چگونه پروژه های زنجیره ای عمومی می توانند برجسته شوند و آیا هنوز هم می توانند توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کنند؟

چگونه پروژه های زنجیره ای عمومی می توانند برجسته شوند و آیا هنوز هم می توانند توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کنند؟

Bijie.com گزارش داد:

بخش زنجیره عمومی از زمان تولد بلاک چین میدان جنگ برای استراتژیست های نظامی بوده است، به عنوان پایه و اساس توسعه بلاک چین، یک زنجیره عمومی موفق نه تنها بیشتر سرمایه و محبوبیت خود را در بازار جمع آوری می کند، بلکه به آن متکی است. ساخت اکولوژیکی خود بر روند توسعه بازار تأثیر می گذارد.

بعد از تولد زنجیره اتریوم، قراردادهای هوشمند در سراسر جهان گسترش یافت و همه می‌توانستند سکه صادر کنند. پس از محبوب شدن بایننس، پلتفرم صورتی توانست تا 9000 پروژه را در روز بفروشد.

در پس موفقیت این پروژه‌ها، سودهای کلانی وجود دارد که میلیونرهای بی‌شماری را به وجود آورده است چند عمر به ثروت.

با این حال، از آنجایی که رعد و برق FTX باعث سقوط شدید SOL شد، عملکرد پروژه های زنجیره ای عمومی رضایت بخش نبوده است، اگرچه توسعه پروژه به شیوه ای منظم انجام می شود، به نظر می رسد پروژه های زنجیره ای عمومی جدید مانند APT، ARB و CORE هیچگونه عملکردی ندارند. مدت طولانی‌تر که مورد علاقه سرمایه‌گذاران عادی بود، قیمت‌ها به کاهش خود ادامه دادند و نتوانستند پیشرفتی در بازار پیدا کنند.

بنابراین، قبل از اینکه برای سرمایه گذاری در پروژه های زنجیره ای عمومی آماده شویم، باید بدانیم که چرا بسیاری از پروژه های زنجیره ای عمومی با کیفیت بالا در این مرحله نمی توانند از روند نزولی فعلی خارج شوند.

اولین و اساسی‌ترین دلیل این است که در شرایط فعلی بازار نزولی، مقیاس سرمایه‌های بازار کوچک شده است و برای حمایت از بسیاری از پروژه‌های با ارزش بازار کافی نیست.

به عنوان مثال، قیمت پیشنهادی ARB حدود 1 دلار است و مقدار کل آن 10 میلیارد دلار است، سپس ارزش بازار ARB در ابتدای فروش چقدر است ? (ارزش فعلی BNB در بازار حدود 30 میلیارد دلار آمریکا است)

دهانه قله است، من معتقدم کسانی که هنگام باز شدن Blur در بالای کوه آویزان بودند باید این را درک کنند.

نکته دوم نیز یک مشکل رایج در پروژه های زنجیره ای عمومی در مقیاس بزرگ امروزه موسسات و سرمایه گذاران در مراحل اولیه موقعیت های زیادی داشتند.

سرمایه گذاری نهادی یک شمشیر دولبه است امسال SOL توسط FTX به پایین کشیده شد. به منظور پر کردن جای خالی دارایی های خود، FTX تعداد زیادی از دارایی ها را فروخت.

بزرگترین تأثیر بر سرمایه‌گذاران خرد این است که با سرمایه‌گذاری نهادی، مردم عادی دیگر نمی‌توانند تراشه‌های با قیمت پایین به دست آورند. پس از اینکه سرمایه گذاران خرد فرصت استفاده از چیزهای کوچک را برای انجام کارهای بزرگ از دست دادند، حتی کمتر به چنین پروژه های زنجیره ای عمومی علاقه مند شدند.

به دلیل همین عوامل مختلف است که اجماع سازان در بازار ثانویه به تدریج از بین رفته اند، در حالی که برخی دیگر برای جستجوی فرصت ها به سمت بازار اولیه رفته اند.

آیا سرمایه گذاران خرده فروشی دیگر نمی توانند مانند چند سال پیش با سرمایه گذاری در ETH و BNB فرصتی برای ثروتمند شدن پیدا کنند؟

پروژه های زنجیره ای عمومی زیادی در بازار اولیه وجود ندارد. ما اغلب اخبار مربوط به استخراج با حجم صفر را در یک زنجیره عمومی خاص می بینیم، زیرا از آنجایی که پروژه هایی مانند CORE گروهی از افراد را جذب کرده است که از airdrops استفاده می کنند، پروژه های بیشتری در چین از این مدل پیروی می کنند. البته بدیهی است که این نوع پروژه در زمره سرمایه گذاری های کم و بازدهی بالا قرار نمی گیرد و تنها در زمره برداشت پشم می باشد و برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب نمی باشد.

ثانیاً، دوره شیوع پروژه‌های زنجیره‌ای عمومی طولانی‌تر از پروژه‌های معمولی است، حتی زنجیره عمومی TX به دلیل مشکلات مالی به طور کامل توسط یک موسسه خریداری شد از دور پولدار شدن

زیرا رسیدن به ارتفاعات SOL یا حتی BNB و ETH با یک یا دو سرمایه گذاری سازمانی قابل حل نیست.

چرا ETH، BNB، و SOL در وهله اول برجسته شدند به این دلیل است که از نظر فنی و زیست محیطی ژن های توسعه قوی را به بازار بلاک چین تزریق کرده اند و فضای توسعه گسترده تری را باز کرده اند.

ما باید از وجوه مازاد خود برای مطالعه بازار، شناسایی آن، سرمایه گذاری ثابت و محکم نگه داشتن آن استفاده کنیم. آینده نزدیک

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل