اقتصاد

تأثیر کریپتو «کوچک» است: غیرمتمرکز کردن با کوین تلگراف Web Summit 2023 را بررسی می کند

تأثیر کریپتو «کوچک» است: غیرمتمرکز کردن با کوین تلگراف Web Summit 2023 را بررسی می کند

در آخرین قسمت از برنامه Decentralize with Cointelegraph، جو هال گزارشگر جهانی شنوندگان را به لیسبون، پایتخت می برد. پرتغال، برای رویدادهای پر جنب و جوش فناوری، اجلاس وب.

به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری جهان، Web Summit، علاقه‌مندان به رمزارز، دوستداران فناوری، و صاحبان صنعت را متحد می‌کند تا آخرین روندها را تشریح کنند، تحولات آینده را پیش‌بینی کنند، و بینش‌هایی را درباره چشم‌انداز فناوری همیشه در حال تحول به اشتراک بگذارند.

این قسمت بررسی می‌کند که در حالی که تأثیر رمزارز در خلال اجلاس وب احساس می‌شد، تردیدی محسوس در مورد اینکه اجلاس وب چقدر با صنعت برخورد جدی می‌کند وجود داشت.

خوزه آرتور ریبیرو، مدیر عامل Coinext اشاره می کند که تمرکز Web Summit بر روی رمزارز و بیت کوین (BTC) در رویداد امسال این بود: “کوچک”. ریبیرو، ماکسیمالیست برزیلی بیت کوین به کوین تلگراف گفت:

«وقتی به مرحله رمزنگاری خود رسیدم، گفتم، خب، رمزارز از مد افتاده است! […] “

در واقع، قرار گرفتن مرحله کریپتو در پشت رویداد باعث ایجاد بحث هایی در مورد ارتباط درک شده آن شد. با توجه به رویکرد اجلاس وب، ریبیرو به شوخی گفت: “مردم دیگر در حال و هوای کریپتو نیستند.”

Ribeiro به این واقعیت اشاره کرد که مراحل کریپتو اعداد 15 و 16 در لبه یک سالن نمایشگاهی به اندازه کافی بزرگ بود که بتواند چندین جت جامبو جت را در خود جای دهد. با این حال، این مراحل در طول مذاکرات پر شد. زمانی که کارآفرینان فناوری از سراسر جهان گرد هم آمدند تا علاقه خود را به ارزهای دیجیتال نشان دهند، قوانین فقط اتاق ایستاده اعمال می‌شد.

کریستینا لوکرزیا کورنر، سردبیر کوین تلگراف، توضیح داد که هوش مصنوعی رمزنگاری را به‌عنوان موتور روز پیشی گرفته است:

“ سال گذشته متاورس بود. یادم می‌آید که همه در رابطه با هر چیزی از متاورس نام می‌بردند – و فکر می‌کنم مقرراتی. با تصمیم قریب الوقوع بیت کوین اسپات ETF، رمزارز می تواند دوباره به منو بازگردد.

مرتبط: قیمت بیت کوین 5 درصد افزایش یافت زیرا سرمایه گذار می گوید ETF بیت کوین ‘99.9% معامله انجام شده’

بحث به تأثیر بالقوه تایید ETF بیت کوین اسپات می پردازد. جو و مصاحبه شوندگانش پیامدهای تایید را برای بازار کریپتو و ادغام بیشتر با امور مالی سنتی بررسی می کنند.

به جو در Decentralize با کوین تلگراف بپیوندید تا او شما را به سفری فکر برانگیز در Web Summit 2023 می برد و لایه ها را باز می کند. حضور، ادراک و تأثیر بالقوه کریپتو بر چشم انداز فناوری گسترده تر.

قسمت این هفته Decentralize with Cointelegraph — در دسترس Spotify، پادکست های اپل، صفحه پادکست Cointelegraph و بیشتر.

مجله: تروریسم و ​​اسرائیل-غزه جنگی که برای از بین بردن کریپتو

استفاده شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا