تعطیلی دو هفته‌ای شهرک‌های صنعتی مشهد صحت ندارد

تعطیلی دو هفته‌ای شهرک‌های صنعتی مشهد صحت ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تعطیلی ۲ هفته‌ای کارخانجات صنعتی به دلیل کمبود برق صحت ندارد. هرگونه تعطیلی برای کارخانجات به دلیل کمبود برق فقط از سوی استانداری خراسان رضوی باید اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن نوری‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص تعطیلی ۲ هفته‌ای کارخانجات مشهد به دلیل کمبود برق گفت: تعطیلی ۲ هفته‌ای کارخانجات صنعتی به دلیل کمبود برق صحت ندارد. هرگونه تعطیلی برای کارخانجات به دلیل کمبود برق فقط از سوی استانداری خراسان رضوی باید اعلام شود.

وی ادامه داد: اپراتور شرکت برق با یکی از کارخانه‌ها تماس گرفته و درخواست دارد که مصرف برق را رعایت کنند، اما گویا به خوبی متوجه هشدار اپراتور نشده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص محدودیت صنایع بابت کمبود برق اضافه کرد: اینها محاسبات خاص خود را دارد. ما حداقل‌ها را برای صنایع تامین کرده‌ایم. آن کارخانجاتی که مصرف پایینی دارند، برایشان مشکلی به وجود نمی‌آید. برخی از صنایع، پرمصرف هستند که اینها مطابق برنامه زمان‌بندی قبلی دچار قطعی برق خواهند شد.

وی افزود: ما به شدت نگران صنایع هستیم. به خصوص اینکه ۹۵ درصد صنایع خراسان رضوی را بخش خصوصی تشکیل داده است و برخی از صنایع فراوری هستند و نمی‌توانند تعطیل باشند. ما پیگیر مشکلات صنایع هستیم، اما در این شرایط با همکاری صنایع مدیریت مصرف خواهیم کرد تا مشکلاتشان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: برنا

خروج از نسخه موبایل