اقتصاد

قیمت بیت کوین در محدوده 28 هزار دلار است زیرا مانور سرمایه گذاران نهادی احساسات را تقویت می کند

قیمت بیت کوین در محدوده 28 هزار دلار است زیرا مانور سرمایه گذاران نهادی احساسات را تقویت می کند

قیمت بیت کوین (BTC) همچنان قدرت خود را نشان می دهد در این هفته با رسیدن به بالاترین سطح درون روزی به 28516 دلار، حتی در شرایطی که باد مخالف اقتصاد کلان در همچنان بر احساسات سرمایه گذاران تاثیر می گذارد. ممکن است درجه خاصی از ثبات قیمت بیت کوین را بتوان به افزایش فعالیت نهادی و علاقه مثبت سرمایه گذاران نهادی به بیت کوین نسبت داد.

در 17 اکتبر، Fidelity Investments، یک موسسه مدیریت دارایی بزرگ، ETF بیت کوین پیشنهادی خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار اصلاح کرد (SEC). ETF به نام Wise Origin Bitcoin Trust، به روز رسانی کرد و نحوه برنامه ریزی Fidelity برای محافظت از بیت کوین مشتریان در حساب های نگهبانی را به روزرسانی کرد و خطرات مرتبط با چشم انداز نظارتی ناپایدار ارزهای رمزنگاری شده را آشکار کرد.

Fidelity پا جای پای دیگر ارزها گذاشته است. موسسات بزرگی مانند ARK Invest و Invesco، که همچنین پرونده های بیت کوین ETF خود را اصلاح کردند. ARK سرمایه‌گذاری مجدداً در 11 اکتبر ثبت شد، با < یک href="https://www.sec.gov/edgar/search/#d507893ds1a.htm" target="_blank" rel="noopener nofollow">Invesco در حال تکمیل مجدد در 13 اکتبر.

این اقدامات نشان‌دهنده گفتگوی مداوم بین متقاضیان ETF و SEC است، چیزی که به نظر می‌رسد کتی وود، مدیرعامل ARK Invest این هفته در ETF Edge تأیید کرده است،

“ما به درخواست SEC برای اطلاعات پیرامون خود پاسخ دادیم. بایگانی بیت کوین SEC تصمیم گرفت که درگیر شود، که یک تغییر در رفتار است.»

نظر وود همراه با پرونده Fidelity احساس خوش بینانه تجدید شده در مورد بیت کوین. ابزار سرمایه گذاری بیت کوین گری اسکیل، گستره خاکستری بیت کوین Trust (GBTC) که شبیه به ETF است ، به کمترین تخفیف حق بیمه ارزش خالص دارایی (NAV) خود از 9 دسامبر 2021 رسیده است.

d982db8cd985d8aa d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 d8afd8b1 d985d8add8afd988d8afd987 28 d987d8b2d8a7d8b1 d8afd984d8a7d8b1 d8a7d8b3d8aa d8b2 6530eddc399b0
GBTC حق بیمه. منبع: Coinglass

مرتبط: فراتر از رمزنگاری: مدارک دانش صفر پتانسیل را از رای دادن به امور مالی نشان می دهد

Grayscale پیروز شد در برابر کمیسیون SEC در 14 اکتبر، زمانی که طبق گزارش ها، کمیسیون به حکم 29 اوت دادگاه استیناف اعتراض نخواهد کرد. اکنون ETF باید بررسی شود.

با وجود تمام شتاب، SEC به تأخیر در تایید ETF بیت کوین.

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که وقتی تاییدیه صادر می‌شود، می‌تواند حداقل ۶۰۰ میلیارد دلار تقاضای جدید برای بیت‌کوین اضافه کند. لری فینک، مدیر عامل بلک راک، طی مصاحبه ۱۶ اکتبر در فاکس بیزینس، پس از BTC نقطه نادرست اخبار تایید یک تظاهرات را برانگیخت،

«فکر می‌کنم این تجمع در مورد کیفیت پرواز است، با همه مسائل پیرامون جنگ اسرائیل در حال حاضر، [و] تروریسم جهانی. و من فکر می‌کنم افراد بیشتری برای رسیدن به کیفیت پرواز می‌کنند – چه در خزانه‌داری، طلا یا ارز دیجیتال، بسته به اینکه چگونه در مورد آن فکر می‌کنید. /em>قیمت بیت کوین تا سال 2024 چقدر می تواند بالا رود؟

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. . هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا