اقتصاد

اوراق بهادار Bitfinex در السالوادور شروع می شود و رشد ایالات متحده را برنامه ریزی می کند

اوراق بهادار Bitfinex در السالوادور شروع می شود و رشد ایالات متحده را برنامه ریزی می کند

Bitfinex Securities، پلتفرم معاملات اوراق بهادار توکن شده توسط صرافی Bitfinex، ماه ها پس از دریافت مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال بر اساس قانون صدور دارایی های دیجیتال کشور در آوریل 2023.

به دنبال نهایی‌سازی قوانین و زیرساخت‌های کلیدی در مورد رژیم دارایی دیجیتال توسط دولت السالوادور در سال گذشته، Bitfinex Securities رسما پلتفرم خود را راه‌اندازی کرد.

این خبر را در 31 ژانویه، Bitfinex اعلام کرد. اوراق بهادار اشاره کرد که این شرکت انتظار دارد تقاضای قابل توجهی برای خدمات سرمایه گذاری دیجیتال تنظیم شده پس از اولین معامله بیت کوین (BTC) قابل توجه باشد. وجوه (ETF) سرانجام تجارت خود را در ایالات متحده آغاز کردند.

مدیر عملیات Bitfinex Securities، “ما احساس می کنیم که سازمانی به بیت کوین و اوراق بهادار مبتنی بر بیت کوین، به ویژه پس از راه اندازی ETF های نقطه ای ایالات متحده علاقه مند است.” جسی کناتسون به کوین تلگراف گفت. مدیر اجرایی گفت: این پلتفرم همچنین انتظار افزایش علاقه به اوراق بهادار توکن شده و دارایی های واقعی را دارد.

با راه اندازی جدید، Bitfinex Securities قصد دارد خط لوله ای از محصولات مختلف از جمله انتشار سهام و اوراق قرضه را معرفی کند. انتظار می رود در چند ماه آینده اعلام شود. کناتسون گفت: «ما تشویق می‌شویم که ترکیبی از ناشران داخلی و بین‌المللی را در خط لوله خود ببینیم.

راه‌اندازی Bitfinex Securities در السالوادور همچنین کمک به این بورس برای گسترش حضور خود در آمریکای مرکزی و جنوبی است. کناتسون خاطرنشان کرد. وی افزود که این پلت فرم برای سرمایه گذاران نهادی و فردی در سراسر جهان در دسترس بوده است، به استثنای تحریم شده.

طبق گفته کناتسون، السالوادور از زمان پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در سپتامبر 2021 .

موارد مرتبط: السالوادور قانونی برای ارائه شهروندی به سرمایه گذاران بیت کوین تصویب کرد: گزارش

“عملکرد مالی السالوادور نیز از آن فراتر رفته است. همتایان و انتظارات منطقه ای از سه ماهه چهارم 2021 که تا حدی توسط سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین و گردشگری در السالوادور حمایت شده است،” مدیر اجرایی گفت:

“ظرفیت شبکه لایتنینگ با وجود نوسانات قیمت بیت کوین، انعطاف پذیری مداوم را نشان داده است. در طول دو سال گذشته و همچنان در حوالی بالاترین سطح تاریخ در نوسان است. ما فکر می‌کنیم که این تا حدودی به دلیل پذیرش رو به رشد در السالوادور است.”

همانطور که قبلاً گزارش شد، Bitfinex Securities در مارس 2022 تجارت در قزاقستان آغاز شد تحت نظارت مرکز مالی ملی قزاقستان، معروف به مرکز مالی بین المللی آستانه. این پلتفرم تجارت خود را با Blockstream Mining Note (BMN) آغاز کرد، یک توکن امنیتی که به سرمایه گذاران غیرآمریکایی واجد شرایط امکان استخراج بیت کوین یا سرمایه گذاری در سهام استخراج بیت کوین را می دهد.

این پلتفرم دارای تصور کند طی چند ماه گذشته، گزارش شده است که طی دو ماه هیچ معامله ای مشاهده نشده است.

مجله: چگونه از رمزنگاری خود در یک بازار ناپایدار محافظت کنیم — کارشناسان و کارشناسان بیت کوین در نظر دارند قوی>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا