریع و مقرون به صرفه خود موج ایجاد می کند. این دارای توان عملیاتی بالا و کارمزدهای پایین تراکنش است که برای مقیاس پذیری بسیار مهم است. مکانیسم اجماع اثبات H (PoH) ابتکاری Solana سرعت و کارایی تراکنش آن را بهبود بخشیده است.

این پروژه ها و توسعه دهندگان زیادی را به شبکه خود جذب کرده است و SOL را به یک رقیب قوی برای رشد آینده تبدیل کرده است. با افزایش تقاضا برای راه حل های بلاک چین مقیاس پذیر، SOL سود زیادی خواهد برد.

3.AVAX

Avalanche (AVAX) با رویکرد منحصر به فرد خود در فناوری بلاک چین موج ایجاد می کند. از تراکنش های پرسرعت پشتیبانی می کند و یک پلت فرم بسیار قابل تنظیم برای پروژه های DeFi فراهم می کند. پروتکل اجماع Avalanche برای مقیاس‌پذیری و تأخیر کم طراحی شده است و آن را جایگزین مناسبی برای اتریوم می‌کند.

قابلیت همکاری این پلتفرم با سایر بلاک چین ها به جذابیت آن می افزاید. AVAX آماده است تا پیشرفت های قابل توجهی در فضای کریپتو داشته باشد زیرا پروژه های بیشتر و بیشتری Avalanche را برای فعالیت انتخاب می کنند.

4.SYN

قیمت سیناپس به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در روز گذشته حدود 39 درصد و در 30 روز گذشته 95.28 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در 30 روز گذشته 44.80٪ افزایش یافته است، با بازده سال تا به امروز (YTD) تقریبا 50٪.

میانگین متحرک ساده (SMA) به پشتیبانی از نمودار قیمت در بازه زمانی 1 بعدی ادامه می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید در بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، MACD یک هیستوگرام سبز صعودی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد آلت‌کوین در دوره آینده به افزایش خود ادامه خواهد داد. اگر گاوها قیمت SYN را بالاتر از سطح حمایت 0.5885 دلار نگه دارند، برای آزمایش مقاومت سربار خود در 1.170 دلار آماده می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل