اقتصاد

X تصاویر نمایه NFT را حذف می کند، GameStop برای تعطیل کردن بازار NFT: خبرنامه Nifty

X تصاویر نمایه NFT را حذف می کند، GameStop برای تعطیل کردن بازار NFT: خبرنامه Nifty

در خبرنامه این هفته، واکنش جامعه را نسبت به حذف پشتیبانی از نمایه NFT X (توئیتر سابق) دریافت کنید تصاویر و نحوه بستن خرده فروش بازی GameStop توکن غیرقابل تعویض (NFT) بازار. در اخبار دیگر، دریابید که چگونه NFT ها می توانند پس از تایید بیت کوین (BTC) وجوه قابل معامله در بورس (ETF) بازگردند. در ایالات متحده و اینکه چگونه توکن‌های BRC-20 و بیت کوین Ordinals یک «روایت مهم» برای بیت‌کوین در سال 2023 بودند. 

X تصاویر نمایه NFT را حذف می‌کند: این به معنای هنر رمزنگاری است؟

پلتفرم رسانه اجتماعی X تقریباً یک سال پس از راه اندازی، پشتیبانی از NFT ها را حذف کرد. حذف NFT ها باعث واکنش اعضای جامعه در مورد معنای آن برای فضای NFT شد.

بسیاری از اعضای انجمن موضوع اکانت های جعلی و کلاهبرداری را در X مطرح کردند و مخالفت خود را با این حرکت ابراز کردند. یکی از کاربران X حذف عکس‌های نمایه NFT را «چشم سیاه دیگری» برای فضا توصیف کرد.

ادامه خواندن

GameStop برای تعطیل کردن بازار NFT به دلیل بلاتکلیفی نظارتی

فروشنده بازی های ویدیویی GameStop اعلام کرد که بازار NFT خود را در 2 فوریه 2024 تعطیل می کند. تا آن زمان، کاربران آنها قادر به خرید، فروش یا ضرب NFT نخواهند بود. با این حال، خرده فروش بازی تاکید کرد که NFT ها در بلاک چین باقی خواهند ماند و از طریق سایر پلتفرم های NFT قابل دسترسی و تجارت خواهند بود.

GameStop گفت که فقدان مقررات دلیل کاهش تلاش‌های رمزنگاری خود بوده است. این خرده‌فروش در وب‌سایت خود خاطرنشان کرد: «GameStop تصمیم گرفته است تا بازار NFT ما را به دلیل عدم قطعیت نظارتی مداوم در فضای کریپتو کاهش دهد.»

ادامه خواندن

بازگشت چشم NFT ها پس از تایید نقطه ای بیت کوین ETF

تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ETF های بیت کوین نقطه ای بحث های زیادی را برانگیخت، از جمله تأثیر آن بر فضای رو به کاهش NFT.

رئیس سایفر کپیتال، بیل کیان، گفت که NFTها به طور غیرمستقیم از این تاییدیه‌ها سود می‌برند زیرا درک و پذیرش بیت کوین “احتمالاً سرریز خواهد شد.” در همین حال، اسکار فرانکلین تان، مدیر توسعه Atlas (Enjin) گفت که این امر بر NFT ها تأثیر می گذارد، زیرا بیت کوین دارای اکوسیستم NFT خاص خود است که توسط بیت کوین Ordinals تغذیه می شود.

ادامه دهید خواندن

رشد BRC-20 یک “روایت مهم” برای بیت کوین در سال 2023 — داده های بایننس تحقیقات

گزارشی که اخیرا توسط Binance Research منتشر شده است نشان می دهد که رشد توکن های BRC-20 که از نوشته های پروتکل بیت کوین Ordinals برای تشکیل استاندارد توکن خود استفاده می کنند، روایت مهمی برای بیت کوین است.

در حالی که بسیاری در مورد جایگاه NFT ها در اکوسیستم بیت کوین بحث می کردند، سخنگوی بایننس به کوین تلگراف گفت که بیت کوین غیرمتمرکز است و می توان آن را طبق تصمیم جامعه استفاده کرد. سخنگوی گفت که این وظیفه یک فرد یا گروه نیست که بگوید این فناوری برای چیست.

ادامه خواندن

پادکست NFT STEEZ COINTELEGRAP را بررسی کنید

از خواندن این خلاصه از برجسته ترین تحولات هفته در فضای NFT سپاسگزاریم. چهارشنبه آینده برای گزارش‌ها و دیدگاه‌های بیشتر در مورد این فضای در حال تحول دوباره بیایید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا