قیمت بیت کوین 35 هزار دلار بازپس گرفت – آیا ATOM، UNI، NEAR و AXS در مرحله بعدی افزایش خواهند یافت؟

قیمت بیت کوین 35 هزار دلار بازپس گرفت – آیا ATOM، UNI، NEAR و AXS در مرحله بعدی افزایش خواهند یافت؟

شاخص S&P 500 هفته گذشته 5.85 درصد افزایش یافت، بهترین عملکرد از نوامبر 2022. بخش بزرگی از دستاوردها ناشی از انتظارات رزرو بود دیگر نرخ ها را افزایش نمی دهد.

در مقایسه، بیت کوین (BTC) عملکرد بسیار ضعیفی با افزایش تقریباً 2% داشت. با این حال، یک علامت مثبت برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال این است که احتمال وجود ریسک بر روی احساسات به نفع فضای کریپتو است.

بازار رمزنگاری نمایش روزانه داده ها منبع: Coin360

افزایش بیت کوین باعث جذب سرمایه گذاری در چندین آلتکوین شکست خورده شد که از خواب طولانی مدت خود در حال افزایش هستند. اگر بیت‌کوین سقوط نکند، بهبود ممکن است به سکه‌هایی سرایت کند که هنوز در رشد شرکت نکرده‌اند.

حتی وقتی بیت‌کوین وارد محدوده‌ای می‌شود، آلت‌کوین‌های انتخابی نشانه‌هایی از حرکت بالاتر را نشان می‌دهند. بیایید به نمودارهای 5 ارز دیجیتال برتر نگاه کنیم که ممکن است طی چند روز آینده رالی خود را افزایش دهند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین همچنان در نزدیکی مقاومت و قیمت 35000 دلار معامله می کند. اقدام چند روز گذشته یک الگوی کانال صعودی را تشکیل داده است. پس از یک رالی شدید، یک کانال صعودی فشرده به طور کلی یک علامت منفی در نظر گرفته می شود.

BTC/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت پایین بیاید و به زیر کانال برود، ممکن است چندین معامله‌گر تهاجمی وسوسه شوند که سود خود را ثبت کنند. این ممکن است قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (33033 دلار) برساند. یک بازگشت قوی از این سطح نشان می دهد که گاوها همچنان در فرمان هستند. سپس دوباره سعی می‌کنند قیمت را به بالای 36000 دلار برسانند و روند صعودی را از سر بگیرند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، جفت BTC/USDT می‌تواند به سمت قیمت سقوط کند. منطقه حمایت قوی بین 32400 تا 31000 دلار. انتظار می رود گاوها با تمام توان از این منطقه دفاع کنند زیرا شکستن زیر آن، مزیت را به نفع خرس ها متمایل می کند.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

این جفت به تدریج در الگوی کانال صعودی در حال افزایش است، اما واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که حرکت صعودی ممکن است در حال تضعیف باشد. اگر گاوها بخواهند کنترل خود را حفظ کنند، باید قیمت را بالاتر از کانال قرار دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، ممکن است جفت به 40000 دلار برسد.

در همین حال، خرس‌ها احتمالاً برنامه‌های دیگری نیز خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر کانال فرو ببرند و دست بالا را بدست آورند. اگر آنها موفق باشند، ممکن است جفت به 32400 دلار سقوط کند.

تحلیل قیمت کیهان

Cosmos (ATOM) در 30 اکتبر از مقاومت 7.60 دلاری بالا رفت که الگوی دو کفی را تکمیل کرد. گاوها با موفقیت از سطح شکست بین 1 تا 3 نوامبر دفاع کردند.

ATOM/USDT. منبع: TradingView

خریداران قیمت را در 5 نوامبر به بالای 8.25 دلار رساندند که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. الگوی هدف از شکست راه اندازی صعودی 8.91 دلار است. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع عمل کند، اما در صورت عبور از آن، جفت ATOM/USDT می‌تواند تا 10 دلار افزایش یابد.

پشتیبانی مهمی که باید در جهت نزولی مشاهده کرد، 7.60 دلار است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر این سطح بکشند، فروش تهاجمی در سطوح بالاتر را پیشنهاد می‌کند. سپس ممکن است این جفت به SMA 50 روزه (7.07 دلار) منتقل شود.

نمودار 4 ساعته ATOM/USDT. منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که قیمت بالاتر از مقاومت نزدیک به 8.20 دلار است که نشان دهنده یک مزیت جزئی برای خریداران است. اگر گاوها قیمت را بالای 8.20 دلار حفظ کنند، جفت احتمالاً مرحله بعدی صعود را تا 8.91 دلار آغاز خواهد کرد.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، پیشنهاد می‌شود. که بازارها سطوح بالاتر را رد کرده اند. این ممکن است منجر به انحلال طولانی مدت شود و قیمت را به حمایت قوی در 7.60 دلار برساند.

تحلیل قیمت Uniswap

Uniswap (UNI) در 2 نوامبر به مقاومت سربار 5 دلار رسید، اما گاوها نتوانستند بر این مانع غلبه کنند.

UNI/ نمودار روزانه USDT. منبع: TradingView

یک نکته مثبت جزئی به نفع گاوها این است که آنها زمین را به خرس ها واگذار نکرده اند. میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها دست بالا را دارند. اگر خریداران قیمت را به بالای 5 دلار برسانند، جفت UNI/USDT می‌تواند تا 6 دلار و پس از آن به 6.40 دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از 5 دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان به قیمت خود ادامه می‌دهند. با قدرت از سطح دفاع کنید این ممکن است قیمت را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (4.36 دلار) پایین بیاورد، که سطح کلیدی برای گاوها باقی می ماند که اگر بخواهند مزیت خود را حفظ کنند، از آن دفاع کنند.

UNI/USDT نمودار 4 ساعته. منبع: TradingView

خریداران قیمت را بالاتر از 20-EMA حفظ کردند، اما نتوانستند بر موانع 5 دلاری غلبه کنند. این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و در تلاش برای بازگشت به بازی هستند. شکستن و بسته شدن زیر 20-EMA خرس ها را بیشتر تقویت می کند. سپس ممکن است جفت به 4.50 دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت از 20-EMA با قدرت بالا برود، نشان می‌دهد که گاوها همچنان به خرید خود ادامه می‌دهند. که احتمال شکست بالای مقاومت سربار 5 دلار را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ممکن است تا 5.50 دلار صعود کند.

موارد مرتبط: چرا قیمت Cardano امروز افزایش یافته است؟

تحلیل قیمت نزدیک به پروتکل

نزدیک پروتکل (NEAR) در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند.

نمودار روزانه NEAR/USDT. منبع: TradingView

خرس‌ها مقاومت سختی در 1.63 دلار داشتند، اما یک نشانه دلگرم‌کننده این بود که گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر 1.43 دلار سقوط کند. این نشان می‌دهد که خریداران عجله‌ای برای ثبت سود نداشتند، زیرا پیش‌بینی می‌کردند که این رالی ادامه یابد.

اگر خریداران قیمت بالاتر از 1.63 دلار را حفظ کنند، جفت NEAR/USDT می تواند به 2 دلار برسد. ریسک حرکت صعودی، سطوح خرید بیش از حد در RSI است. این نشان دهنده تثبیت یا اصلاح احتمالی در کوتاه مدت است. اگر قیمت به زیر 1.63 دلار سقوط کند، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند این جفت را به زیر 1.43 دلار برسانند.

NEAR/USDT. منبع: TradingView

پس از تثبیت در محدوده محدود بین 1.43 دلار و 1.59 دلار برای مدتی، گاوها برتری خود را اعلام کردند و قیمت را بالاتر بردند. این جفت می‌تواند ابتدا به 1.78 دلار برسد و پس از آن به 2 دلار صعود کند.

افزایش میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده مزیت برای خریداران است، اما سطوح خرید بیش از حد در RSI نشان می‌دهد که تثبیت یا اصلاح در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر است. سقوط به زیر 20-EMA اولین علامتی است که گاوها کنترل خود را از دست می دهند. سپس ممکن است جفت به 50-SMA کاهش یابد.

تحلیل قیمت Axie Infinity

Axie Infinity (AXS) در چند روز گذشته در مرحله بهبودی قوی بوده است، اما خرس ها تسلیم نشده اند و نزدیک به 6 دلار می فروشند.

نمودار روزانه AXS/USDT. منبع: TradingView

خرس‌ها سعی کردند قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (5.11 دلار) برسانند، اما گاوها نزول‌های زیر 5.40 دلار را خریداری کردند که از دم بلند روی آن مشاهده می‌شود. شمعدان ها خریداران در تلاش هستند تا با فشار دادن قیمت به بالای 6 دلار، روند صعودی را از سر بگیرند. اگر آنها بتوانند آن را انجام دهند، جفت AXS/USDT می تواند حرکت به سمت شمال را تا 6.55 دلار و متعاقبا به 7 دلار آغاز کند.

اگر گاوها بخواهند از روند صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر 20- کاهش دهند. EMA روز سپس این جفت در خطر اصلاح عمیق‌تر به 4.65 دلار است.

نمودار 4 ساعته AXS/USDT. منبع: TradingView

این جفت از الگوی مثلث متقارن در نمودار 4 ساعته شکسته شد که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. این جفت ممکن است تا 6 دلار افزایش یابد، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند.

اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، ممکن است جفت به 20-EMA کاهش یابد. جهش قوی از این حمایت، چشم انداز رالی بالای 6 دلار را بهبود می بخشد. سپس ممکن است جفت به 6.40 دلار جهش کند. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر 5.17 دلار برسانند، روی صندلی راننده بازخواهند گشت.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند
خروج از نسخه موبایل