اقتصاد

فولکس واگن یک شرکت جدید هوش مصنوعی را برای ساخت نمونه اولیه فناوری خودرو راه اندازی کرد

فولکس واگن یک شرکت جدید هوش مصنوعی را برای ساخت نمونه اولیه فناوری خودرو راه اندازی کرد

گروه فولکس واگن اخیراً یک شرکت هوش مصنوعی (AI) جدید به نام “AI Lab” راه اندازی کرده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی فولکس واگن، شرکت جدید بر ایجاد مشارکت با صنعت فناوری بزرگتر و ایجاد نمونه های اولیه دیجیتال برای وسایل نقلیه خود تمرکز کرده است.

به عنوان فولکس واگن- مدیرعامل پورشه، اولیور بلوم، توضیح داد، آرزوهای شرکت جدید شامل اتصال خودروها به سیستم‌های خارجی است:

“ما می‌خواهیم با هوش مصنوعی ارزش افزوده واقعی را به مشتریان خود ارائه دهیم. هدف ما این است که اکوسیستم های دیجیتال خارجی را با وسیله نقلیه پیوند دهیم و تجربه بهتری از محصول ایجاد کنیم. همکاری با شرکت های فناوری برای ما بسیار مهم است. در آینده، ما قصد داریم همکاری را از لحاظ سازمانی و فرهنگی ساده کنیم.”

این می تواند نشان دهنده تغییر به سمت تلفیق نرم افزار کمک راننده فعلی با زیرساخت خارجی باشد.

اکوسیستم های دیجیتال خارجی

صنایع فناوری و وسایل نقلیه موتوری نیم دهه گذشته را بر حل چالش های سخت مربوط به رانندگی خودران و کمک راننده با این حال، ظهور یک خودروی کاملاً خودمختار (خودران) هنوز محقق نشده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند چالش استقلال ممکن است نیاز به اتصال به زیرساخت های خارجی داشته باشد. این می تواند به شکل تجهیز وسایل نقلیه به سخت افزار و نرم افزار هوش مصنوعی برای اتصال به علائم راهنمایی و رانندگی، جاده ها و سایر وسایل نقلیه باشد.

مرتبط: درآمد مایکروسافت 18 درصد پس از “انفوز کردن هوش مصنوعی” در پشته فناوری

پیشرفت‌های بیشتر می‌تواند شامل شبکه‌سازی وسایل نقلیه با هم در هنگام حرکت در جاده‌های مشابه باشد تا امکان جلوگیری از برخورد و سنجش مشترک را فراهم کند.

به نوبه خود، فولکس واگن گفت آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید بر ارتباطات خودرو به خودرو و همچنین اطلاعات سرگرمی، تعمیر و نگهداری پیش‌بینی و فناوری‌های شارژ پیشرفته تمرکز خواهد کرد.

هوش مصنوعی داخلی

رئیس تحقیق و توسعه فولکس واگن، مایکل اشتاینر، می گوید آزمایشگاه هوش مصنوعی این اختیار را دارد که با شرکت های فناوری معاملات خود را بدون توجه به ترتیبات موجود و سایر پیوندها در تولید سریال انجام دهد. این نشان می‌دهد که تمرکز شرکت جدید بر روی نمونه‌سازی سریع و ظاهراً رساندن راه‌حل‌های هوش مصنوعی به تولید سریع‌تر خواهد بود.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که «مذاکرات توضیحی» مربوط به اولین محصولات این شرکت در حال انجام است. با شرکای احتمالی.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا