پیش بینی قیمت BONK: آیا گاوها می توانند بهبود یابند؟

پیش بینی قیمت BONK: آیا گاوها می توانند بهبود یابند؟

Bijie.com گزارش داد:

BONK یک memecoin مبتنی بر Solana است که اخیراً در الگوی نزولی تثبیت شده است. قیمت BONK از منطقه عرضه 0.00004200 دلار به شدت تغییر کرد.

در سه ماه گذشته، این شاخص بیش از 60 درصد اصلاح شده است و روند نزولی مشخصی را نشان می دهد.

توکن بیش از نیمی از ارزش خود را نسبت به بالاترین حد خود در 52 هفته از دست داده است. به تشکیل سطوح پایین‌تر ادامه داد و در پیوت حیاتی 0.00001600 دلار تلاش کرد.

این هفته، سکه با کاهش بیش از 15 درصدی قیمت، شاهد یک سری ضرر بوده است. قابل توجه است که قیمت memecoin به زیر علامت متحرک نمایی 200 روزه سقوط کرد و این امر باعث می‌شود روند برگشت صعودی دشوار شود.

BONK با بیسبال آمریکا شریک است

آسوشیتدپرس اعلام کرد که Bonk (BONK) شریک تعیین شده بیسبال در فصل آینده (2024-25) خواهد بود. هدف از این مشارکت، شکستن موانع بین ورزش و ارزهای دیجیتال است.

این شناخت ممکن است اتحاد و دارایی‌های رمزنگاری را به سطح جدیدی از شناسایی برساند.

تحلیل اقدام قیمت BONK

Memecoin در سه ماه گذشته نتوانسته است حرکت خود را حفظ کند و تحت تأثیر نزولی معامله می‌شود. متقاطع نزولی رخ داده است، با سقوط سکه به زیر میانگین متحرک کلیدی.

با نگاهی به آینده، قیمت سکه به لبه منطقه تقاضای آن در حدود 0.00001500 دلار خواهد رسید. تا زمانی که memecoin این سطوح را حفظ نکند، فروش بیشتر به گاوها ضربه نمی زند.

اما، اگر شکسته شود، حرکت نزولی بعدی در کوتاه مدت در حدود 0.00001300 دلار تثبیت خواهد شد.

در زمان نگارش این مقاله، توکن BONK با قیمت 0.00001752 دلار معامله می‌شود که 5.20 درصد در طول روز کاهش یافته است که منعکس کننده احساسات نزولی در نمودارها است.

Memecoin دارای ارزش بازار 726.93 میلیون دلار است که با عرضه کل 99.19 تریلیون در رتبه 54 قرار دارد.

آیا شاخص های زنجیره ای نزولی باقی می مانند یا صعودی؟

خط نوسان قیمت با وجود کاهش بیش از 5 درصدی قیمت در روز کاهش یافت. این نشان دهنده فشار فروش کمتر و مشارکت در حجم کمتر است. این می تواند نشانه ای از پایین آمدن باشد و memecoin می تواند در اینجا پشتیبانی پیدا کند.

اعتماد سرمایه گذاران به BONK در طول کاهش قیمت پایین بوده است زیرا منحنی زیر خط صفر است. این بدان معنی است که احساسات نسبت به memecoin بسیار منفی است.

عدم دنباله‌روی در روند صعودی نشان‌دهنده عدم اطمینان خریداران و احتمال عقب‌نشینی به سمت پایین است.

گاوهای BONK تلاش کردند در بحبوحه بهبودی در بیشتر بازارهای آلتکوین ارزهای دیجیتال در هفته گذشته شتاب کسب کنند. با این حال، آنها نتوانستند از سد متحرک متحرک نمایی 200 روزه عبور کنند و مسیر نزولی را محدود کردند.

نرخ های تامین مالی منفی به نظر می رسد

در زمان انتشار، نرخ تامین مالی Bonk memecoin -0.0120٪ است. به طور کلی، نرخ های تامین مالی منفی به این معنی است که اکثر معامله گران در حال نگه داشتن موقعیت های فروش کوتاه هستند که نشانه ای از روند نزولی است.

همچنین، بهره باز آتی (OI) فعالیت کوتاه مدت رو به افزایش جدیدی را نشان داد زیرا OI در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 6.56 میلیون دلار رسید.

اگر روند نزولی ادامه یابد، memecoin ممکن است با چالش‌هایی بالاتر از سد EMA 200 روزه نزدیک به 0.00002000 دلار مواجه شود. می تواند بیشتر شود.

مقاومت فعلی در حدود 0.00001860 دلار و پس از آن 0.00002100 دلار قرار دارد.

در همین حال، منطقه پشتیبانی فوری نزدیک به 0.00001650 دلار است و به دنبال آن علامت 0.00001580 دلار قرار دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل