در حالی که بیت کوین برای حمایت 28 هزار دلاری «مهم» می جنگد، قیمت بیت کوین 6 درصد افزایش می یابد

در حالی که بیت کوین برای حمایت 28 هزار دلاری «مهم» می جنگد، قیمت بیت کوین 6 درصد افزایش می یابد

بیت کوین (BTC) با عبور از 28000 دلار، نشانه های صعودی تحلیل می‌گوید احساسات، اما بازپس گیری آن برای همیشه ضروری است.

در X (تویتر سابق) پست در 17 اکتبر، Yann Allemann و Jan Happel، از بنیانگذاران شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode، 28000 دلار را به عنوان “نقطه عطف مهم” برای قیمت BTC توصیف کردند.

Glassnode: «مراقب باشید» برای 28000 دلار

بعد از نوسانات ناگهانی، که باعث شد بیت کوین برای اولین بار از ماه آگوست به 30،000 دلار برسد، بزرگترین ارز رمزنگاری شده توانست برخی از ارزهای دیجیتال را حفظ کند. سودهای آن.

در زمان نگارش این مقاله، BTC/USD به ازای هر داده از Cointelegraph Markets Pro و TradingView — هنوز حدود 6 درصد از زمان افتتاحیه هفتگی افزایش یافته است.

برای آلمان و هاپل، این جفت اکنون در یک دوراهی تعیین کننده قرار دارد.

در بخشی از تفسیر آن‌ها آمده است: «بازار کریپتو به توانایی بیت‌کوین برای شکستن و حفظ مداوم ارزش 28 هزار دلاری بستگی دارد.» 28000 دلار از زمان بیت‌کوین یک میدان جنگ را تشکیل داده است. اولین بار در اوایل سال 2021 از آن عبور کرد، و نقدینگی به طور سنتی آن را احاطه کرده است، زیرا گاوها و خرس ها برای کنترل مسیر طولانی مدت مبارزه می کنند.

داده‌ها از مجموعه معاملاتی DecenTrader، در میان دیگران، تأیید می‌کند که وضعیت موجود علیرغم حرکت‌های اخیر قیمت بیت‌کوین، با 28000 دلار باقی می‌ماند. منطقه ای بین لانگ اصلی و شورت با اهرم های مختلف.

داده های نقدینگی بیت کوین. منبع: DecenTrader

“در حالی که این نقطه عطف محوری به طور لحظه ای در معاملات آتی به دست آمد، قیمت بازار نقدی اوایل امروز به 27.98 هزار دلار رسید. آلمان و هاپل اضافه کردند که مشخص است که این قیمت در طرح بزرگ‌تر چقدر حیاتی است.

«حرکات سریع و این آستانه‌های قیمتی فقط اعداد نیستند. آنها احساسات سرمایه گذار، پویایی بازار را نشان می دهند. مراقب سطح 28k باشید.”

نمودار ۱ روزه بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: TradingView

مسابقه راه نصف شدن بیت کوین

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پیش بینی ها در مورد آینده بیت کوین قبل و بعد از بلوک بعدی آن نصف شدن یارانه در آوریل 2024 به طور قابل توجهی متفاوت است.

موارد مرتبط: استخراج بیت کوین سخت تر از همیشه است – 5 چیز در این هفته در بیت کوین بدانید

در مصاحبه ای در ماه گذشته، یکی از بنیانگذاران DecenTrader، Filbfilb، قیمت بیت کوین را بررسی کرد. گالوانیزه کردن خود برای صعود در طول سه ماهه چهارم، احتمالاً با نصف شدن به 46000 دلار برسد.

با این حال، برخی از فعالان شناخته شده بازار همچنان ریسک گریز هستند. در میان آن‌ها، معامله‌گر محبوب کریپتو تونی و دیگران روی یک بازگشت قبل از نصف شدن به 20000 دلار برای آخرین نقطه محلی.

“بسیاری می توانند فریاد بزنند که در حال حاضر طولانی شده اند و این حرکت را گرفته اند، اما اگر در مقابل مقاومت سود نمی برید، کار اشتباهی انجام می دهید.” به مشترکین X درباره افزایش اخیر گفت.

“من شخصاً تا زمانی که سطح 28,500 دلار را به پشتیبانی تبدیل نکنیم طولانی نمی شوم.”

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Crypto Tony/X

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند
خروج از نسخه موبایل